FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ej magter det simpelthen ikke mere nu.

Er lige vågnet og har brug for noget at spise. Min kæreste er så ved at lægge gulv i køkkenet, dvs jeg må ikke gå på det i 24 timer. Han har ikke lige tænkt så langt at tage noget mad frem. Nøj jeg blev så ked af det at jeg begyndte at græde, han blev sur og sagde at det vidste jeg sgu da på forhånd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er to-cifret :yay

Nu kun 99 dage til termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er to-cifret :yay

Nu kun 99 dage til termin :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej magter det simpelthen ikke mere nu.

Er lige vågnet og har brug for noget at spise. Min kæreste er så ved at lægge gulv i køkkenet, dvs jeg må ikke gå på det i 24 timer. Han har ikke lige tænkt så langt at tage noget mad frem. Nøj jeg blev så ked af det at jeg begyndte at græde, han blev sur og sagde at det vidste jeg sgu da på forhånd :(

Når man er gravid, tænker man ikke altid så langt.. Han må hente noget til dig så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man er gravid, tænker man ikke altid så langt.. Han må hente noget til dig så.

Ingen af os må gå på det før tidligst i morgen. Kan slet ikke overskue det. Hele køkkenet er forbudt område. Min eneste mulighed lige nu er at køre ud at handle, men vi bor på landet og jeg kan ikke køre ud på en 40min tur alene sådan som jeg er svimmel og kaster op. Ihh det var bare lige prikken over i'et på en rigtig lortedag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med vandrejournal :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler med dig :kram2 :kram2 :kram2

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig på en eller anden måde.

:kram

Kender det alt for godt og priser mig lykkelig for at N går hjemme pt.

ville ønske jeg kuwnne hjælpe :kram2

:kram Din Ja hat ligger begravet mellem puderne måske :P . Håber at Mie er et pragteksemplar i dag, så mor ikke bliver alt for belastet :kram

Tak piger! I er virkelig søde!

Anders kom hjem med min ja hat :D også kendt som:

En stor pakke Kinder Maxi

6 rammer pepsi max

Et kilo salte fisk

2 kæmpe poser M&M's

Twix

Mars

Katjes lakrids

(Og masse andre lækre sager som jeg ikke kan huske).

En kæmpe krammer

Kys i nakken til jeg næsten tissede i bukserne af grin (han har fuldskæg det kilder VIRKELIG meget)

Total overskud

En ordre om at ligge mig på sofaen mens han ordnede vasketøj (det sker seriøst kun 2 gange om året :p )

Og Mie er en STJERNE!!! Og har læst bøger for sin hoppe hest og leget selv 80% af tiden! OG tisset på det store toilet og gjort mig kæmpe stolt. 2 dage uden ble (når hun er herhjemme) og kun 1 eneste uheld!

Så nu er humøret vendt 180 grader :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af os må gå på det før tidligst i morgen. Kan slet ikke overskue det. Hele køkkenet er forbudt område. Min eneste mulighed lige nu er at køre ud at handle, men vi bor på landet og jeg kan ikke køre ud på en 40min tur alene sådan som jeg er svimmel og kaster op. Ihh det var bare lige prikken over i'et på en rigtig lortedag :(

Så må han handle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af os må gå på det før tidligst i morgen. Kan slet ikke overskue det. Hele køkkenet er forbudt område. Min eneste mulighed lige nu er at køre ud at handle, men vi bor på landet og jeg kan ikke køre ud på en 40min tur alene sådan som jeg er svimmel og kaster op. Ihh det var bare lige prikken over i'et på en rigtig lortedag :(

Hvad havde han lige tænkt på mht. aftensmad så?

Han må dælme lette bagdelen ud efter noget at spise..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! I er virkelig søde!

Anders kom hjem med min ja hat :D også kendt som:

En stor pakke Kinder Maxi

6 rammer pepsi max

Et kilo salte fisk

2 kæmpe poser M&M's

Twix

Mars

Katjes lakrids

(Og masse andre lækre sager som jeg ikke kan huske).

En kæmpe krammer

Kys i nakken til jeg næsten tissede i bukserne af grin (han har fuldskæg det kilder VIRKELIG meget)

Total overskud

En ordre om at ligge mig på sofaen mens han ordnede vasketøj (det sker seriøst kun 2 gange om året :p )

Og Mie er en STJERNE!!! Og har læst bøger for sin hoppe hest og leget selv 80% af tiden! OG tisset på det store toilet og gjort mig kæmpe stolt. 2 dage uden ble (når hun er herhjemme) og kun 1 eneste uheld!

Så nu er humøret vendt 180 grader :yay

Dejligt at høre :yay

Hurra for dejlige mænd og søde unger, der hjælper os igennem det hele :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er lette at lave selv ;-)

Ja, jeg ved det, men cravede lige de der helt klassiske fra Daloon. Har sat det på madplanen til næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen har kommenteret på min, og der er ellers 4 piger ud over mig i SKP ;)

Ha ha, det er alligevel vildt :D Der må alligevel være sket temmelig meget med maven.

Til drengenes forsvar skal det lige siges at de ikke ved jeg er gravid, men synes nu det er ret tydeligt, og havde troet der var kommet en kommentar eller to. De plejer sgu ilkke at holde sig tilbage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er alligevel vildt :D Der må alligevel være sket temmelig meget med maven.

Til drengenes forsvar skal det lige siges at de ikke ved jeg er gravid, men synes nu det er ret tydeligt, og havde troet der var kommet en kommentar eller to. De plejer sgu ilkke at holde sig tilbage :D

Jeg vil da mene der er sket lidt på 6 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da mene der er sket lidt på 6 uger ;)

Ha, jeg havde med glæde kommenteret på din mave, hvis jeg kendte dig. Og så kunne du samtidig spørge mig om jeg er gravid :D :D

Aj, det passer mig faktisk fint at de ikke har sagt noget. Vil så gerne vente til efter nf på fredag. Men jeg havde da spekuleret lidt på om nogen ville sige noget. Mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad havde han lige tænkt på mht. aftensmad så?

Han må dælme lette bagdelen ud efter noget at spise..

Det havde han ikke lige tænkt på, og han havde ikke lige set på klokken. Jeg fandt et par pandekager, så er blevet god igen. Det er ikke sådan bare liiige at køre ud efter mad her hvor vi bor, og nu er det anden gang vi lægger gulvet om så jeg kan godt forstå han ikke vil køre fra det, det skal jo helst gøres færdigt når man er i gang. Jeg synes bare lige det var frygteligt synd for mig, selv om jeg jo godt ved han bare er vildt stresset og frustreret, og ikke lægger gulv for at genere mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ved det, men cravede lige de der helt klassiske fra Daloon. Har sat det på madplanen til næste uge :)

Stor respekt for at du kan have madplan som gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! I er virkelig søde!

Anders kom hjem med min ja hat :D også kendt som:

En stor pakke Kinder Maxi

6 rammer pepsi max

Et kilo salte fisk

2 kæmpe poser M&M's

Twix

Mars

Katjes lakrids

(Og masse andre lækre sager som jeg ikke kan huske).

En kæmpe krammer

Kys i nakken til jeg næsten tissede i bukserne af grin (han har fuldskæg det kilder VIRKELIG meget)

Total overskud

En ordre om at ligge mig på sofaen mens han ordnede vasketøj (det sker seriøst kun 2 gange om året :p )

Og Mie er en STJERNE!!! Og har læst bøger for sin hoppe hest og leget selv 80% af tiden! OG tisset på det store toilet og gjort mig kæmpe stolt. 2 dage uden ble (når hun er herhjemme) og kun 1 eneste uheld!

Så nu er humøret vendt 180 grader :yay

Åh hvor lyder det skønt... Og nu fik jeg vildt lyst til de der katjes poter! Nam nam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en del kommentarer på min mave her efter 5 ugers ferie - også fra en enkelt mandlig kollega ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nu officielt ikke se min bikinilinje mere :lol

Det besværliggør altså nogen ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har desværre ikke Rema i byen, men rart at vide. Det må jeg lige huske næste gang vi tager ind til aalborg

Jeg ved dog ikke om det er fast sortiment.

Ellers er det vel til at lave selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! I er virkelig søde!

Anders kom hjem med min ja hat :D også kendt som:

En stor pakke Kinder Maxi

6 rammer pepsi max

Et kilo salte fisk

2 kæmpe poser M&M's

Twix

Mars

Katjes lakrids

(Og masse andre lækre sager som jeg ikke kan huske).

En kæmpe krammer

Kys i nakken til jeg næsten tissede i bukserne af grin (han har fuldskæg det kilder VIRKELIG meget)

Total overskud

En ordre om at ligge mig på sofaen mens han ordnede vasketøj (det sker seriøst kun 2 gange om året :P )

Og Mie er en STJERNE!!! Og har læst bøger for sin hoppe hest og leget selv 80% af tiden! OG tisset på det store toilet og gjort mig kæmpe stolt. 2 dage uden ble (når hun er herhjemme) og kun 1 eneste uheld!

Så nu er humøret vendt 180 grader :yay

Kan jeg eventuelt låne ham?

Heldige kvinde.

Jeg synes stadig kun at det er mig, der henter de ting jeg craver til mig selv.

Det er sket 2 eller 3 gange, at Klaus kom hjem med noget jeg virkelig gerne ville have.

Og så sker det sjældent at jeg bliver bedt om at ligge på sofaen, mens han ordner vasketøj eller støvsuger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor respekt for at du kan have madplan som gravid :D

Ha ha, det er altså også helt nyt. Kom igang igen i sidste uge, og det går sådan nogenlunde. Det er ikke ligefrem verdens sundeste mad - grønsager er stadig klamme - men jeg er da i det mindste begyndt at spise andet end pommes og bearnaise :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en del kommentarer på min mave her efter 5 ugers ferie - også fra en enkelt mandlig kollega ;)

Ha ha, point til dem for opmærksomhed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved dog ikke om det er fast sortiment.

Ellers er det vel til at lave selv :)

Jeg prøver at kigge. Det er det værd :)

Har sat det på madplanen til næste uge. Tænker rispapir, hvidkål, gulerødder, soya og øhm... Har du en god opskrift?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! I er virkelig søde!

Anders kom hjem med min ja hat :D også kendt som:

En stor pakke Kinder Maxi

6 rammer pepsi max

Et kilo salte fisk

2 kæmpe poser M&M's

Twix

Mars

Katjes lakrids

(Og masse andre lækre sager som jeg ikke kan huske).

En kæmpe krammer

Kys i nakken til jeg næsten tissede i bukserne af grin (han har fuldskæg det kilder VIRKELIG meget)

Total overskud

En ordre om at ligge mig på sofaen mens han ordnede vasketøj (det sker seriøst kun 2 gange om året :p )

Og Mie er en STJERNE!!! Og har læst bøger for sin hoppe hest og leget selv 80% af tiden! OG tisset på det store toilet og gjort mig kæmpe stolt. 2 dage uden ble (når hun er herhjemme) og kun 1 eneste uheld!

Så nu er humøret vendt 180 grader :yay

Hvor skønt :yay :yay

Mmm nu fik jeg lyst til Pepsi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.