FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det tror jeg nok, at du skal komme :) Jeg tror faktisk endda, jeg døjer mindre med varme nu end før jeg blev gravid :goodluck

Dejligt at høre der er håb :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller en pige :) Så sku kvalmen være værre..

Og præcis det er et faktum for mig ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvaaaaaaallllllmmmmeeee :gal

Øv hvor er det strid denne gang..... Begynder snart selv at tro på tvillinger :rolleyes

det kunne da være hyggeligt med en tvillingegravid mere på bk. Skal du have en tryghedsskanning eller venter i til nf?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvaaaaaaallllllmmmmeeee :gal

Øv hvor er det strid denne gang..... Begynder snart selv at tro på tvillinger :rolleyes

Ditto! (Altså til kvalmen, ikke tvillinger ;) )

Den er virkelig strid i dag. Og modsat min graviditet med William, så hjælper det IKKE at spise - tværtimod <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik i går salte fisk for første gang i graviditeten og jeg har ikke haft det bedre end nu, haha!! Mon de bliver min redning de næste par kvalmende uger??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvaaaaaaallllllmmmmeeee :gal

Øv hvor er det strid denne gang..... Begynder snart selv at tro på tvillinger :rolleyes

Ihh hvor kunne det altså være hyggeligt! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller en pige :) Så sku kvalmen være værre..

Har ikke haft kvalme der var værd at skrive hjem om... så den holder ikke helt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke haft kvalme der var værd at skrive hjem om... så den holder ikke helt ;)

Statistisk set holder den ;) Du ved jo heller ik, hvordan du ville have det, hvis du fik en dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller en pige :) Så sku kvalmen være værre..

Be om kun at få drenge så :lolhit :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be om kun at få drenge så :lolhit :badgirl

Siden første graviditet har jeg også sagt, at jeg kun ville igen, hvis J ku lave en dreng :D

Dog tror jeg på vi får endnu en pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden første graviditet har jeg også sagt, at jeg kun ville igen, hvis J ku lave en dreng :D

Dog tror jeg på vi får endnu en pige...

Ja noget kunne da tyde på det, siden du skal være så hårdt ramt igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis piger er værre end drenge, så tør jeg slet ikke få en pige. Jeg var pænt ynkelig med William - kvalme fra uge 6-20 og 22-40+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller en pige :) Så sku kvalmen være værre..

Det er vist en skrøne ;) min søster havde godt nok næsten ingen ved min ældste nevø men med den yngste var hun HÅRDT ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist en skrøne ;) min søster havde godt nok næsten ingen ved min ældste nevø men med den yngste var hun HÅRDT ramt!

Men måske havde det være værre, hvis han havde været en pige ;)

Haha, sådan ka man jo altid vende den om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååhhhh, gå dog væk med den varme :klap  Jeg orker jo INTET, jeg kan ikke fungere i 30 graders varme normalt og da SLET ikke som gravid, der sker et eller andet i min krop og jeg udstråler selv en enorm varme og kampsveder konstant :boo Jeg vil ha vinter NU!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Statistisk set holder den ;) Du ved jo heller ik, hvordan du ville have det, hvis du fik en dreng..

Jeg tilslutter mig i hvert fald statistikken ;)

Jeg kastede op og havde non-stop kvalme med M. Fra uge 6-fødsel.

Denne gang er kvalmen værst ved træthed og sult ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme næsten væk!!!! Men nu har SULT overtaget! Bliver sulten på minutter - sådan rigtig smertefuld sulten - kan slet ikke tænke før jeg får mad! Anders skældte mig ud fordi han bad mig finde mælk til Mie og da hun kort tid efter klagede over ikke at have fået mælk stod mælkekartonen uåbnet på bordet hvor jeg havde sat den inden jeg fandt mad til mig selv! :oops godt hun selv kan sige til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men måske havde det være værre, hvis han havde været en pige ;)

Haha, sådan ka man jo altid vende den om :D

Ja men tror nu stadig det er en ammedtue historie ;) hvis vi ser på de medlemmer herinde (jeg kender til) der har døjet mest med kvalme er der en lille overvægt af drenge børn!

Så min IRL erfaring er stik modsat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet den der gratis box fra babysam hold da op jeg er skuffet over den der var næsten intet i ud over én ble og ét stk legetøj skal den være så tom?

Sammenlignet med den fra rema så er den jo intet værd.

Er jeg den eneste der er skuffet over babysam?

Er der nogen af jer der har hentet den i Mats? Kan ikke lure hvor jeg skal bestille den henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på at det er rigtigt med pige-kvalmen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men tror nu stadig det er en ammedtue historie ;) hvis vi ser på de medlemmer herinde (jeg kender til) der har døjet mest med kvalme er der en lille overvægt af drenge børn!

Så min IRL erfaring er stik modsat ;)

Nu kan vi kun avle drenge børn og jeg har haft kvalme og opkast i begge graviditeter. I første blev jeg behandlet til jeg fødte. Denne gang til uge 22 men har stadig rigtig dårlig dage med kvalme og opkast! Så jeg melder mig ud af statistikken.

Så jeg tror heller ikke helt på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet den der gratis box fra babysam hold da op jeg er skuffet over den der var næsten intet i ud over én ble og ét stk legetøj skal den være så tom?

Sammenlignet med den fra rema så er den jo intet værd.

Er jeg den eneste der er skuffet over babysam?

Er der nogen af jer der har hentet den i Mats? Kan ikke lure hvor jeg skal bestille den henne.

Jeg synes også Remas har været den bedste.

Matas' bestiller du ved at tilmelde dig deres babyclub på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også Remas har været den bedste.

Matas' bestiller du ved at tilmelde dig deres babyclub på nettet.

Jeg synes, at Lidl og Rema begge er gode. Der er en pakke bleer og lidt forskelligt i dem begge. Matas har jeg ikke hentet endnu, da værdibeviset først kommer senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet den der gratis box fra babysam hold da op jeg er skuffet over den der var næsten intet i ud over én ble og ét stk legetøj skal den være så tom?

Sammenlignet med den fra rema så er den jo intet værd.

Er jeg den eneste der er skuffet over babysam?

Er der nogen af jer der har hentet den i Mats? Kan ikke lure hvor jeg skal bestille den henne.

Rema's er KLART bedst! Hvis libero stadig kører deres er den også god, Matas er OK!

Gider heller ikke baby sams denne gang!

Prøv at forhør dig på apoteket! Sidst fik jeg en toilet taske med vareprøver lige i pusletaske størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde massiv kvalme denne gang i starten, men næsten intet med Lasse og jeg venter en pige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.