Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Stort tillykke!! Hvor dejligt altså!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dagen Anders - Maja moment:

Anders var på druk igår så han har lidt tømmermænd og sov derfor helt til jeg puttede Mie lidt i 11. Så jeg gik ind og lagde mig i sengen hos ham, det er så sjældent vi har tid til bare at putte/kramme.

Anders siger så "du er så sød! Du syntes altid det er så synd for mig når jeg har tømmermænd" jeg svarer "ja, jeg tror måske det er en fejl jeg har"

Anders: "det tror jeg også, men den fejl behøver vi ikke rette, så ingen software opdatering til dig"

Hele dagen har bare været skide hyggelig. Vi havde en masse planer, men vi har bare smidt dem alle over skulderen og i stedet lagt på gulvet med en glad Mie der bare syntes det er alletiders med både mor og far at klatre rundt på og møfle med - total god dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Stort tillykke.. Hvor er det dog dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Stort tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen Anders - Maja moment:

Anders var på druk igår så han har lidt tømmermænd og sov derfor helt til jeg puttede Mie lidt i 11. Så jeg gik ind og lagde mig i sengen hos ham, det er så sjældent vi har tid til bare at putte/kramme.

Anders siger så "du er så sød! Du syntes altid det er så synd for mig når jeg har tømmermænd" jeg svarer "ja, jeg tror måske det er en fejl jeg har"

Anders: "det tror jeg også, men den fejl behøver vi ikke rette, så ingen software opdatering til dig"

Hele dagen har bare været skide hyggelig. Vi havde en masse planer, men vi har bare smidt dem alle over skulderen og i stedet lagt på gulvet med en glad Mie der bare syntes det er alletiders med både mor og far at klatre rundt på og møfle med - total god dag!

Skønt!!!:-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand har været så dejlig aktiv idag.. Der er både spartlet og fuget på børneværelset, græsset er slået og vores ødelagte bro er fjernet... <3 Dejligt at der sker en masse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til globryllup i dag og nu glæder jeg mig endnu mere til vores bryllup senere på året :loveshower

Bagefter var vi en tur på stranden, hvor N og jeg soppede mens L 'stjal' sand til vores høns :D Bagefter fik vi en is. Nu slapper vi alle af med snold og tv :)

Glæder mig til N er puttet så vi kan hygge os som voksne og kan putte lidt i ske :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en rigtig god lang snak i går til langt over midnat, om alle de ting, der ikke fungerede i vores forhold. Føler virkelig at vi kom ind til kernen, og fik sat ord på nogle af de ting, vi ikke har fået snakket til hverdag. Så skønt at få snakket helt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare ikke noget bedre end de der dage, hvor han har sat sit vækkeur til 20 minutter før, han egentlig skal op, bare for at der er tid til at putte lidt. :wub Jeg har læseferie, men han skal jo stadig på arbejde - men sådan nogle morgener er bare så hyggelige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skrevet en SMS til manden.

Jeg vil have et rusk inden ugens udløb ( ja vi har vel småbørn og alt er relativ)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en rigtig god lang snak i går til langt over midnat, om alle de ting, der ikke fungerede i vores forhold. Føler virkelig at vi kom ind til kernen, og fik sat ord på nogle af de ting, vi ikke har fået snakket til hverdag. Så skønt at få snakket helt ud!

:super :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at få min mand hjem i aften, efter at have været alene siden mandag :glad

Men hvor har det nu alligevel været tiltrængt at undvære hinanden lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah.... Min kære mand har rendt rundt og gjort rent, ryddet op, støvsuget og vasket gulve i hele huset, mens jeg har siddet og hygget med BK, chai latte og en småkage.... Og om lidt skal vi ud og spise frokost sammen, og købe fødselsdagsgave til min far.

Sådan skal det være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah.... Min kære mand har rendt rundt og gjort rent, ryddet op, støvsuget og vasket gulve i hele huset, mens jeg har siddet og hygget med BK, chai latte og en småkage.... Og om lidt skal vi ud og spise frokost sammen, og købe fødselsdagsgave til min far.

Sådan skal det være :loveshower

Hvor fedt og hyg jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så her jeg kan indrømme at jeg måske nok er kommet ind i en periode hvor jeg heller vil, 1) sove, 2) putte, 3) stene tv, 4) sidde på BK, end at have sex.

Er lidt øv over at indrømme det, men nogle gange tænker jeg at det er spild af god "baby sover tid" at have sex.

Så er det sagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så her jeg kan indrømme at jeg måske nok er kommet ind i en periode hvor jeg heller vil, 1) sove, 2) putte, 3) stene tv, 4) sidde på BK, end at have sex.

Er lidt øv over at indrømme det, men nogle gange tænker jeg at det er spild af god "baby sover tid" at have sex.

Så er det sagt!

Jeg har det godt nok desværre på samme måde som dig.. Det er lidt øv, når manden gerne vil have sex, og man bare lige har planlagt at bruge babys lur på at slappe af, sidde ved computeren eller se tv. Øv jeg synes det er en træls stime at komme ind i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så her jeg kan indrømme at jeg måske nok er kommet ind i en periode hvor jeg heller vil, 1) sove, 2) putte, 3) stene tv, 4) sidde på BK, end at have sex.

Er lidt øv over at indrømme det, men nogle gange tænker jeg at det er spild af god "baby sover tid" at have sex.

Så er det sagt!

Herhjemme er det helt omvendt.. Her er det manden der heller vil slappe af efter 7 dage, hvor han kun har været hjemme for at sove faktisk.. Håber da det vender i løbet af weekenden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at tænke på at vi har 11 års dag i dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at tænke på at vi har 11 års dag i dag :-)

Tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at tænke på at vi har 11 års dag i dag :-)

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at tænke på at vi har 11 års dag i dag :-)

Stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Stort tillykke!! :loveshower

Mange tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :-)

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER