FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jep! Uld yderst til at holde varmen, éngangs inderst til at tage lækager :)

Super :)

Tak, ved man kan købe engangs de fleste steder, men uld? hvor kan de findes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manner hvor jeg glæder mig til det bliver december.... Så jeg kan gå på barsel:) er så bombet når jeg har været på arbejde:( ingen energi tilbage for tiden:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manner hvor jeg glæder mig til det bliver december.... Så jeg kan gå på barsel:) er så bombet når jeg har været på arbejde:( ingen energi tilbage for tiden:(

Det kan jeg godt huske fra inden jeg fik på barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :)

Tak, ved man kan købe engangs de fleste steder, men uld? hvor kan de findes

Bantamvægt, ønskebørn og den slags butikker. Ellers på nettet :) måske på apoteker også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bantamvægt, ønskebørn og den slags butikker. Ellers på nettet :) måske på apoteker også.

Årh, ønskebørn findes ikke i Herning længere.

Jeg kigger på apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, ønskebørn findes ikke i Herning længere.

Jeg kigger på apoteket :)

Du kan også få dem i Matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også få dem i Matas :)

Tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et ribben eller 2 for meget i hver side, nogen der mangler?

Av det gør ondt allerede nu! Kan man ikke be om at vokse mere ud af og knap så meget op ad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrand er virkelig noget fanden har skabt! :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrand er virkelig noget fanden har skabt! :prik <_<

Oh yes <_<

Jeg hygger mig også lidt med det :prik og ligger endda med hoved på ammepuden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 :loveshower

YAY! Jeg har faktisk lige tænkt på dig her til aften :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes <_<

Jeg hygger mig også lidt med det :prik og ligger endda med hoved på ammepuden :rolleyes

Jeg har lige taget en Alminox. Det hjalp. Men det er alligevel første gang jeg har været nødt til at tage en før jeg falder i søvn. Normalt tager jeg den præventivt for ikke at vågne pga halsbrand efter 1-2 timers søvn, men i dag kom det 5min efter jeg havde lagt mig. Pebermyntechokolade er hermed bandlyst efter kl. 19 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en Alminox. Det hjalp. Men det er alligevel første gang jeg har været nødt til at tage en før jeg falder i søvn. Normalt tager jeg den præventivt for ikke at vågne pga halsbrand efter 1-2 timers søvn, men i dag kom det 5min efter jeg havde lagt mig. Pebermyntechokolade er hermed bandlyst efter kl. 19 <_<

Chokolade er virkelig også forbudt herhjemme, men for at være helt ærlig, så røg jeg i et stykke toblerone. Det fortryder jeg pænt meget nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 :loveshower

 

Fænomenalt fantastisk søde :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har normalt ganske almindeligt hvidt/ensfarvet toiletpapir herhjemme. Men nu er vi kommet til at købe sådan noget med lyserødt/orange mønster på, så hver gang jeg går på toilettet nu, så er der lige et splitsekund hvor jeg tror at jeg er begyndt at bløde, indtil jeg kommer i tanke om, at det bare er mønsteret på papiret. Jeg er ikke fan af det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har normalt ganske almindeligt hvidt/ensfarvet toiletpapir herhjemme. Men nu er vi kommet til at købe sådan noget med lyserødt/orange mønster på, så hver gang jeg går på toilettet nu, så er der lige et splitsekund hvor jeg tror at jeg er begyndt at bløde, indtil jeg kommer i tanke om, at det bare er mønsteret på papiret. Jeg er ikke fan af det :rolleyes

Argh, mareridt. Kan I ikke købe noget almindeligt til dog og så må manden bruge det andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Elsker at sidde lige så stille i sofaen og mærke baby mosle rundt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha i løbet af dagen igår har jeg virkelig fået det skidt...startede med en følelse af luft og trykken i tarm systemet som om luften ikk ku komme ud...men til aften blev det værre og jeg måtte kaste op og følte mig generelt dårlig og utilpas...smerten i maven blev til sådan nogle jag der gik om i ryggen nærmest når de kom...æv for den...

I nat kom manden hjem imens jeg lå i sengen og bar havde det skidt...Han smurte mig en mad jeg klemt ned og som jeg så styrtede ud og kastede op :-(

Har det stadig ikke godt her til morgen og ved ikk hvorfor jeg har fået det sådan for har aldrig oplevet det før...

I morgen er jeg 28+0... nogen der har prøvet lignende eller noget ? Bør jeg ringe læge eller noget ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha i løbet af dagen igår har jeg virkelig fået det skidt...startede med en følelse af luft og trykken i tarm systemet som om luften ikk ku komme ud...men til aften blev det værre og jeg måtte kaste op og følte mig generelt dårlig og utilpas...smerten i maven blev til sådan nogle jag der gik om i ryggen nærmest når de kom...æv for den...

I nat kom manden hjem imens jeg lå i sengen og bar havde det skidt...Han smurte mig en mad jeg klemt ned og som jeg så styrtede ud og kastede op :-(

Har det stadig ikke godt her til morgen og ved ikk hvorfor jeg har fået det sådan for har aldrig oplevet det før...

I morgen er jeg 28+0... nogen der har prøvet lignende eller noget ? Bør jeg ringe læge eller noget ?

Det kunne godt lyde lidt som forstoppelse.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rundede jeg endnu en uge og kan nu skrive 34+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bantamvægt, ønskebørn og den slags butikker. Ellers på nettet :) måske på apoteker også.

Bantamvægt er i øvrigt Babysam :p :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bantamvægt er i øvrigt Babysam :p :lol

Tø hø..

Regnede jeg næsten ud, men det der automatisk korrektion er da sjovt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt lyde lidt som forstoppelse.

:kram

Hmm okay kom ellers af med noget 3 gange uden problemer...men håber da det var det og ikke noget andet...og så håber jeg det ikke kommer igen da...puha :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.