FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Nå, i går havde jeg det for godt til at få en ny tid på Skejby, i dag har jeg det så dårligt, at jeg skal derud i morgen tidlig og have væske....

Hvorfor skal det svinge sådan??? Kan ik planlægge en skid for tiden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, i går havde jeg det for godt til at få en ny tid på Skejby, i dag har jeg det så dårligt, at jeg skal derud i morgen tidlig og have væske....

Hvorfor skal det svinge sådan??? Kan ik planlægge en skid for tiden!!

 

Øv - håber du snart bliver mere stabil. Jeg synes måske, at varmen var lidt mindre slem i går og så fik den en tand op igen i dag, så måske har det lidt at sige? Godt de tager sig af dig, selvom det er irriterende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv - håber du snart bliver mere stabil. Jeg synes måske, at varmen var lidt mindre slem i går og så fik den en tand op igen i dag, så måske har det lidt at sige? Godt de tager sig af dig, selvom det er irriterende :kram

Måske.. Men jeg kastede allerede op som det første i morges.

Kaster stadig op og bliver svimmel nu, når jeg rejser mig op. Så nu vil Vagtlægen se mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, i går havde jeg det for godt til at få en ny tid på Skejby, i dag har jeg det så dårligt, at jeg skal derud i morgen tidlig og have væske....

Hvorfor skal det svinge sådan??? Kan ik planlægge en skid for tiden!!

Ej hvor er det hårdt ved dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg gik i seng kl 00.30 i nat var der een der "stod op"  :yiepie 

Ase mase bokse sparke, Lillebror var simpelthen SÅ aktiv og rundt i hele den et-værelses. Ku mærke ham både helt oppe v. navlen og i siderne og lidt nederst i livmoderen. Hold nu op hvor han gav den gas derinde  :bunny   

Kunne måske godt lige ane det uden på maven ind i mellem, så varer ikke længe før han losser igennem så andre også kan mærke det! Det stod på i ca 40 min, så skulle jeg altså ned og tisse, og så var der ro på da jeg var tilbage i sengen  :zzz

 

Og så er der ugeskift! 17+0 idag :gravid

 

post-7808-0-48385600-1406111316_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg gik i seng kl 00.30 i nat var der een der "stod op" :yiepie

Ase mase bokse sparke, Lillebror var simpelthen SÅ aktiv og rundt i hele den et-værelses. Ku mærke ham både helt oppe v. navlen og i siderne og lidt nederst i livmoderen. Hold nu op hvor han gav den gas derinde :bunny

Kunne måske godt lige ane det uden på maven ind i mellem, så varer ikke længe før han losser igennem så andre også kan mærke det! Det stod på i ca 40 min, så skulle jeg altså ned og tisse, og så var der ro på da jeg var tilbage i sengen :zzz

Og så er der ugeskift! 17+0 idag :gravid

17+0.jpg

Hold op en fin mavse! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en fin mavse! :o

 

Ja den er stooor :D Er jo overvægtig i forvejen men kostændring gav vægttab på 16 kg og maven blev mindre end barmen - og så blev jeg gravid og BUM! nu ligner det bare jeg er 6-7 mdr henne selvom jeg kun er 17 uger henne :oops  Er så også andengangs, har en dreng på 9 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er stooor :D Er jo overvægtig i forvejen men kostændring gav vægttab på 16 kg og maven blev mindre end barmen - og så blev jeg gravid og BUM! nu ligner det bare jeg er 6-7 mdr henne selvom jeg kun er 17 uger henne :oops Er så også andengangs, har en dreng på 9 år.

Haha, det er lige som mig.... Min mave var også (endelig) blevet mindre end barmen, og så BUM! :D Og jeg er endda kun 6 uger henne nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er lige som mig.... Min mave var også (endelig) blevet mindre end barmen, og så BUM! :D Og jeg er endda kun 6 uger henne nu :rolleyes

:ditto - jeg ved bare ikke, om det er baby eller kulhydrater :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto - jeg ved bare ikke, om det er baby eller kulhydrater :lol

 

Hos mig er det helt sikkert baby der fylder, for jeg er stadig på -1 kg siden pos. test :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det helt sikkert baby der fylder, for jeg er stadig på -1 kg siden pos. test :gp

Sejt :respekt Her er det sgu nok kulhydrater :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hvidovre har ikke styr på noget som helst!

Fik at vide at jeg skulle ignorere min jordmoder indkaldelse, fordi jeg skal gå hos en særlig tvillinge jordemor, som. Jeg så ikke har hørt noget fra.

Nu har jeg så fået et brev om at jeg udeblev fra min aftale og fået en ny tid hos min førstejordemor, tror lige at jeg må ringe til dem i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ifølge DMI skal temperaturen falde her i starten af næste uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ifølge DMI skal temperaturen falde her i starten af næste uge :yay

Jeg krydser alt for at det passer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ifølge DMI skal temperaturen falde her i starten af næste uge :yay

20-22 grader vil være perfekt! Vi har nemlig stadig ferie :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ifølge DMI skal temperaturen falde her i starten af næste uge :yay

Åh hvor lyder det dejligt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ifølge DMI skal temperaturen falde her i starten af næste uge :yay

:yay :yay :yay hvor bliver det dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bonbon land med resten af Danmark. Lidt små kedeligt at jeg sjæl vente på mine drenge prøver forlystelser når der er mega kø. Men sådan er det jo og Felix nyder det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler at jeg dobbelsveder pga feberramt dreng sidder klistret op af mig.

Har øm lårmuskel i dag :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhvor er det varmt, kan ikke sove og kan slet ikke holde ud at være nogen steder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange glæder jeg mig til at have født (læs KONSTANT, hele tiden og lige nu)

Syntes jeg har forvandlet mig til en ynkelig klynkende svækling!

Jeg har ondt i hele ryggen, kan ikke sove om natten men sagtens om dagen, skal tisse så snart vi har sat os i bilen, jeg har kvalme, kan ikke klare varmen, er energi forladt og kan knap overskue mit eget barn sidst på eftermiddagen. Er sulten uden appetit, er tyk, hormonel og bare SØLLE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange glæder jeg mig til at have født (læs KONSTANT, hele tiden og lige nu)

Syntes jeg har forvandlet mig til en ynkelig klynkende svækling!

Jeg har ondt i hele ryggen, kan ikke sove om natten men sagtens om dagen, skal tisse så snart vi har sat os i bilen, jeg har kvalme, kan ikke klare varmen, er energi forladt og kan knap overskue mit eget barn sidst på eftermiddagen. Er sulten uden appetit, er tyk, hormonel og bare SØLLE!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl, om jeg synes, at vi skal have kravlegård - kan I ikke komme med nogle erfaringer om det, de af jer, der allerede har fået børn? Jeg synes, de fylder virkelig meget, og jeg er i tvivl, om jeg ville få brugt den nok!? Jeg kan godt se, at kravlegård muliggør, at man kan lægge barnet fra sig uden bekymringer, men er det need to have og er der alternativer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hev først vores kravlegård frem da manden fik sig en hundehvalp, og da var M. 8 mdr. ;) Jeg brugte den kortvarigt fordi hunden tromlede hen over M. Og jeg ikke længere "bare kunne have hende liggende på gulvet". Forinden da var den ikke nødvendig for os.

Mange bruge den til at lade børnene sove i også, men der har vi hele tiden brugt barnevognen, altså i dagtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig haft en og har aldrig savnet den, så det er en af de ting hvor jeg helt klart ville sige vent og se om der er et behov.

Før de kravler kan man jo bare ligge dem på et tæppe på gulvet og når de begynder at møve, har jeg indimellem haft sat ham i skråstolen mens jeg var på toilettet ell. Eller sat ham ned i tremmesengen med noget legetøj, så vi har aldrig savnet den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.