FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg har en baby i maven der lige for tiden vender sig flere gange om dagen. Hold nu op hvor føles det freaky. Men det er heldigvis også hyggeligt :wub

Har du også en koldbøttefabrik inde i maven? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du også en koldbøttefabrik inde i maven? :D

Jep, hun er helt vild :p

Snakkede med Theodor om det i går - at lillesøster slår kolbøtter i mors mave. Det var faktisk noget han kunne forholde sig til :D og så slog han lige et par stykker selv og spurgte om at måtte komme ind i maven til hende :wub :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke festlig man føler sig når man står med en dreng der har prut all over, og man så kaster op og derfor må lade grædende dreng være grædende dreng - i mens man prøver på at begrænse alle de klamme ting der står ud alle steder. Det lykkes så overhovedet ikke. Så nu venter badeværelses rengøring <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hun er helt vild :p

Snakkede med Theodor om det i går - at lillesøster slår kolbøtter i mors mave. Det var faktisk noget han kunne forholde sig til :D og så slog han lige et par stykker selv og spurgte om at måtte komme ind i maven til hende :wub :lol

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hun er helt vild :P

Snakkede med Theodor om det i går - at lillesøster slår kolbøtter i mors mave. Det var faktisk noget han kunne forholde sig til :D og så slog han lige et par stykker selv og spurgte om at måtte komme ind i maven til hende :wub :lol

Årh hvor er han sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke festlig man føler sig når man står med en dreng der har prut all over, og man så kaster op og derfor må lade grædende dreng være grædende dreng - i mens man prøver på at begrænse alle de klamme ting der står ud alle steder. Det lykkes så overhovedet ikke. Så nu venter badeværelses rengøring <_<

Ej søde- det lyder godt nok væmmeligt! Håber det var en engangsforstilling!

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke festlig man føler sig når man står med en dreng der har prut all over, og man så kaster op og derfor må lade grædende dreng være grædende dreng - i mens man prøver på at begrænse alle de klamme ting der står ud alle steder. Det lykkes så overhovedet ikke. Så nu venter badeværelses rengøring <_<

Æv :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke festlig man føler sig når man står med en dreng der har prut all over, og man så kaster op og derfor må lade grædende dreng være grædende dreng - i mens man prøver på at begrænse alle de klamme ting der står ud alle steder. Det lykkes så overhovedet ikke. Så nu venter badeværelses rengøring <_<

Årh mand... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde- det lyder godt nok væmmeligt! Håber det var en engangsforstilling!

Kæmpe kram!

Også mig!! Jeg skal nok lytte lidt bedre til min krop, der siger den ikke er sulten - og i hvert fald er stop mæt efter 1/4 rugbrød :rolleyes

Jeg er heldigvis ikke normalt plaget af opkast, og det vil jeg gerne opretholde!

Tak for :kiss Mformor og Lise også :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super besøg hos jordmoderen.

Bebs står fast med hovedet og vejer 2300-2400 gram.

Skønt skønt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super besøg hos jordmoderen.

Bebs står fast med hovedet og vejer 2300-2400 gram.

Skønt skønt :-D

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super besøg hos jordmoderen.

Bebs står fast med hovedet og vejer 2300-2400 gram.

Skønt skønt :-D

 

Dejligt :) Vildt at bebs allerede står fast!

Jeg er jo kun nogle dage efter dig og jeg skal til jm i morgen. Er spændt på hvordan det ser ud :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hun er helt vild :P

Snakkede med Theodor om det i går - at lillesøster slår kolbøtter i mors mave. Det var faktisk noget han kunne forholde sig til :D og så slog han lige et par stykker selv og spurgte om at måtte komme ind i maven til hende :wub :lol

 

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm nothing if not consistant :o :klap :klap

 

Jeg gad faktisk godt kunne komme tilbage efter et læge- eller JM-besøg med bare gode opdateringer... det kunne da være en sjov oplevelse.. :klap :klap

 

Åh nej hvad nu? :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm nothing if not consistant :o :klap :klap

 

Jeg gad faktisk godt kunne komme tilbage efter et læge- eller JM-besøg med bare gode opdateringer... det kunne da være en sjov oplevelse.. :klap :klap

Jeg bliver virkelig bange! Skynd dig at skrive opdateringen søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super besøg hos jordmoderen.

Bebs står fast med hovedet og vejer 2300-2400 gram.

Skønt skønt :-D

Årh hvor dejligt.

Jeg skal først til jordmoder næste fredag..

Glæææder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super besøg hos jordmoderen.

Bebs står fast med hovedet og vejer 2300-2400 gram.

Skønt skønt :-D

Hov jeg har skrevet forkert.

Jeg tror ikke han står fast med hovedet.

Men han vender med hovedet nedad, mente jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar omkring jern , alle i skønne kvinder :loveshower

Så vil jeg tage dem med lidt juice sidst på aftenen og håbe på at maven holder til det. Runder nemlig 10+0 i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre omkring uge 24 der har mistet appetitten?

Det er da for tidligt at han fylder så mavesækken bliver klemt, eller?

Morgenmad går nogenlunde, men der er ikke meget plads. Frokost svinger lidt. Aftensmad er faktisk slet ikke noget jeg har lyst til. Og det derimellem er også kun sådan begrænset.

Jeg savner at have lyst til mad! Og jeg savner at smovse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my jeg er træt og smadret i dag. Begynder virkelig at se meningen med at gå fra allerede 8 uger før termin :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre omkring uge 24 der har mistet appetitten?

Det er da for tidligt at han fylder så mavesækken bliver klemt, eller?

Morgenmad går nogenlunde, men der er ikke meget plads. Frokost svinger lidt. Aftensmad er faktisk slet ikke noget jeg har lyst til. Og det derimellem er også kun sådan begrænset.

Jeg savner at have lyst til mad! Og jeg savner at smovse!

Jeg har haft pladsmangel siden uge 13... ;) så nej det er vist ikke tidligt for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dårligt miks at være gravid og have brug for tusind timers søvn, bo på landet og skulle op kl. 4 når det er høstsæson! Så sluk dog den mejetærsker når jeg skal sove, eller kør over på en anden mark!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+2,5 kg 24+4 på lægens vægt, det er da meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for filan..... Så sidder jeg og venter på at det er min tur til at komme ind til lægen til 3. lægesamtale, og så har jeg glemt min VJ :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for filan..... Så sidder jeg og venter på at det er min tur til at komme ind til lægen til 3. lægesamtale, og så har jeg glemt min VJ :prik

Jeg glemte også min VJ til min 3. Lægekonsultation.

Hun skrev bare ud hvad hun fandt ud af.

Eneste problem er at de ikke kan se, hvad der er skrevet omkring blodtryk osv, fra sidste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.