FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Vi har aldrig haft en og har aldrig savnet den, så det er en af de ting hvor jeg helt klart ville sige vent og se om der er et behov.

Før de kravler kan man jo bare ligge dem på et tæppe på gulvet og når de begynder at møve, har jeg indimellem haft sat ham i skråstolen mens jeg var på toilettet ell. Eller sat ham ned i tremmesengen med noget legetøj, så vi har aldrig savnet den.

 

Det er nemlig også lidt det, jeg tænker, men min mor blevet meget overrasket, da jeg sagde, at jeg da ikke vidste, om jeg gad have en kravlegård. De fylder jo også en del...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aldrig haft en og har aldrig savnet den, så det er en af de ting hvor jeg helt klart ville sige vent og se om der er et behov.

Før de kravler kan man jo bare ligge dem på et tæppe på gulvet og når de begynder at møve, har jeg indimellem haft sat ham i skråstolen mens jeg var på toilettet ell. Eller sat ham ned i tremmesengen med noget legetøj, så vi har aldrig savnet den.

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl, om jeg synes, at vi skal have kravlegård - kan I ikke komme med nogle erfaringer om det, de af jer, der allerede har fået børn? Jeg synes, de fylder virkelig meget, og jeg er i tvivl, om jeg ville få brugt den nok!? Jeg kan godt se, at kravlegård muliggør, at man kan lægge barnet fra sig uden bekymringer, men er det need to have og er der alternativer?

Jeg har besluttet ikke at have en.

Tvivler simpelthen på, jeg får den brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror det hører den ældre generation til med kravlegård. Den gang alt var lidt dårligere isoleret og koldere gulve. medmindre man har dyr eller større søskende så tror jeg ikke der er det store behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl, om jeg synes, at vi skal have kravlegård - kan I ikke komme med nogle erfaringer om det, de af jer, der allerede har fået børn? Jeg synes, de fylder virkelig meget, og jeg er i tvivl, om jeg ville få brugt den nok!? Jeg kan godt se, at kravlegård muliggør, at man kan lægge barnet fra sig uden bekymringer, men er det need to have og er der alternativer?

Vi brugte ikke vores meget til vores dreng, men nu venter vi jo en lille mere og der tænker jeg det kan være den lilles helle plads fra storebror.. Storebror er nemlig meget baby glad og viser allerede meget intresse for maven og nusser maven og spørg hvornår baby kommer nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kravlegård, som jeg brugte meget til den første, denne gang ved jeg ikke om den kommer i brug..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det godt nok skidt i dag med kvalme og opkast. Håber det er grundet træthed efter 4 dage i København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det godt nok skidt i dag med kvalme og opkast. Håber det er grundet træthed efter 4 dage i København.

 

:kram rigtig god bedring, håber det hjælper når du får hvilet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne en kravlegård... tænker det er rart nok at have, nu vi har fået stue nedenunder og en storesøster der er en lille pilfinger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig (2. gangs) der bare slet ikke har behovet for babyshopping endnu?

har købt en autostol fordi den var billig... og så har vi kigget kombivogn! men har ikke købt et eneste stykke tøj til lillesøster endnu, og føler heller ikke den store trang til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig (2. gangs) der bare slet ikke har behovet for babyshopping endnu?

har købt en autostol fordi den var billig... og så har vi kigget kombivogn! men har ikke købt et eneste stykke tøj til lillesøster endnu, og føler heller ikke den store trang til det!

Tja, jeg har intet købt endnu i hvert fald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer meget kravlegård - dels så lillesøster kan få lidt fred og dels så Filippa kan lege uden vi er efter hende hele tiden, når hun fx kører med sin dukkevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl, om jeg synes, at vi skal have kravlegård - kan I ikke komme med nogle erfaringer om det, de af jer, der allerede har fået børn? Jeg synes, de fylder virkelig meget, og jeg er i tvivl, om jeg ville få brugt den nok!? Jeg kan godt se, at kravlegård muliggør, at man kan lægge barnet fra sig uden bekymringer, men er det need to have og er der alternativer?

Vi har ikke haft kravlegård og har ikke savnet det. Og vi har endda en hund. Hvis der var behov for at man lod hende være alene et øjeblik, lagde jeg hende bare ned i tremmesengen - det er jo stort set det samme. Ellers havde jeg hende med mig i bæreselen, når jeg havde brug for at have hænderne fri, hvis hun ikke kunne være på gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger på "jeg skal være storebror" bluser, sådan en skal William vidst have til afsløringen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig (2. gangs) der bare slet ikke har behovet for babyshopping endnu?

har købt en autostol fordi den var billig... og så har vi kigget kombivogn! men har ikke købt et eneste stykke tøj til lillesøster endnu, og føler heller ikke den store trang til det!

Jeg mangler bare et overblik før jeg går amok :p men gider ikke finde det hele frem før køns scanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram rigtig god bedring, håber det hjælper når du får hvilet.

Tak :) en lur på et par timer med Mivsen mens Felix og hans far er ude at høste ved bedstefar har gjort underværker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig (2. gangs) der bare slet ikke har behovet for babyshopping endnu?

har købt en autostol fordi den var billig... og så har vi kigget kombivogn! men har ikke købt et eneste stykke tøj til lillesøster endnu, og føler heller ikke den store trang til det!

Var mere end halvvejs før jeg købte et styk pigetøj. Jeg er stadig ikk gået amok med at shoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig (2. gangs) der bare slet ikke har behovet for babyshopping endnu?

har købt en autostol fordi den var billig... og så har vi kigget kombivogn! men har ikke købt et eneste stykke tøj til lillesøster endnu, og føler heller ikke den store trang til det!

Jeg kan hvert fald huske fra sidst, at min shoppetrang var meget lille fordi vi skulle have en dreng igen.... Så virker det ikke helt så vigtigt, for man har jo så meget allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe gid jeg også oplevede den dæmpede shoppetrang! Jeg er ikke engang gravid endnu, og det KRIBLER i mig efter at købe ting, især babytøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler bare et overblik før jeg går amok :p men gider ikke finde det hele frem før køns scanning!

Det har self. Noget at gøre med at vi HAR læssevis af babytøj til lillesøster og jeg har intet overblik over om der er noget vi mangler i div. Størrelser ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald huske fra sidst, at min shoppetrang var meget lille fordi vi skulle have en dreng igen.... Så virker det ikke helt så vigtigt, for man har jo så meget allerede :)

Nemlig ;-) lige nu er trangen til kombivogn større end tøj! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er.... at få fødderne i en balje kold vand efter en lang men god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har rendt rundt i BH og trusser i dag for at overleve! Havde vi ikke haft ALT åben havde jeg smidt BHen gaaaah det er varmt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har rendt rundt i BH og trusser i dag for at overleve! Havde vi ikke haft ALT åben havde jeg smidt BHen gaaaah det er varmt!!!

Hurrah for stor pool og høj hæk om haven, har rendt i bar røv hele ugen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurrah for stor pool og høj hæk om haven, har rendt i bar røv hele ugen... :)

SNYYYYYYD!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.