FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

YAY! Jeg har faktisk lige tænkt på dig her til aften :kiss

 

Ja - ELSKER at komme med de opdateringer :D :yay Nu har jeg også fået opdateret min tråd - jeg kan huske du spurgte ind til hvorfor jeg ikke valgte hjemmefødsel, det har jeg skrevet lidt om nu :)

 

Fænomenalt fantastisk søde :loveshower :kiss

 

Ja, det er SÅ dejligt!! Jeg glæder mig til du kommer med dine også :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har brugt hele dagen på at ligge i sofaen og pudse næse og nyse.

Ligner Rudolf fordi vi ikke har andet end køkkenrulle jeg kan tørre trynen med.

OG jeg har termin i dag.

Fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt hele dagen på at ligge i sofaen og pudse næse og nyse.

Ligner Rudolf fordi vi ikke har andet end køkkenrulle jeg kan tørre trynen med.

OG jeg har termin i dag.

Fantastisk

Hvor er det bare surt med sygdom :kram2

Men tillykke med at ramme 40+0, det er vildt at nå den dato man har snakket om så længe! :yay også selvom der måske ikke er en fødsel under opsejling :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare surt med sygdom :kram2

Men tillykke med at ramme 40+0, det er vildt at nå den dato man har snakket om så længe! :yay også selvom der måske ikke er en fødsel under opsejling :kram2

Det er heldigvis blevet bedre.

Te hjalp på det, så nu kan jeg trække vejret gennem næsen igen :)

Jeg skal lige have en kop mere senere, og ellers så ligger jeg bare med varmepuden på mit lænd og tæppet godt trukket over mig på sofaen.

Og tak.

Ja hun har ikke rigtig vist at hun ville ud.

Og dog, er begyndt at få mere ondt i underlivet nu :)

Så nu må vi se.

Tror ikke på at hun når at komme i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt hele dagen på at ligge i sofaen og pudse næse og nyse.

Ligner Rudolf fordi vi ikke har andet end køkkenrulle jeg kan tørre trynen med.

OG jeg har termin i dag.

Fantastisk

Tillykke med terminsdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med terminsdagen :)

Tak Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser i bukserne, når jeg nyser <_<

(Hører måske mere til i brokketråden, men var bange for folk så troede det er generelt og det ville jeg gerne undgå :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal der gå før/efter et måltid, før jern ikke længere bliver taget "i forbindelse med måltid"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal der gå før/efter et måltid, før jern ikke længere bliver taget "i forbindelse med måltid"?

Mener at jeg har læst noget med en time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser i bukserne, når jeg nyser <_<

(Hører måske mere til i brokketråden, men var bange for folk så troede det er generelt og det ville jeg gerne undgå :D)

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare overhovedet ikke sjovt at være på toilettet, og papiret pludselig er fuld af rødt blod når man tørrer sig. Og at opdage mere blod i kummen. :( :(

Heldigvis konkluderede jeg, efter ti sekunder hvor mit hjerte næsten stoppede, at det kom fra endetarmen. Jeg døjer en del med forstoppelse pga meget indtag af jern, så det må være en lille rift eller bristet blodkar.

Men shit, altså, hvor blev jeg forskrækket! :( :( Tror faktisk, at jeg fik et lille chok. Min puls var høj i flere minutter efter.

Og min kæreste er ikke hjemme, så jeg måtte ringe til min mor og rable løs. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare overhovedet ikke sjovt at være på toilettet, og papiret pludselig er fuld af rødt blod når man tørrer sig. Og at opdage mere blod i kummen. :( :(

Heldigvis konkluderede jeg, efter ti sekunder hvor mit hjerte næsten stoppede, at det kom fra endetarmen. Jeg døjer en del med forstoppelse pga meget indtag af jern, så det må være en lille rift eller bristet blodkar.

Men shit, altså, hvor blev jeg forskrækket! :( :( Tror faktisk, at jeg fik et lille chok. Min puls var høj i flere minutter efter.

Og min kæreste er ikke hjemme, så jeg måtte ringe til min mor og rable løs. :blush

Sikke en forskrækkelse! :kram2 Godt det "bare" var en rift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at jeg har læst noget med en time.

Lyder meget fornuftigt.. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har raget den ledeste halsbetændelse/influenza ting til mig. Hvad må jeg og hvad må jeg ikke, når jeg er gravid? Har taget panodil, men tror faktisk snart mit hoved eksploderer alligevel. Gode råd modtages meget gerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har raget den ledeste halsbetændelse/influenza ting til mig. Hvad må jeg og hvad må jeg ikke, når jeg er gravid? Har taget panodil, men tror faktisk snart mit hoved eksploderer alligevel. Gode råd modtages meget gerne!

Jeg havde den slemmeste forkølelse i går.

Jeg har ikke haft lavet andet end at pudse næse, drikke kamille te og ja, lade være med at fryse.

Har så ikke rigtig sovet i nat fordi jeg enten skulle tisse eller fordi jeg ikke kunne få vejret gennem næsen.

Normalt plejer jeg at bruge næsespray, men da man ikke må det.

Har jeg bare haft pudset næsen.

Er du sikker på at det er influenza??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har raget den ledeste halsbetændelse/influenza ting til mig. Hvad må jeg og hvad må jeg ikke, når jeg er gravid? Har taget panodil, men tror faktisk snart mit hoved eksploderer alligevel. Gode råd modtages meget gerne!

Den nemmeste måde at slippe af med det på, er masser af hvile.

Ingen træk

Kamille te

Og varme bade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde den slemmeste forkølelse i går.

Jeg har ikke haft lavet andet end at pudse næse, drikke kamille te og ja, lade være med at fryse.

Har så ikke rigtig sovet i nat fordi jeg enten skulle tisse eller fordi jeg ikke kunne få vejret gennem næsen.

Normalt plejer jeg at bruge næsespray, men da man ikke må det.

Har jeg bare haft pudset næsen.

Er du sikker på at det er influenza??

Jeg har det ret dårligt med feber, hovedpine og opkast, og har ekstremt onst i halsen og snot overalt, så jeg ved ikke lige hvad det ellers skulle være. Præver lige at hoppe i karbad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogen piger der har prøvet det her med graviditetssukkersyge og skal sættes igang (eksempelvis på riget) hvor lang tid før har i fået at vide hvornår i skal sættes igang? Altså en dato... jeg skal over på torsdag der er jeg 35+0 håber virkelig på at få en dato, men jo tættere vi kommer torsdag jo mere i tvivl bliver jeg på om vi får datoen der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret dårligt med feber, hovedpine og opkast, og har ekstremt onst i halsen og snot overalt, så jeg ved ikke lige hvad det ellers skulle være. Præver lige at hoppe i karbad.

 

Din stakkel! :kram

 

Jeg kan varmt anbefale en næseskyller, som man køber på Apoteket. Det er ikke det samme som næsespray, men absolut meget bedre end ingenting.

Og ellers er der vel kun hvile, væske og ro tilbage? :kram2

Te med honning synes jeg lindrer halsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hænge body og heldragter i str. 50/56 op på tørresnoren :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hænge body og heldragter i str. 50/56 op på tørresnoren :biglove

:kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have stride plukveer de sidste 5min uden pause, og som niver godt til foran :blink modning eller noget mere..? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så stilnede det lidt af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så stilnede det lidt af..

Er det helt stoppet igen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.