FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Skarp stikkende smerte der stråler ned i benene siddende aller nederst ved ryggen midt på. Hvad er det mon? Har sikkert fået gjort et eller andet åndssvagt under rengøringen de sidste dage, men har ikke lige oplever den smerte før

Mit bedste bud er iskias? Jeg haft noget lignende, og min fys ku hvertfald gøre en ret stor forskel, da hun behandlede min iskias :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit bedste bud er iskias? Jeg haft noget lignende, og min fys ku hvertfald gøre en ret stor forskel, da hun behandlede min iskias :)

Sidder den der? Jeg har aldrig haft ondt der før, så jeg er helt på bar bund, og aner helt ærligt ikke noget om iskias :D

Må prøve at Google det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder den der? Jeg har aldrig haft ondt der før, så jeg er helt på bar bund, og aner helt ærligt ikke noget om iskias :D

Må prøve at Google det

Min iskias stråler som regel ned i den ene balde. Er jeg ekstra 'heldig' så ned i begge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min iskias stråler som regel ned i den ene balde. Er jeg ekstra 'heldig' så ned i begge ;)

Det stråler ned i begge, så jeg er åbenbart heldig idag :D

Nå, men nu har jeg læst lidt på det, og det tyder på at det er det. Så fik jeg da lært hvor den sidder :D Satser på det er væk igen imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min iskias stråler som regel ned i den ene balde. Er jeg ekstra 'heldig' så ned i begge ;)

:ditto

Eller i lårene, sådan på indersiden. Det kan seriøst gøre nuller-naller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Eller i lårene, sådan på indersiden. Det kan seriøst gøre nuller-naller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stråler ned i begge, så jeg er åbenbart heldig idag :D

Nå, men nu har jeg læst lidt på det, og det tyder på at det er det. Så fik jeg da lært hvor den sidder :D Satser på det er væk igen imorgen

jeg døjer hver aften når jeg er gået i seng. Så tissetåren lige inden jeg skal sove, er træls. For der skal jeg op fra sengen, hvilket får mig til at ligne jeg ved ikke hvad :D Men dagen efter er alt godt igen. Lige indtil sengetid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg døjer hver aften når jeg er gået i seng. Så tissetåren lige inden jeg skal sove, er træls. For der skal jeg op fra sengen, hvilket får mig til at ligne jeg ved ikke hvad :D Men dagen efter er alt godt igen. Lige indtil sengetid :P

Jeg læser ikke, hvad du skriver. Basta :D Mit er væk imorgen. Tror jeg. Håber jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser ikke, hvad du skriver. Basta :D Mit er væk imorgen. Tror jeg. Håber jeg :D

Altså jeg har døjet hele graviditeten med det og nogen gange før det også, så det er jo ikke sikkert at dit kommer tilbage. Mit er bare et tilbagevendende problem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser ikke, hvad du skriver. Basta :D Mit er væk imorgen. Tror jeg. Håber jeg :D

Mit har primært været der når jeg er træt - og blevet værre her mod slutningen (der ska mindre til jeg er træt = der skal mindre til iskias driller). Det passer også godt med at gnd mærker mest om aftenen og dig efter du har været igang. Så måske du kan undgå det i et vist omfang? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til jer der har taget bidro op til graviditeten: Hvornår skal man stoppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til jer der har taget bidro op til graviditeten: Hvornår skal man stoppe?

Når du er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har døjet hele graviditeten med det og nogen gange før det også, så det er jo ikke sikkert at dit kommer tilbage. Mit er bare et tilbagevendende problem ;)

Jeg har aldrig prøvet det før, så det kan vel være til min fordel. Synes det er tidligt at få gener ( er 11+4), men med lidt hvile så kunne det være en chance for at jeg slipper med skrækken, tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit har primært været der når jeg er træt - og blevet værre her mod slutningen (der ska mindre til jeg er træt = der skal mindre til iskias driller). Det passer også godt med at gnd mærker mest om aftenen og dig efter du har været igang. Så måske du kan undgå det i et vist omfang? :)

Så jeg skal bare lade være med at gøre rent? :D Det må jeg hellere fortælle min mand ;)

Jeg satser på at en stille aften kan hjælpe på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så jeg skal bare lade være med at gøre rent? :D Det må jeg hellere fortælle min mand ;)

Jeg satser på at en stille aften kan hjælpe på det

Jep :D det er løsningen :LOL

Mit bækken gør fx at støvsuger er no-go for mig. Der er jo en grund til at det kun er den ene part der er gravid tænker jeg :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet det før, så det kan vel være til min fordel. Synes det er tidligt at få gener ( er 11+4), men med lidt hvile så kunne det være en chance for at jeg slipper med skrækken, tror jeg

Altså min iskias afslørede at jeg var gravid :lol den drillede og så vidste jeg bare at hormonerne begyndte at fise rundt - dagen efter 3+1 testede jeg svagt positiv. Så jeg synes ikke 11+4 lyder spor tidligt :D

Men jeg lider ikke hver dag - det svinger og det drillet ofte kun en times tid af gangen :) få gange mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige tjekke noget i min gamle "Min vej til graviditet"-tråd og kom til at læse hele forløbet op til denne graviditet igennem.

Nøj jeg fik lidt tårer i øjnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at min mave gør så ondt i højre side at jeg vågner? Bare for at konstatere at jeg skal op på toilet og da jeg sidder der begynder begge ben at sove!!!

Jeg er samtidig møj tørstig så går derefter (med sovende ben) i køkkenet og drikker et helt glas saft (som jeg ved hævner sig senere :prik) og konstaterer at jeg har let kvalme! Nu har jeg så halsbrand og ligger og kuggelurer!!!!

Hej 3. Trimester siger jeg bare!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk trænger til at vide alt er ok derinde...hader at ligge vågen på denne tid og bekymre mig :-/ suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min første plukve som jeg har kunne mærke i den her graviditet. Jeg tror i hvert fald det var en plukve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min første plukve som jeg har kunne mærke i den her graviditet. Jeg tror i hvert fald det var en plukve

Så hepper jeg på at E snart melder sin ankomst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg bare elsker at være gravid. Jeg er som skabt til det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskias gør stadig lidt ondt men det er langt bedre end igår. Jeg tror altså jeg slipper med skrækken. Og idag er bare ren hyggedag, hvor jeg ikke skal gøre rent, så det er min krop sikkert glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i en park alene og nyde det gode vejr med 2-årig liggende sovende i klapvognen og så skulle tisse..... Nitte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg bare elsker at være gravid. Jeg er som skabt til det :P

Har det ligesådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.