Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Sidder og savner min kæreste lidt, selvom han kun er på arbejde.. Det er egentlig meget rart at tænke på, at man stadig kan savne hinanden efter bare et par timer. Og så kan han jo glæde sig til at komme hjem - tror der venter ham en lille treat (hvis man forstår sådan en lille én) ;)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ARGH er virkelig vred på Anders der (oven i en masse andre ting hvor han måske ikke er den mest fair mand og far) påstår at han har mest ret til at sove længe den ene dag i den her weekend vi kan det, fordi han skal fulde sig og at det iøvrigt ikke er anderledes for ham om morgenen fordi han jo skal på arbejde... Ja fedt fister, hvis det er det samme så må du eddermanme tage nogle nætter så du kan se hvordan det er at være træt!!!

+ at han da lige tager på en cykelferie i 5 dage om en uge hvor han kan sove så længe han vil. En cykelferie som jeg forøvrigt ikke blev spurgt om der var ok! NU må han lige spænde hjelmen. Syntes bestemt ikke jeg er en :sm men når tingene bliver en selvfølge og han stopper med at cleare det med mig og så i øvrigt SLET ikke anerkender at jeg trækker læsset så bliver jeg altså hidsig!!!

Undskyld det sure opstød men det tager lige broden af min vrede og måske jeg så kan opføre mig som et civiliseret menneske når vi skal snakke sammen om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH er virkelig vred på Anders der (oven i en masse andre ting hvor han måske ikke er den mest fair mand og far) påstår at han har mest ret til at sove længe den ene dag i den her weekend vi kan det, fordi han skal fulde sig og at det iøvrigt ikke er anderledes for ham om morgenen fordi han jo skal på arbejde... Ja fedt fister, hvis det er det samme så må du eddermanme tage nogle nætter så du kan se hvordan det er at være træt!!!

+ at han da lige tager på en cykelferie i 5 dage om en uge hvor han kan sove så længe han vil. En cykelferie som jeg forøvrigt ikke blev spurgt om der var ok! NU må han lige spænde hjelmen. Syntes bestemt ikke jeg er en :sm men når tingene bliver en selvfølge og han stopper med at cleare det med mig og så i øvrigt SLET ikke anerkender at jeg trækker læsset så bliver jeg altså hidsig!!!

Undskyld det sure opstød men det tager lige broden af min vrede og måske jeg så kan opføre mig som et civiliseret menneske når vi skal snakke sammen om det.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak

Formåede at være civiliseret og vi har fået snakket. Måske ikke helt ud, men vi er trætte, det er nat og lige nu er det godt nok! Fik anerkendelse og kram og forståelse! Og det var det vigtigste! Og NU burde jeg også sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaaah, så dukkede mens op :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaaah, så dukkede mens op :prik

:ditto :( og kæmper simpelthen SÅDAN med sukkertrang OG vand i kroppen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det ikke er meget Jan er hjemme denne weekend, så er det virkelig hyggeligt, når han er her!! Det hjælper også, at fodbold sæsonen er slut fra i morgen ;) Det gør det lidt lettere at acceptere tre kampe på en weekend...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har to års bryllupsdag med min dejlige mand idag. Vi skal ud og spise i aften alene (tror det er første gang siden Tobias blev født), mens Tobias bliver passet hos mine forældre. Imorgen holder vi en hjemmedag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :( og kæmper simpelthen SÅDAN med sukkertrang OG vand i kroppen!!!

Me too :blink

Det er heldigvis allerede ovre igen, min krop er præcis som inden graviditeten :yay Dog med færre smerter end tidligere :wee Er spændt på om det er regelmæssigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me too :blink

Det er heldigvis allerede ovre igen, min krop er præcis som inden graviditeten :yay Dog med færre smerter end tidligere :wee Er spændt på om det er regelmæssigt..

Her er det nogenlunde regelmæssigt, blødningen MEGET kraftigere men også færre smerter (eller også er man hærdet :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det nogenlunde regelmæssigt, blødningen MEGET kraftigere men også færre smerter (eller også er man hærdet :P )

Haha. Ja det kan også være :P

Er i hvert fald glad for det er ovre for vi havde egentligt en aftale om at skulle nå at knalde i alle rum inden vi flytter :whistling :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Ja det kan også være :P

Er i hvert fald glad for det er ovre for vi havde egentligt en aftale om at skulle nå at knalde i alle rum inden vi flytter :whistling :o

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Ja det kan også være :P

Er i hvert fald glad for det er ovre for vi havde egentligt en aftale om at skulle nå at knalde i alle rum inden vi flytter :whistling :o

Ahahaha, det er fedt!!! Jeg håber, I fik "ordnet" Ediths værelse før hun kom til verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Ja det kan også være :P

Er i hvert fald glad for det er ovre for vi havde egentligt en aftale om at skulle nå at knalde i alle rum inden vi flytter :whistling :o

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Ja det kan også være :P

Er i hvert fald glad for det er ovre for vi havde egentligt en aftale om at skulle nå at knalde i alle rum inden vi flytter :whistling :o

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahahaha, det er fedt!!! Jeg håber, I fik "ordnet" Ediths værelse før hun kom til verden :D

Det kan da fikses mens Edith sover i barnevognen på altanen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da fikses mens Edith sover i barnevognen på altanen ;)

Nemlig ;) Eller søndag, når vi skal gøre rent her og E bliver passet af bedste og bedstefar i den nye lejlighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig ;) Eller søndag, når vi skal gøre rent her og E bliver passet af bedste og bedstefar i den nye lejlighed ;)

Jah okay, når hendes værelse er ryddet kan I gå løs :D Ellers er baby værelse turn-off i min verden :P Der skal hvert fald abstraheres lidt fra det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah okay, når hendes værelse er ryddet kan I gå løs :D Ellers er baby værelse turn-off i min verden :P Der skal hvert fald abstraheres lidt fra det!

Ja tænker at tomt er bedst.. Bare ikke sexet at lande på legetøj :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænker at tomt er bedst.. Bare ikke sexet at lande på legetøj :lol

:lol

Meget kan nu reddes med humor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Meget kan nu reddes med humor ;)

Oh so true ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået blomster og en snickers af min mand i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

TAK Majs.. Den tillader jeg mig at låne.. For den er stadig ikke feste ind herhjemme.. Og ja det er til dels min egen skyld fordi jeg ikke har forklaret det godt nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

Hvor godt, at ti-øren endelig faldt! Jeg kender godt det der med at tro, man har forklaret noget åh så tydeligt og grundigt, men hvor han ikke fatter et klap af, hvad man mener. Og så siger man det pludselig lidt anderledes, og så er det netop "nå ja, men hvorfor sagde du så ikke bare det?"... Mænd :rolleyes Men det bliver dejligt for at kunne holde lidt "fri". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER