Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Er så pisse træt af at min mand mener at weekend betyder at man sover til middag, render rundt i morgenkåbe, bliver sur over at jeg ikke har overskud til at knalde efter helvedes nat og nu har han sørme også fået så ondt i ryggen, at han intet kan <_<

Så nu skal jeg holde øje med Edith, der er alle steder og hele tiden slår sig, fordi hun tror hun kan stille sig op selv, lave mad til hende (og ham :prik), pakke lejlighed ned og høre på ham være helt depri og klage over det og at det bliver hårdt at være på barsel med hans dårlige ryg! Argh, så træn den dog din dovenlas!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde aftalt at holde date med god mad, rødvin, film og slik igår. Men vi var begge så åndsvagt smadrede så det blev bare slet ikke til noget :( øv. Og næste uge bliver endnu en af dem hvor Anders har så voldsomt travl at vi knapt ses :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde aftalt at holde date med god mad, rødvin, film og slik igår. Men vi var begge så åndsvagt smadrede så det blev bare slet ikke til noget :( øv. Og næste uge bliver endnu en af dem hvor Anders har så voldsomt travl at vi knapt ses :(

Øv. I må sætte en aften af til det snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så pisse træt af at min mand mener at weekend betyder at man sover til middag, render rundt i morgenkåbe, bliver sur over at jeg ikke har overskud til at knalde efter helvedes nat og nu har han sørme også fået så ondt i ryggen, at han intet kan <_<

Så nu skal jeg holde øje med Edith, der er alle steder og hele tiden slår sig, fordi hun tror hun kan stille sig op selv, lave mad til hende (og ham :prik), pakke lejlighed ned og høre på ham være helt depri og klage over det og at det bliver hårdt at være på barsel med hans dårlige ryg! Argh, så træn den dog din dovenlas!!!!!!

Godt man kan lukke damp ud på BK :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så pisse træt af at min mand mener at weekend betyder at man sover til middag, render rundt i morgenkåbe, bliver sur over at jeg ikke har overskud til at knalde efter helvedes nat og nu har han sørme også fået så ondt i ryggen, at han intet kan <_<

Så nu skal jeg holde øje med Edith, der er alle steder og hele tiden slår sig, fordi hun tror hun kan stille sig op selv, lave mad til hende (og ham :prik), pakke lejlighed ned og høre på ham være helt depri og klage over det og at det bliver hårdt at være på barsel med hans dårlige ryg! Argh, så træn den dog din dovenlas!!!!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. I må sætte en aften af til det snart :kram2

Ja - måske jeg skulle slå et slag for at gøre det i aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt man kan lukke damp ud på BK :kram2

Ja det var desværre ikke nok! Han skulle lige fortælle mig hvordan jeg skulle give Edith mad og snakke til hende, så sprang kæden af og jeg endte med at sige at jeg ikke gad se på ham mere, så jeg synes at han skulle gå ind i soveværelset og lade mig være i fred!

Dårlig dårlig stil, men har egentlig ikke dårlig samvittighed, han skal ikke fortælle mig hvordan jeg skal tage mig af Edith, som jeg stort set står med selv for tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det har været en træls uge... :(

I torsdags ville vi have været gift i 4 år... samt det var præcis et år siden jeg lå og blev opereret i Sønderborg - mens H og veninden spiste frokost sammen og ventede på jeg kom tilbage. (Plus det var dagen hans far blev 60 år)

I Fredags ville vi så have været sammen i 10 1/2 år.

Fokuserer på der nu kun er 14 dage til flyttebilen holder her og pakker kasser...

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det har været en træls uge... :(

I torsdags ville vi have været gift i 4 år... samt det var præcis et år siden jeg lå og blev opereret i Sønderborg - mens H og veninden spiste frokost sammen og ventede på jeg kom tilbage. (Plus det var dagen hans far blev 60 år)

I Fredags ville vi så have været sammen i 10 1/2 år.

Fokuserer på der nu kun er 14 dage til flyttebilen holder her og pakker kasser...

:boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det har været en træls uge... :(

I torsdags ville vi have været gift i 4 år... samt det var præcis et år siden jeg lå og blev opereret i Sønderborg - mens H og veninden spiste frokost sammen og ventede på jeg kom tilbage. (Plus det var dagen hans far blev 60 år)

I Fredags ville vi så have været sammen i 10 1/2 år.

Fokuserer på der nu kun er 14 dage til flyttebilen holder her og pakker kasser...

:boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det har været en træls uge... :(

I torsdags ville vi have været gift i 4 år... samt det var præcis et år siden jeg lå og blev opereret i Sønderborg - mens H og veninden spiste frokost sammen og ventede på jeg kom tilbage. (Plus det var dagen hans far blev 60 år)

I Fredags ville vi så have været sammen i 10 1/2 år.

Fokuserer på der nu kun er 14 dage til flyttebilen holder her og pakker kasser...

:boo

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok til min eksamensperiode er slut.. Stakkels mand, der må tackle en træt og stresset kæreste, som sidder og læser hele dagen. Synes virkelig man bliver i dårligt humør af at læse konstant, når der er 117 ting, man hellere ville foretage sig.

Men 3 dage, så får han forhåbentlig sin glade og lidt mere foretagsomme kvinde tilbage ^_^ :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver mig lidt håb at sidste gang manden og jeg sexede, gjorde det ikke lige så ondt som det ellers har gjort.

Ufatteligt at sex skal gøre ondt efter en fødsel... Man skulle jo ellers tro at man ville mærke mindre i stedet, eftersom det hele jo ligesom er slapt - men nej nej... det gør ondt så man spænder, som jo så er en sindsygt dårlig cirkel...

Er du sikker på, det er fordi du spænder, at det gør ondt?

Du skal hvert fald huske, at den der med at "det bliver aldrig det samme efter en fødsel", den skal du ikke tro på!!! En lægesekretær sagde det til mig, hvorefter jeg har været ved fys med speciale i underlivet og den var helt gal med alle mine muskler.. Det kan og skal blive det samme! Blot til info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker simpelthen bare min mand så ekstra meget super højt for tiden!!

Vi hygger bare uden stress og jag i hverdagen! :7himmel

Jeg er ofte begyndt at sige til mig selv, at jeg simpelthen ikke vil stresse over småting, som jeg ellers har været lidt for "god" til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt ondt af mig selv over at Anders skal til Kbh og overnatte imorgen - men nu har jeg skrevet en sød "jeg elsker dig... Bla bla bla... glæder mig til du er hjemme" seddel og håber han så ser igennem fingre med sin ikke på toppen kone og glæder sig til at komme hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ikke ondt fordi jeg spænder, men jeg spænder fordi det gør ondt. Og når det gør ondt og jeg spænder, så er jeg mindre våd, og dermed gør det endnu mere ondt ;)

Hm jeg mener altså ikke det skal gøre ondt. Har du været til læge med det? Nu kan jeg ikke lige huske hvor meget du blev syet, men min svigerinde som bristede temmelig slemt under sin fødsel måtte ind og "syes om" fordi hun havde ondt ved sex og da hun kom til gynækolog fik at vide hun var blevet syet "for grundigt" :unsure det var et lille indgreb at få det rettet og jeg vil mene hende og manden har været rigtig glade for det.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ikke ondt fordi jeg spænder, men jeg spænder fordi det gør ondt. Og når det gør ondt og jeg spænder, så er jeg mindre våd, og dermed gør det endnu mere ondt ;)

Bruger i glidecreme? Det blev vi nødt til i starten, da det ellers gjorde for ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger i glidecreme? Det blev vi nødt til i starten, da det ellers gjorde for ondt..

Ja også os, ellers er det sku tørt som Sahara :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi!

Efter J og jeg var gået i seng i går og vi lå og puttede, kom denne samtale frem:

Mig: Mmmh... min dejlige mand!

J: Hvor? Det eneste der ligger her er en gammel, liderlig ged.

Mig: Må jeg så høre dig bræge?

J slår en KÆMPE og klam prut.

Mig: :blink *flad af grin*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi!

Efter J og jeg var gået i seng i går og vi lå og puttede, kom denne samtale frem:

Mig: Mmmh... min dejlige mand!

J: Hvor? Det eneste der ligger her er en gammel, liderlig ged.

Mig: Må jeg så høre dig bræge?

J slår en KÆMPE og klam prut.

Mig: :blink *flad af grin*

Mænd når de er mest charmerende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd når de er mest charmerende :P

Jaeh... ej jeg kunne slet ikke stoppe med at grine. Timingen var bare PERFEKT! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi!

Efter J og jeg var gået i seng i går og vi lå og puttede, kom denne samtale frem:

Mig: Mmmh... min dejlige mand!

J: Hvor? Det eneste der ligger her er en gammel, liderlig ged.

Mig: Må jeg så høre dig bræge?

J slår en KÆMPE og klam prut.

Mig: :blink *flad af grin*

:lolhit tak for dagen grin og skulle hilse og sige det samme fra manden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, blev tjekket da jeg var vel lægen for at få recept på prævention. Hun sagde at det var syet så flot at man slet ikke kunne se at det var syet, og det eneste hun kunne se dernede var at slimhinden var irriteret - hvilket så betød at kondomer er et no-go :) Det blev så også syet på operationsgangen af en gynækolog. Men ellers god tanke :)

Lægen sagde også at det godt kunne gøre ondt de første gange, og det var ok, det skulle bare ikke blive ved med at gøre ondt.

Så må I gå i intensiv træning, så det stopper med at gøre ondt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi!

Efter J og jeg var gået i seng i går og vi lå og puttede, kom denne samtale frem:

Mig: Mmmh... min dejlige mand!

J: Hvor? Det eneste der ligger her er en gammel, liderlig ged.

Mig: Må jeg så høre dig bræge?

J slår en KÆMPE og klam prut.

Mig: :blink *flad af grin*

Tak for et rigtig godt grin inden jeg hopper i seng! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og savner min kæreste lidt, selvom han kun er på arbejde.. Det er egentlig meget rart at tænke på, at man stadig kan savne hinanden efter bare et par timer. Og så kan han jo glæde sig til at komme hjem - tror der venter ham en lille treat (hvis man forstår sådan en lille én) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER