FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har vildt meget lyst til ananas, men det er vel noget af det værste, når man ellers døjer med halsbrand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

21+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 - det fejrer jeg med blødende hæmorider <_< Skyd mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+0 :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 - det fejrer jeg med blødende hæmorider <_< Skyd mig..

Årh det lyder ikke fedt (smiley der skyder?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 - det fejrer jeg med blødende hæmorider <_< Skyd mig..

Det er bare ikke sjovt. Mine er heldigvis holdt med det, men det tog også 1,5 uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min står der 'Føtex for de små' :)

Tak! Jeg kan dog virkelig ikke finde den:( Kan bare ikke forstå at jeg skal have slettet den også fra papirkurven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Jeg kan dog virkelig ikke finde den:( Kan bare ikke forstå at jeg skal have slettet den også fra papirkurven?

Øv! Skal jeg se hvad afsenderen hedder hvis du kan søge på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Skal jeg se hvad afsenderen hedder hvis du kan søge på den?

Å, det ville være super:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å, det ville være super:)

Foetex@dsmail.dk hedder afsenderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foetex@dsmail.dk hedder afsenderen :)

Tak! Jeg kan kun finde de der nyhedsbreve der er kommet efterfølgende, desværre. Det er da mærkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Jeg kan kun finde de der nyhedsbreve der er kommet efterfølgende, desværre. Det er da mærkeligt.

Mon du kan kontakte dem og høre hvad du skal gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du kan kontakte dem og høre hvad du skal gøre?

Ja, det er også min tanke. Tror nok de sender et nyt hvis jeg forklarer situationen...:) Måske kan de også se i systemet at jeg ikke har afhentet pakkerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er også min tanke. Tror nok de sender et nyt hvis jeg forklarer situationen...:) Måske kan de også se i systemet at jeg ikke har afhentet pakkerne.

Det var også min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg udnytter det fantastiske vejr til at få vasket lift og autostol :kuller hvor perfekt er det ikke lige med sol og vind så det hurtigt kan tørre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør du med liften? Vil gerne høre dine erfaringer :-)

Indtilvidere har jeg vasket overlag og kaleche (som bare er sådan en blød en) i en balje med lunt vand og lidt sæbe, og så har jeg skyllet det godt igennem for at slippe af med sæben. Det hænger nu ude i solen.

Selve liften og stoffet (som desværre sidder fast) har jeg skrubbet med lunt vand og den neutrale vanish, for der er også skjolder på vores <_< Og nu står den med vanish for at få det til at virke, forhåbentligt! Planen er at jeg så hiver den i brusekabinen for at få skyllet det sæbe godt af og så kommer den ud i vinden. Jeg prøver at ikke træbunden bliver våd, men det er lidt umuligt helt at undgå, men i det fantastiske vejr vi har, tænker jeg at den kan tørre hurtigt i haven.

Jeg har min frygt for at de gule skjolder ikke kommer af :( Men nu må jeg prøve sådan først.

Edit: det ser ok ud her efter 1 time i 'blød', jeg er spændt på at se når det tørrer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av jeg har altså ikke mere plads i min mave nu :(

Den er så hårdt spændt ud og hele maveskindet føles bare som et blåt mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear, jeg har netop i dag indviet min gravidvinterfrakke, som jeg købte på udsalg i sommers. Den var der kun i L, og jeg plejer at svinge mellem M og L i overtøj, så jeg tænkte, at det var fint nok.

HOLD NU KÆFT hvor er den grim :lol Den er kææææmpe stor, og jeg er bare en uformelig klumpedumpe i den. På den lyse side er der masser af plads, og den er umiddelbart varm nok! Men det er altså godt nok godt, at jeg kun skal bruge den et par måneder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear, jeg har netop i dag indviet min gravidvinterfrakke, som jeg købte på udsalg i sommers. Den var der kun i L, og jeg plejer at svinge mellem M og L i overtøj, så jeg tænkte, at det var fint nok.

HOLD NU KÆFT hvor er den grim :lol Den er kææææmpe stor, og jeg er bare en uformelig klumpedumpe i den. På den lyse side er der masser af plads, og den er umiddelbart varm nok! Men det er altså godt nok godt, at jeg kun skal bruge den et par måneder!

Haha, jeg har en vinterjakke der kan spændes rigtig meget ud. Min søster gloede på mig i går, så grinede hun helt vildt og sagde "haha, man kan slet ikke se du er gravid, du ligner bare et stort telt" :D jamen tak da ;) dårlig timing at være gravid på denne årstid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.. Synes altså ikke jeg mærker baby heeelt så meget som jeg gerne ville. Der kommer da lidt bevægelse, men det er altså ikke meget :(

Edit: nu er der så kommet sådan en taktfast dunken i mit underliv... Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min tanke :)

Så fandt jeg den alligevel! Jeg har søgt og søgt i min e-mail via mailprogrammet på mobilen, men uden held. Så forsøgte jeg i dag på computeren, og der lå den, i papirkurven! Juhuu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spritny herinde (i denne omgang i hvert fald.. ;) ).. Jeg er kun 4+0, men jeg har besluttet at tro på det! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hikke måske???

Hvor langt er du henne? Men uanset, er du bekymret, så giv fødegangen et kald, så kommer der nok gang i baby ;-)

Det føltes som en meeeget langsom puls. Kunne ikke mærke noget udenpå, selvom jeg trykkede. Vi er blevet enige om lige at vente og se tiden an inden jeg ringer.

Edit jeg er i uge 27 og mærker normalt meget kraftige spark, men de sidste to-tre dage har han været lidt stille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spritny herinde (i denne omgang i hvert fald.. ;) ).. Jeg er kun 4+0, men jeg har besluttet at tro på det! :loveshower

Velkommen til! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.