FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Bytter gerne.

Tæppe er nu også hyggeligt, men det er ikke rart at fryse. Håber du får varmen. Ellers må R da varme dig lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tæppe er nu også hyggeligt, men det er ikke rart at fryse. Håber du får varmen. Ellers må R da varme dig lidt ;)

Han er på arbejde og har lukkevagt. Det vil sige at han ikke har fri før midnat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er på arbejde og har lukkevagt. Det vil sige at han ikke har fri før midnat :(

En kop varm kakao?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået vand i fødderne <_< det har jeg ellers ALDRIG! Så det er virkelig en mærkelig fornemmelse med tykke fødder der strammer og spænder ved selv de mindste bevægelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kop varm kakao?

Mmmmm, det kunne jeg godt have.

Kom lige ind fra sidelinien og blev fristet af jeres samtale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm, det kunne jeg godt have.

Kom lige ind fra sidelinien og blev fristet af jeres samtale :D

Det må man også gerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået vand i fødderne <_< det har jeg ellers ALDRIG! Så det er virkelig en mærkelig fornemmelse med tykke fødder der strammer og spænder ved selv de mindste bevægelser..

Mit er heldigvis ikke så slemt at det strammer. Jeg kan bare mærke de er lidt chuppy ;) Og vi givet vejret skylden for al den unødvendige vand i vores kroppe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kop varm kakao?

Har ingen kakao i huset :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen kakao i huset :(

Te? En latte? Et varmt bad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Te? En latte? Et varmt bad? :)

Det varme bad blive først når Ida er lagt i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det varme bad blive først når Ida er lagt i seng.

God plan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en meget aktiv pige idag.
Og nu hvor hendes rumsteren og sparken i maven er blevet mere tydlige og jeg kan mærke hvor hendes hænder eller fødder er, så er der altså nogle gange, at hendes spark kommer en smule ubelejligt..

Og FARVEL Ankler!
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes maven er begyndt at fylde oppe ved brystet. Det er lidt hårdt at sidde foroverbøjet i sækkestolen på Theos værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes maven er begyndt at fylde oppe ved brystet. Det er lidt hårdt at sidde foroverbøjet i sækkestolen på Theos værelse.

Jeg tror slet ikke jeg kommer til at gå i sko der skal snøres eller spændes før efter fødsel, håber september bliver en varm måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt og svag, glæder mig til vinter så jeg kan lufte hundene i nattøj uden nogen kan se mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes maven er begyndt at fylde oppe ved brystet. Det er lidt hårdt at sidde foroverbøjet i sækkestolen på Theos værelse.

Kender følelsen :)

Det er så bare i sofaen, eller på en stol :)

Og skal også have hjælp til at komme op at sofaen igen.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lille pigen har boxet eller sparket mig, lige ved solar plexsus.
Jeg har en følelse af et blåtmærke eller et stød, lige under brysterne (eller skal vi sige lige mellem også lige under dem?)

Det føles lidt som en hudafskrabning, og det er ikke noget der går ondt hele tiden.
Kun lige når jeg kører hånden over maven, og når jeg sidder ned (fordi jeg jo bøjer mig forover for at sætte mig ned)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved du er højgravid og gået over tid, når du står op klokken halv to, for at tage et bad for at slippe for den latterlige kløe du har på hele kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster bumler rundt derinde. Elsker det :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke jeg kommer til at gå i sko der skal snøres eller spændes før efter fødsel, håber september bliver en varm måned :)

Jeg har lige købt støvletter med Flad bund bare fordi jeg Ikke kan nå mine fødder og når jeg snører mine sko, så trækker jeg ikke vejret før jeg er færdig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+0

Nu må ham Eigil altså gerne snart opsige hans lejekontrakt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 - nu nærmer det sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man er gravid, når man pakker en madpakke til at tage med i biffen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt støvletter med Flad bund bare fordi jeg Ikke kan nå mine fødder og når jeg snører mine sko, så trækker jeg ikke vejret før jeg er færdig :lolhit

Haha, kender det lidt for godt! Der er bare ikke plads til luft i lungerne imens. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 - nu nærmer det sig :loveshower

Det nærmer sig næsten lidt for hurtigt, kan virkelig få et sus i maven over, hvilket kæmpe ansvar man snart står med i hænderne og jeg har jo ikke engang taget kørekort til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.