Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Ville nogle gange ønske at manden havde et 8-16 job, i stedet for at være kok. - hvilket også ville betyde at alle weekenderne var han hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige brug for at komme af med et surt opstød:

ER træt af min mand... Ville så gerne have lov at komme ned og træne eller en tur i svømmehallen efter arbejde, men han har altid tusind undskyldninger for hvorfor det ikke lige passer.

Han arbejder om aftenen og bestemmer selv hvornår han møder, så kan ærligt talt ikke forstå hvorfor det skal være så svært for ham at være alene med Simon til efter aftensmaden, jeg har jo gjordt det masser af gange, når han har arbejdet dag...

Øv får altså snart min søster til at passe, så jeg kan få trænet, hvis han ikke snart tager sig sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for at komme af med et surt opstød:

ER træt af min mand... Ville så gerne have lov at komme ned og træne eller en tur i svømmehallen efter arbejde, men han har altid tusind undskyldninger for hvorfor det ikke lige passer.

Han arbejder om aftenen og bestemmer selv hvornår han møder, så kan ærligt talt ikke forstå hvorfor det skal være så svært for ham at være alene med Simon til efter aftensmaden, jeg har jo gjordt det masser af gange, når han har arbejdet dag...

Øv får altså snart min søster til at passe, så jeg kan få trænet, hvis han ikke snart tager sig sammen!

Jeg syns du skal sige til ham at det skal han bare. Både far og barn har godt af at være alene sammen bare en gang i mellem, det skal han da nok klare. Håber du får din vilje :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns du skal sige til ham at det skal han bare. Både far og barn har godt af at være alene sammen bare en gang i mellem, det skal han da nok klare. Håber du får din vilje :goodluck

Tak - jeg har skrevet på kalenderen at jeg ikke er hjemme lørdag fra 12-16, så selvom det kunne være hyggeligt at holde hele weekenden sammen, så har jeg altså bare brug for noget mig-tid.

Synes godt nok det er lidt hårdt efter at være startet på arbejde igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være at det er MIG der 4-5 gange om dagen skal lave mad til baby og mindst 1 gang også til alle andre, OG købe ind og rydde op og gøre køkkenet rent bagefter, inklusive vaske gulv efter baby flere gange om dagen fordi hun for tiden kaster med alt, IMENS jeg skal passe sur baby som syns det eneste spændende vi har i huset ikke er legetøjet men skabet med skraldespanden. Imens min kæreste kommer når maden er klar og går når den er væk, ind og sidde ved sin computer. Og nå ja, gæt hvem der skifter bleer og beskidt tøj? Jeg blir vanvittig! Argh! :shooter :box :prik Tror fandme snart jeg flytter hjemmefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være at det er MIG der 4-5 gange om dagen skal lave mad til baby og mindst 1 gang også til alle andre, OG købe ind og rydde op og gøre køkkenet rent bagefter, inklusive vaske gulv efter baby flere gange om dagen fordi hun for tiden kaster med alt, IMENS jeg skal passe sur baby som syns det eneste spændende vi har i huset ikke er legetøjet men skabet med skraldespanden. Imens min kæreste kommer når maden er klar og går når den er væk, ind og sidde ved sin computer. Og nå ja, gæt hvem der skifter bleer og beskidt tøj? Jeg blir vanvittig! Argh! :shooter :box :prik Tror fandme snart jeg flytter hjemmefra.

Har du snakket med ham om hans prioriteringer derhjemme?

Her er computer f.eks no-go så længe Anabella er vågen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du snakket med ham om hans prioriteringer derhjemme?

Her er computer f.eks no-go så længe Anabella er vågen!

Jah det ku godt være vi sku overveje det. Men umiddelbart har jeg bare brug for at han tager over når jeg trænger til et break! Og i hvert fald lige tjekker med mig inden han går for sig selv. Lilly sover nu og jeg har fået lidt ro selv og så kom manden og ville et eller andet og fik at vide at det bare ikke er ok når jeg siger jeg lige trænger til 10 min pause at han så bare går og efterlader alt griseriet og en bøllebaby til mig, når det ikke er noget vigtigt han skal. Heldigvis fik jeg et stort knus og han lovede at være sødere og hjælpe mere til. Sååå jeg tilgiver ham nok når han også har barberet sig og kysset mig ordentligt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Synes det er moderat irriterende, at jeg åbenbart taber retten til tv'et mens jeg putter :prik

Så er der pludselig ikke længere Desperate Housewifes på dvd'en men i stedet åndede japanske tegnefilm :rolleyes

Nå jaja, jeg har jo så til gengæld heldigvis bk :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen ikke mænd fatter hvor træt man kan blive af ikke at have sovet godt i over et år?

Siden jeg blev gravid har jeg ikke haft en nat uden utallige opvågninger, og mandens kommentar når jeg brokker mig? 'Jamen jeg tager jo nogle gange børnene om morgenen' :shooter

Jo tak, men det er jo efter jeg minimum har været oppe ved Aron 5 gange, og jeg vågner jo alligevel og sover først igen efter du er gået og vågner om max 1 time fordi barnet skal skiftes og det kan man jo ikke gøre andre steder end badeværelset :shooter

Bliver så træt af at skulle argumentere for hvorfor jeg har brug for at han tager børnene en ekstra morgen eller at jeg synes faktisk det er hårdt ikke at have sovet mere end 5 timer i streg i over et år

Du må skære det ud i pap, søde. Han forstår tydeligvis ikke vinkene med vognstangen :prik Selvfølgelig skal han gøre en indsats, så du kan få sovet!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det bare lige er op af bakke herhjemme i øjeblikket :( Vi står og skal flytte om under en måned, lejligheden er fyldt med flyttekasser, Johannes vil ikke sove og jeg er ved at blive vanvittig over manden.. Og så skal vi fandme også på ferie en uge med hans forældre og jeg magter det ikke!! :boo

Må man godt bare lige råbe røv og pis et øjeblik og have lidt ondt af sig selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det bare lige er op af bakke herhjemme i øjeblikket :( Vi står og skal flytte om under en måned, lejligheden er fyldt med flyttekasser, Johannes vil ikke sove og jeg er ved at blive vanvittig over manden.. Og så skal vi fandme også på ferie en uge med hans forældre og jeg magter det ikke!! :boo

Må man godt bare lige råbe røv og pis et øjeblik og have lidt ondt af sig selv?

Det må man i hvert fald! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det bare lige er op af bakke herhjemme i øjeblikket :( Vi står og skal flytte om under en måned, lejligheden er fyldt med flyttekasser, Johannes vil ikke sove og jeg er ved at blive vanvittig over manden.. Og så skal vi fandme også på ferie en uge med hans forældre og jeg magter det ikke!! :boo

Må man godt bare lige råbe røv og pis et øjeblik og have lidt ondt af sig selv?

Du lyder godt nok lidt presset :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det bare lige er op af bakke herhjemme i øjeblikket :( Vi står og skal flytte om under en måned, lejligheden er fyldt med flyttekasser, Johannes vil ikke sove og jeg er ved at blive vanvittig over manden.. Og så skal vi fandme også på ferie en uge med hans forældre og jeg magter det ikke!! :boo

Må man godt bare lige råbe røv og pis et øjeblik og have lidt ondt af sig selv?

Råb øv alt hvad du kan.

Kunne du ikke trække dig fra ferie og sig som det er at du ikke har overskud mit i det hele.

Men din mand og Johannes kunne tage afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen ikke mænd fatter hvor træt man kan blive af ikke at have sovet godt i over et år?

Siden jeg blev gravid har jeg ikke haft en nat uden utallige opvågninger, og mandens kommentar når jeg brokker mig? 'Jamen jeg tager jo nogle gange børnene om morgenen' :shooter

Jo tak, men det er jo efter jeg minimum har været oppe ved Aron 5 gange, og jeg vågner jo alligevel og sover først igen efter du er gået og vågner om max 1 time fordi barnet skal skiftes og det kan man jo ikke gøre andre steder end badeværelset :shooter

Bliver så træt af at skulle argumentere for hvorfor jeg har brug for at han tager børnene en ekstra morgen eller at jeg synes faktisk det er hårdt ikke at have sovet mere end 5 timer i streg i over et år

Hvis han kan forholde sig til facts så forklar ham at voksne mennesker har BRUG for 7-8 timers SAMMENHÆNGENDE søvn. Hjernen har brug for et hvil for at nedbryde giftstoffet adenosin som hober sig op i hjernen når man er vågen. En god nats søvn gør at man nedbryder alt stoffet, får man ikke en god nats søvn vil hjernen hele tiden skulle nedbryde stoffet mens man er vågen. Er man træt kan neuronerne (nerveceller i hjernebarken) af nød "tage en lur" på skift. Det betyder at din evne til at tænke klart nedsættes = du associerer dårligere, præsterer dårligere. Du vil se verden gennem en "dugget rude". Du udleder stresshormoner og bliver lettere irriteret hvilket giver dårligere livskvalitet og i VÆRSTE fald kan medføre depression. (Kilde vores børn mini 06/2013)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han kan forholde sig til facts så forklar ham at voksne mennesker har BRUG for 7-8 timers SAMMENHÆNGENDE søvn. Hjernen har brug for et hvil for at nedbryde giftstoffet adenosin som hober sig op i hjernen når man er vågen. En god nats søvn gør at man nedbryder alt stoffet, får man ikke en god nats søvn vil hjernen hele tiden skulle nedbryde stoffet mens man er vågen. Er man træt kan neuronerne (nerveceller i hjernebarken) af nød "tage en lur" på skift. Det betyder at din evne til at tænke klart nedsættes = du associerer dårligere, præsterer dårligere. Du vil se verden gennem en "dugget rude". Du udleder stresshormoner og bliver lettere irriteret hvilket giver dårligere livskvalitet og i VÆRSTE fald kan medføre depression. (Kilde vores børn mini 06/2013)

Den får jeg helt klart gavn af når bebse kommer til verden! Tak! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor kan man altså være åndssvag! :o :P Efter vi havde afleveret Theo hos min mor, kørte vi i blockbuster for at leje en film at fede den til. Jeg ville gerne se Jagten, men A komm bare med det mest latterlige afvisning - han kunne ikke en gang komme med et argument hvorfor han ikke gad. Han synes bare den var åndssvag. Men aner han hvad den handler om? Nej.. Og så blev jeg så åndssvag og havde lyst til at være på tværs, hvilket resulterede i at vi tog derfra uden en film :P Haha. Men vi kunne da heldigvis være enige om, at vi begge var åndssvage.. Eller, jeg tror måske reelt ikke A synes han var det, men altså. Nu har vi endelig lidt alene tid, så fred være med det. ;) Og vi hygger os så i stedet med tour og is! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den får jeg helt klart gavn af når bebse kommer til verden! Tak! :P

Nogle gange er facts bare lettere at forholde sig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt indrømme at man er monster skuffet over fraværet af romantik i sin ferie! Det har bare været sådan lidt ihhhhh...

Måske jeg forventede mere end der var overskud til - og så kom den dumme mens midt i det hele. Og Anders har siden cykelturen været så irritabel med humørsvingninger som var han premenstruel - jeg bærer nag fordi det jo netop for mig ikke var ok at han tog på cykelferie (jeg har bare ingenting at skulle have sagt i den sag) og så kommer han træt og grumpy hjem, hvilket han jo LOVEDE at han ikke ville - kææææææft vi trænger til at se hinanden i øjnene og finde kærligheden frem igen. Lige nu har jeg bare lyst til at ferien skal overståes og så kan vi starte forfra derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt indrømme at man er monster skuffet over fraværet af romantik i sin ferie! Det har bare været sådan lidt ihhhhh...

Måske jeg forventede mere end der var overskud til - og så kom den dumme mens midt i det hele. Og Anders har siden cykelturen været så irritabel med humørsvingninger som var han premenstruel - jeg bærer nag fordi det jo netop for mig ikke var ok at han tog på cykelferie (jeg har bare ingenting at skulle have sagt i den sag) og så kommer han træt og grumpy hjem, hvilket han jo LOVEDE at han ikke ville - kææææææft vi trænger til at se hinanden i øjnene og finde kærligheden frem igen. Lige nu har jeg bare lyst til at ferien skal overståes og så kan vi starte forfra derhjemme.

Håber snart I får gjort plads til lidt romantik så. Nogen gange er det faktisk ikke så meget der skal til før man føler sig genopladt på den konto, nogle lange kram og kys kan man gå langt på, eller jeg kan i hvert fald, når bare vi også er søde ved hinanden og får snakket om de små ting inden de blir store og dumme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man i hvert fald! :kiss

Tak :) Nogen gange er det bare det man har brug for :)

Du lyder godt nok lidt presset :kram2

Ja synes godt nok også det hele blev lidt for meget i går og her til morgen. Heldigvis har jeg været på café med en veninde, Johannes var i topform og manden gik herhjemme og pakkede ned. Det hjalp gevaldigt på humøret :)

Råb øv alt hvad du kan.

Kunne du ikke trække dig fra ferie og sig som det er at du ikke har overskud mit i det hele.

Men din mand og Johannes kunne tage afsted

Har faktisk overvejet det og manden tilbød det også. Desværre er det "arbejdsferie" i vores sommerhus, så synes ikke helt jeg kan være det bekendt. Men det hjalp faktisk lidt at han dog tilbød det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være positiv... Vi havde det mest fantastiske sex på vores ferie i sidste uge. Jeg havde næsten opgivet at det kunne blive så godt igen.

Det har så stået lidt stille siden vi kom hjem, men lever stadig højt på sidste uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være positiv... Vi havde det mest fantastiske sex på vores ferie i sidste uge. Jeg havde næsten opgivet at det kunne blive så godt igen.

Det har så stået lidt stille siden vi kom hjem, men lever stadig højt på sidste uge :D

Så lig din tablet og gå ind og forfør din mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lig din tablet og gå ind og forfør din mand

Jeg har spurgt ham :D

Men han har ondt i ryggen fordi vi har været i haven hele dagen... Så det må blive morgensex i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være positiv... Vi havde det mest fantastiske sex på vores ferie i sidste uge. Jeg havde næsten opgivet at det kunne blive så godt igen.

Det har så stået lidt stille siden vi kom hjem, men lever stadig højt på sidste uge :D

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart I får gjort plads til lidt romantik så. Nogen gange er det faktisk ikke så meget der skal til før man føler sig genopladt på den konto, nogle lange kram og kys kan man gå langt på, eller jeg kan i hvert fald, når bare vi også er søde ved hinanden og får snakket om de små ting inden de blir store og dumme.

Vi har oplevet være perioder, og nok ligger fejlen ved mig og mit tanke mønster - sagde faktisk til Anders at han godt luge kunne agere "lykke pille" for jeg var bare i SÅ dårligt humør og total sortseer, vi har jo rå hygget på SÅ mange andre måder.

Så jeg fik kram og kys og fik at vide at jeg igen er total fjollet og at han SELVFØLGELIG elsker mig og at vi ikke skal skilles :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER