FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

50 dage til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

27+0 :loveshower

Jeg elsker altså når jeg går ind i endnu en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh... Hvornår stopper man med at kaste op?!?! Er 14+3 og jeg fortsætter bare med at kaste op. Synes de sidste ti uger har været rigeligt!

Øv altså :( Håber virkelig for dig det snart stopper.

Jeg havde sådan glædet mig til 12+0, men midt er heller ikke stoppet endnu. I det mindste er jeg forskånet for opkast, men er godt nok ved at være træt af konstant kvalme og madlede, øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+0 og det kløer

Kløer kløer...

28 dage til termin :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0 :loveshower

Jeg elsker altså når jeg går ind i endnu en uge :)

:yay og snart går du ind i 3. Trimester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay og snart går du ind i 3. Trimester

Ja, er det ikke fantastisk? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er det ikke fantastisk? :loveshower

Det er det da :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for mit energiniveau idag.

Gik i seng klokken 23. Igår, sov til klokken 9.30 og har lige sovet på sofaen siden kl. 12 til nu(kl. 14.30)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kramperne er også begyndt her <_<

Og så synes jeg, at trætheden fra 1. trimester er begyndt at vende tilbage :chin: Jeg skal så lige klare 6 uger mere uden middagslur :rolleyes

Trætheden er jeg ikke sluppet for på noget tidspunkt :prik

Det har været liiiiiiiidt hårdt at undvære lur de sidste 2 dage fordi jeg har været alene med Mie :rolleyes det er SUPER lækkert den frihed det at skippe lur giver - men når nu mor er afhængig af lur så savner jeg det altså lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :( Håber virkelig for dig det snart stopper.

Jeg havde sådan glædet mig til 12+0, men midt er heller ikke stoppet endnu. I det mindste er jeg forskånet for opkast, men er godt nok ved at være træt af konstant kvalme og madlede, øv

Helt ærligt, så synes jeg bare ikke det er sjovt mere. Jeg har det SÅ dårligt, er svimmel, har kvalme og så er der bare den der migræneagtige hovedpine - KONSTANT. Bliver snart fuldstændig sindssyg. Jeg har ligget i sengen hele dagen, og jeg magter slet ikke en sygemelding da jeg er studerende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg pruster værre end en med KOL bare af at vande drivhuset :D Godt sommeren snart er ovre, så det kun er dunken og ikke også varmen der påvirker "kondien" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trætheden er jeg ikke sluppet for på noget tidspunkt :prik

Det har været liiiiiiiidt hårdt at undvære lur de sidste 2 dage fordi jeg har været alene med Mie :rolleyes det er SUPER lækkert den frihed det at skippe lur giver - men når nu mor er afhængig af lur så savner jeg det altså lidt :rolleyes

NYD at du går hjemme :kiss Glæder mig virkelig selv til det om kun 32 (!) dage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :(

Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :(

Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :(

Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :(

Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NYD at du går hjemme :kiss Glæder mig virkelig selv til det om kun 32 (!) dage :yay

Tjah "nyde" er et stort ord! Er PÆNT træt af indersiden af vires husmure ;) men altså jeg er taknemmelig for at have mulighederne det giver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt familiefødselsdag for T i dag, og nu er lænd og skamben helt smadret :(

Ville så gerne rydde op osv. Men jeg kan ikke mere. Jeg kan bare ikke mere. Øv hvor er det ikke sjovt :boo

Rod render ingen steder :kiss hop du hen på sofaen og snæk benene op!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan strækmærker være vandrette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah "nyde" er et stort ord! Er PÆNT træt af indersiden af vires husmure ;) men altså jeg er taknemmelig for at have mulighederne det giver.

Du har selvfølgelig også gået hjemme ret længe. Men jeg glæder mig i hvert fald ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen :kram

Kæresten tog sig af resten hele aftenen, putning oprydning osv. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan strækmærker være vandrette?

Sagtens!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagtens!

Så vil jeg godt klage over at jeg får strækmærker nu, i uge 40 af min anden graviditet når nu jeg hidtil har været forskånet for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg godt klage over at jeg får strækmærker nu, i uge 40 af min anden graviditet når nu jeg hidtil har været forskånet for dem.

Mener der var en herinde der fik sine strækmærker er par dage EFTER fødslen. Det må være skod! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.