Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Fandt hvis en tråd jeg skal holde mig fra i fremtiden... Av det kostede tårer.. -_-

Men nu jeg er her... kan jeg da brokke mig over jeg ikke har fået sex endnu i år! BAAAAAAH :blink :blink :blink :blink

:kram

Hvad blev der af ham daten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For det første bare fordi han er ham! ;)

Lige i dag lidt mere, fordi han har lyssat og optaget den musikvideo der blev vist klip af i Go'aften Danmark, og hans kammerat talte så pænt om hele holdet bag. :loveshower

Blev helt hormonella, og det har jeg ellers ikke lidt meget under. :boo

Kammeraten = Johan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal få overskuddet fra :(

Vi (=jeg) har kæmpet lidt med det i år. Min hjerne vil gerne, men min krop kan ikke - jeg kan simpelthen ikke give slip, men tænker på alt muligt andet. Vi snakkede faktisk om det for et par uger siden (sådan rigtig snakke om det, hvilket vi ellers ikke rigtig gør) og det var så godt og vi havde dejlig sex bagefter. Og så har vi ikke haft det siden - Søren er syg og jeg har haft mens <_<

Alting er blevet så meget nemmere ift. Anna og det er jo ikke fordi jeg er stresset på arbejde (<_<), så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan komme ind i kampen. Hvordan skal vi nogensinde lave en lillebrøster hvis vi aldrig har sex?! :(

Kender det godt... Jeg elsker sex og alligevel skal jeg virkelig tage mig sammen.

Nogle gange har jeg afvist manden fordi jeg er træt og har alt mulig andet i hovedet, for så at tænke "for fanden det behøver jo ikke tage hele natten" og så må jeg bygge en lyst op og så tage en quickie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kammeraten = Johan??

Jeps, de har arbejdet sammen for nogle år tilbage (eller også spillede de bare Call og Duty, jeg er ikke sikker.. ;)), og de laver stadig en del sammen (og spiller stadig Call of Duty! :P).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, de har arbejdet sammen for nogle år tilbage (eller også spillede de bare Call og Duty, jeg er ikke sikker.. ;)), og de laver stadig en del sammen (og spiller stadig Call of Duty! :P).

Hvor sjovt, verden er slet ikke så stor :P

Jeg kender Johan, fra det site musikvideoen blev lavet til... Så vi har været til et par fester sammen og deler en interesse for star trek :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt, verden er slet ikke så stor :P

Jeg kender Johan, fra det site musikvideoen blev lavet til... Så vi har været til et par fester sammen og deler en interesse for star trek :D

Gud hvor skægt! Ja, verden ér bare ikke ret stor.. :D Jeg kender ikke Johan specielt godt selv, det er mande/nørde-ting de har sammen, og jeg kan ikke helt være med der. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, syg mand, som i har kastet op siden han kom hjem fra fodbold!! Plus en baby der ik vil sove selv!! Ka jo ik tage hende med i soveværelset, når manden kaster op :( jeg er SÅ træt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, syg mand, som i har kastet op siden han kom hjem fra fodbold!! Plus en baby der ik vil sove selv!! Ka jo ik tage hende med i soveværelset, når manden kaster op :( jeg er SÅ træt!!!

Argh ikke fedt! :o :kram Kan du ikke sove med hende i en lænestol eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt sjovt som de her smalltalk tråde breder sig. :) Er det kun mig, der har overvejet at oprette en smalltalk smalltalk? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh ikke fedt! :o :kram Kan du ikke sove med hende i en lænestol eller noget?

Hun sover hos mig på sofaen nu. Ligger hende ind i sin egen seng og første gang hun vågner, tager vi bare sofaen. Måske det er sikrest, hvis jeg selv sover selv fra start..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover hos mig på sofaen nu. Ligger hende ind i sin egen seng og første gang hun vågner, tager vi bare sofaen. Måske det er sikrest, hvis jeg selv sover selv fra start..

Lyder fornuftigt, håber I får en rolig nat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er min klippe.

Igår fik jeg at vide, at min elskede hest, som jeg desværre blev nødt til at sælge for en måned siden, allerede er blevet solgt videre og nu står ved en hestehandler. Jeg var så sikker på, at jeg havde fundet ham et godt hjem, og blev dybt ulykkelig over at have været skyld i, at han har skiftet hjem flere gange på så kort tid. Lå og græd i sengen i meget land tid, og han lå bare og holdt om mig. Sagde ingenting, og behøvede det heller ikke. Bare det at mærke al hans kærlighed og accept strømme over i mig trøstede en hel masse.

Hold op, jeg elsker virkelig den mand. :biglove

Årh :kram2 :kram2 :kram2 det er virkelig en øv situation, forstår godt du er ked af det!

Jeg solgte min hest for 2 år siden til en dejlig familie, men nu er han til salg igen så jeg går også og er ked af det for tiden :( det gør mig så ondt, jeg troede han skulle være hos dem resten af livet, men nu er han ved at blive solgt til Norge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har været sammen i fem år i dag :loveshower :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en godt nok en dejlig mand :) Han står gladeligt op hver morgen, når bassen vågner kl 5.00 ( <_< ) så jeg kan sove et par timer mere. I går lavede han skøn mad til min mødregruppe, kan man andet end at elske ham? :kuller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har været sammen i fem år i dag :loveshower :loveyou

:hurra :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har været sammen i fem år i dag :loveshower :loveyou

Tillykke :loveyou

Har en godt nok en dejlig mand :) Han står gladeligt op hver morgen, når bassen vågner kl 5.00 ( <_< ) så jeg kan sove et par timer mere. I går lavede han skøn mad til min mødregruppe, kan man andet end at elske ham? :kuller :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal få overskuddet fra :(

Vi (=jeg) har kæmpet lidt med det i år. Min hjerne vil gerne, men min krop kan ikke - jeg kan simpelthen ikke give slip, men tænker på alt muligt andet. Vi snakkede faktisk om det for et par uger siden (sådan rigtig snakke om det, hvilket vi ellers ikke rigtig gør) og det var så godt og vi havde dejlig sex bagefter. Og så har vi ikke haft det siden - Søren er syg og jeg har haft mens <_<

Alting er blevet så meget nemmere ift. Anna og det er jo ikke fordi jeg er stresset på arbejde (<_<), så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan komme ind i kampen. Hvordan skal vi nogensinde lave en lillebrøster hvis vi aldrig har sex?! :(

Åh hvor jeg kender det der med at hjernen siger ja tak og kroppen bare siger fra.

Nu skal vi godt nok ikke lave en lillebrøster, selvom jeg nu godt kunne tænke mig en lillebror til pigerne :blush

Men den ide er S ikke lige med på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay for en fantastisk Ida Maja :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt muggen over at sommeren altid betyder, at min mand skal arbejde til 1000 koncerter. I næste uge er han hjemme 2 aftener, og væk hele weekenden. Til august tager han lige 4 dage væk i træk, og er ikke engang hjemme på hans egen fødelsdag.

Jeg burde jo ikke være sur over det, han har jo for dælen ret til fritid uden for hjemmet, men føler mig bare så bundet, når jeg nu skal være hjemme med Karla, og har en hund, der har fundet ud af at det er sjovt at splitte hjemmet ad, han er alene, og samtidigt bliver kulret over gæster. There goes my social life.

Manden har nu aflyst en masse i næste uge, så han har kun noget han skal torsdag og lørdag :yay og det var helt uden, at jeg brokkede mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt muggen over at sommeren altid betyder, at min mand skal arbejde til 1000 koncerter. I næste uge er han hjemme 2 aftener, og væk hele weekenden. Til august tager han lige 4 dage væk i træk, og er ikke engang hjemme på hans egen fødelsdag.

Jeg burde jo ikke være sur over det, han har jo for dælen ret til fritid uden for hjemmet, men føler mig bare så bundet, når jeg nu skal være hjemme med Karla, og har en hund, der har fundet ud af at det er sjovt at splitte hjemmet ad, han er alene, og samtidigt bliver kulret over gæster. There goes my social life.

Kender det godt - manden er kok og der er mest og lave om sommeren der hvor han er.. Nu har han ikke fri før på fredag - synes dælme der er længe til :o

Men dejligt at han har taget/aflyst så han kan være hjemme ved jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min (kommende) mand kom hjem med blomster i går fordi han synes jeg trængte :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt sjovt som de her smalltalk tråde breder sig. :) Er det kun mig, der har overvejet at oprette en smalltalk smalltalk? :lolhit

Ja, det er kun dig, der er skør nok til at tænke den tanke! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra :glad :yay

Tillykke :loveyou

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Neeej, tillykke! Hvor dejligt :wub Ih... håber nu også snart min får den gode idé at falde på knæ. Forventer det nu ikke; han tror ikke rigtigt på ægteskabet. Og jeg, som går med min prinsesse-for-en-dag-drømme og bare gerne vil have en ring på fingeren, så hele verden kan se, at vi hører sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Og nu er jeg så også en forlovet kvinde :wub :loveshower

Nej, hvor fiiint! Endnu mere tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER