FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det er simpelthen også så lækkert! Nøj hvor har jeg savnet det siden jeg flyttede hjemmefra ^_^

Det lyder nu også hyggeligt :)

Og nu har jeg givet op for i dag. Så meget lort, så få kræfter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er seriøst glad for at jeg skal til JM i morgen... Er ved at gå ud af mit gode skind fordi der bare har været så få tydelige spark nu i 4 dage... Jeg har da mærket puf, men fordi de ikke er så tydelige så bliver jeg jo bange for at det ikke er den bette alligevel... Er jo bange for at blive snydt og hun så er død...

:kiss :kiss det kan jeg godt forstå, du glæder dig til!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg har stadig noget zinksalve fra da han brugte ble :) Det tog jeg på, da jeg kom hjem fra arbejde. Og tager noget mere på om lidt, når jeg har fået hevet min krop op af badet :D

Og ja deo er nemlig virkelig effektivt. Lærte det af Nitzen engang :)

Deo-tricket har forhøjet min sommerlivskvalitet betragteligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst glad for at jeg skal til JM i morgen... Er ved at gå ud af mit gode skind fordi der bare har været så få tydelige spark nu i 4 dage... Jeg har da mærket puf, men fordi de ikke er så tydelige så bliver jeg jo bange for at det ikke er den bette alligevel... Er jo bange for at blive snydt og hun så er død...

:kram2 Det kan jeg godt forstå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst glad for at jeg skal til JM i morgen... Er ved at gå ud af mit gode skind fordi der bare har været så få tydelige spark nu i 4 dage... Jeg har da mærket puf, men fordi de ikke er så tydelige så bliver jeg jo bange for at det ikke er den bette alligevel... Er jo bange for at blive snydt og hun så er død...

Har du overvejet at investere i en dopler, så du kan høre hjertelyd derhjemme? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og... Men ja, jeg har overvejet det, og er blevet enig med mig selv om at det er en rigtig dårlig ide... Hvad nu hvis jeg ikke kan finde den? Så bliver jeg da for alvor bange... Så tror jeg det er bedre at få snakket med JM om hvornår 'for lidt liv' er for lidt, altså hvad man 'skal' kunne mærke efter uge 24...

Ah ja det kan jeg selvfølgelig godt se :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 måneder til termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med de jern piller?

Er der et bestemt tidspunkt de er bedst at tage på, og er der noget man skal undgå at tage samtidig med? Evt noget der er godt at tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med de jern piller?

Er der et bestemt tidspunkt de er bedst at tage på, og er der noget man skal undgå at tage samtidig med? Evt noget der er godt at tage med :)

De er bedst at tag sammen med et måltid.

Ikke sammen med mælkeprodukter.

Men c vitamin (juice) er godt at tag med da de optages bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bedst at tag sammen med et måltid.

Ikke sammen med mælkeprodukter.

Men c vitamin (juice) er godt at tag med da de optages bedre

Jeg har ellers lært at det er bedst ikke at tage dem sammen med mad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ellers lært at det er bedst ikke at tage dem sammen med mad?

Sådan har jeg også fået det fortalt og netop derfor har lidt problemer med at få dem spist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mine jerntabletter står der, at de skal tages mellem måltiderne og ikke sammen med andre kosttilskud.

Så jeg tror ikke, at det er rigtigt, at de skal tages med et måltid. Det har jeg aldrig hørt. Har kun hørt det modsatte.

Jeg tager dem om aftenen med et glas vand, når jeg går i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyh, er godt nok smadret..

Jeg troede jeg skulle tidligt op idag, men fordi jeg har svedt dom en gå i nat og derfor ikke har sovet. Så sov jeg lige omkring 5 timer til mit ur ringede og mindede mig om at jeg skulle ringe til lægen.

Så faldt jeg så i søvn.

Vågnede gik nedenunder, hvor jeg så får morgenmad og surprise! Falder i søvn igen.

Så vågner jeg ved middagstid, går i bad og går så i gang ned at støvsuge i stueetagen.

Så går jeg i gang ned at rydde op på lille pigens værelse, hvor der lige nu er julepynt og alt mulig andet skrammel.

Vi var igår i IKEA med min far, hvor vi har købt plastic kasser til at putte alt julepynt i, så det kan holde til at komme ud i skuret.

Og jeg sværger, jeg var ved at tude da jeg ikke kan få sat låsene fast på de åndsvsge kasser.

Jeg har nu fået fyldt 2 af de 3 kasser vi købte, og der mangler kun en smule

Da jeg ikke kunne finde på noget at komme i den sidste kasse, begyndte jeg at samle vores sengeborde, som vi også købte igår.

Og håber på at jeg kunne nå at få dem samlet inden K, kom hjem.

Men næh!

Så ville han heldigvis godt hjælpe med at samle den :)

Selvom jeg invendigt var ved at tude, fordi det jo skulle være en overraskelse:)

Han sagde så " jeg skal nok samle den sidste, du er gravid og kan ikke holde til at sidde på gulvet og samle den"

Og må indrømme, det var liiidt svært at komme op fra gulvet af :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det kan da godt være at jeg lige fik læst forkert hvad angår jern og måltider :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg begyndt at få mave. Er glad for det, men skal godt nok lige vænne mig til at der pludselig er så meget af mig. Jeg har altid været en meget slank pige, så det er en meget uvant følelse at jeg fx kan mærke min mave mod mine bryster, når jeg sidder ned. Heldigvis er det da pga baby, og ikke bare kage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0 :loveshower

Kun 1 uge tilbage af 2. trimester :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at få baby-tunnelsyn. Så hyggeligt at sidde og drømme om baby og bare glæde sig og være mega skruk og ikke kunne tænke på andet. Bare ikke sådan helt skide smart, når jeg skal til svendeprøve om fem uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0 :loveshower

Kun 1 uge tilbage af 2. trimester :o

Det er altså vildt :kuller nu er det virkelig meget smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅHHH.
Jeg kan farer vild i det der barsels halløj.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om kommunen kan supplerer op, når mit arbejde betaler for 20 timer i barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for helvede plukveer gør nas, når man tydeligt kan mærke dem nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for helvede plukveer gør nas, når man tydeligt kan mærke dem nu.

Er du sikker på det er plukveer? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på det er plukveer? ;)

Ja det tror jeg da, fordi de er ikke så voldsomme som jeg husker fra Ida og der er lang tid i mellem dem.

Men igen der gik jo også kun 3 timer og 47 minutter fra start til hun lå på min mave :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg da, fordi de er ikke så voldsomme som jeg husker fra Ida og der er lang tid i mellem dem.

Men igen der gik jo også kun 3 timer og 47 minutter fra start til hun lå på min mave :chin:

Synes bare ikke at jeg i nogle af mine graviditeter har haft plukveer der gjorde ondt og jeg kunne mærke dem tydeligt i begge graviditeter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en baby i maven der lige for tiden vender sig flere gange om dagen. Hold nu op hvor føles det freaky. Men det er heldigvis også hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På fredag skal jeg til prisuddeling i den nordjyske reklamebranche. Og jeg har en mild tøjkrise! Når man er rund, og skal netværke med dem man kan risikere at arbejde med, vil man gerne skille sig ud, men heller ikke for meget. Især når jeg har min runde mave at slæbe rundt på også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.