Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

Åh, hvor jeg kender det! Det er MEGET præcist formuleret :super Jeg har ALDRIG været alene hjemme i mere end 2 timer siden Anna blev født og jeg kan virkelig mærke jeg trænger! Det er bare ikke det samme at være alene ude - det er også dejligt, men det er ikke det samme! Jeg har MANGE gange taget Anna med hjem til en veninde i 4-6 timer eller taget hende alene med hjem til min mor på weekend - sådan noget har Søren aldrig gjort, da hans forældre for 400km væk og det er jeg bare så uendeligt træt af!

Hvor gad jeg godt have bare een dag/aften/nat alene hjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

Fedt at den fes ind :D GOD formulering!

Måske jeg skulle prøve med den også :) For her hjemme har jeg en ide om, at A tror det handler om at jeg har ondt i røven over at han kommer ud, og jeg ikke gør. Det har det tildels også også, men det er mest det arbejde det giver mig, når han er ude som generer mig.

Jeg har dog prøvet at have fire hele timer alene herhjemme i dag hvor min mor tog Theo. De hyggede i et par timer, så blev han puttet og tog en lang lur på to timer før jeg kunne hente ham. Havde kun regnet med at have et par timer alene. Det var VILDT! Og jeg følte mig en smule rastløs sådan at være hjemme uden baby :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik jeg ENDELIG forklaret Anders hvorfor jeg syntes det er røv at han tager hjemmefra flere gange i ugen i længere tid og jeg sidder herhjemme og at "jamen så. Kan du jo også bare arrangere noget" er til at lukke op og :numse i

Og nu citerer jeg ord ret "jamen det handler jo ikke om at jeg skal ud, det handler om at jeg altid er på. Er du ikke hjemme er 100% på, er du hjemme er jeg stadig 50% på, jeg har brug for at slappe af og koble fra, jeg slapper ikke af hvis jeg tager nogen steder, jeg har brug for at være hjemme OG slappe af"

Og det tog så 10 mdr og en uge at formulere SÅ simpelt så han forstår det :rolleyes - hans kommentar "det forstår jeg godt, hvorfor sagde du ikke bare det?" Tjah... Det troede jeg så også at jeg gjorde, men man kan åbenbart forklare FOR meget! Nu er der hul igennem og måske jeg så kan få den ugentlige fri aften jeg efterlyser! :yay

:respekt godt sagt og godt den endelig fes ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være en lille bitte smule indebrændt, når manden ligger sig syg den dag man skulle have været i byen og spise, og i biffen, og til koncert?? Og når man skal holde 1 års fødselsdag på søndag??

<_< :numse :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor har hentet Ida for en time siden. Manden har planlagt mig og ham dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være en lille bitte smule indebrændt, når manden ligger sig syg den dag man skulle have været i byen og spise, og i biffen, og til koncert?? Og når man skal holde 1 års fødselsdag på søndag??

<_< :numse :huug

:kram2 og selvfølgelig må du være indebrændt. Jeg tror ikke jeg ville være en smule, men meget hvis det var mig der oplevede det. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 og selvfølgelig må du være indebrændt. Jeg tror ikke jeg ville være en smule, men meget hvis det var mig der oplevede det. :kram

Jeg er ærlig talt også rasende :blush

Ikke sådan på ham.... Han kan jo ikke gøre for det..... Men på situationen. Det er bare SÅ bittert :(

Tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig godt sagt, Majs :)

Jeg glæder mig så meget til S skal på barsel (lige om lidt), for han tror helt seriøst at det er ferie at gå hjemme. Igår blev vi mega uvenner, fordi han sagde, at det kunne godt være at jeg kaldte der her barselshalløj arbejde, men han skulle altså på RIGTIGT arbejde og så bagefter hjem til det jeg kaldte arbejde herhjemme :prik

Og som du skriver, så holder jeg jo ikke fri bare fordi han er hjemme, jeg laver stadig alt hendes mad og ammer de gange hun skal det, leger eller laver mad, mens han leger og putter halvdelen af dagene.. Tror faktisk at jeg vil bruge din sætning, så han fatter det. Problemet er bare at jeg tror, at hvis jeg sagde det, ville han tage til Jylland hjem til hans forældre i MANGE dage, så han kan fiske og gå på jagt og så skal Edith passes af bedstemor og bedstefar som hun slet ikke kender ikke så godt kan lide og så længe jeg stadig ammer til nat, er det jo ret meget noget bøvl (plus jeg ville slet ikke kunne undvære hende i flere dage endnu)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være en lille bitte smule indebrændt, når manden ligger sig syg den dag man skulle have været i byen og spise, og i biffen, og til koncert?? Og når man skal holde 1 års fødselsdag på søndag??

<_< :numse :huug

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram

Tusind tak :kiss

Jeg har gjort hele huset hovedrent.... det er sådan en god måde at komme af med agressionerne på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss

Jeg har gjort hele huset hovedrent.... det er sådan en god måde at komme af med agressionerne på :D

Sjovt nok kan jeg ikke overføre de kræfter til rengøring, men hørt flere der kan det... :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nok kan jeg ikke overføre de kræfter til rengøring, men hørt flere der kan det... :respekt

Haha, ja det er da en meget praktisk evne at have.... Så kommer der da et eller andet godt ud af det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være en lille bitte smule indebrændt, når manden ligger sig syg den dag man skulle have været i byen og spise, og i biffen, og til koncert?? Og når man skal holde 1 års fødselsdag på søndag??

<_< :numse :huug

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra mobil så kan ikke multi quote men i bruger bare formuleringen alt det i vil :)

Jeg får en aften der er min, også selvom de er hjemme, men det er farmand der skal alting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har hentet dejlig musik på iTunes "til når Valdemar sover mens vi er på ferie" :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er meget glad for at jeg er kommet i andet trimester :blush :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er meget glad for at jeg er kommet i andet trimester :blush :hump

Årh andet trimester! Det savner jeg sgu lidt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være en lille bitte smule indebrændt, når manden ligger sig syg den dag man skulle have været i byen og spise, og i biffen, og til koncert?? Og når man skal holde 1 års fødselsdag på søndag??

<_< :numse :huug

Ja, det må man godt! Æv, hvor ærgerligt! :kiss

Virkelig godt sagt, Majs :)

Jeg glæder mig så meget til S skal på barsel (lige om lidt), for han tror helt seriøst at det er ferie at gå hjemme. Igår blev vi mega uvenner, fordi han sagde, at det kunne godt være at jeg kaldte der her barselshalløj arbejde, men han skulle altså på RIGTIGT arbejde og så bagefter hjem til det jeg kaldte arbejde herhjemme :prik

Og som du skriver, så holder jeg jo ikke fri bare fordi han er hjemme, jeg laver stadig alt hendes mad og ammer de gange hun skal det, leger eller laver mad, mens han leger og putter halvdelen af dagene.. Tror faktisk at jeg vil bruge din sætning, så han fatter det. Problemet er bare at jeg tror, at hvis jeg sagde det, ville han tage til Jylland hjem til hans forældre i MANGE dage, så han kan fiske og gå på jagt og så skal Edith passes af bedstemor og bedstefar som hun slet ikke kender ikke så godt kan lide og så længe jeg stadig ammer til nat, er det jo ret meget noget bøvl (plus jeg ville slet ikke kunne undvære hende i flere dage endnu)..

Arg S - det er fandme ikke smart sagt! :prik Han bliver klogere ;) Og sidegevinsten kan være, at han bagefter tager mere initiativ ift. at starte pusling/madgivning/putning osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så svært mellem mig og A :( jeg savner min mand :boo men det fungerer bare ikke..

:kram lorte situation!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh andet trimester! Det savner jeg sgu lidt :P

Jaeh.. sjovt som hormoner kan sætte fut i sexlivet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER