FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja det lyder lidt af det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå :)

Jeg håber der er baby i farvandet til jer, inden weekenden er omme :bd :bd

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, her bliver det i hvert fald et august barn.

Jordemoderen vurderede bebs til omkring 3100g, så det bliver samme størrelse som C havde. Bebs står stort set helt fast, hun kunne i hvert fald ikke rykke meget på den. Alt var super duper, men mor her er desværre lukket som en østers, så ingen hindeløsning <_<

Altså, selvfølgelig kan der ske et mirakel og jeg går i spontan fødsel inden mandag, men da jeg sagde at nu ville jeg bare fokusere på kejsersnittet, kunne hun godt forstå mig.

Som jordemoderen sagde, da vi snakkede lidt om min skuffelse ved at være lukket, så er jeg nok en af de kvinder, der kan gå til 43+0 før jeg føder, hvis de ville give mig lov.... Men nu giver de mig nu en gang ikke lov til det, så jeg er glad for at, det er et PKS, der venter på mandag og ikke et ballonkarteter.. Og så glæder jeg mig bare til at møde bebs.

Øv at en hindeløsning ikke var en mulighed. Men det må være dejligt for dig, at du så kan fokusere på noget konkret ift kejsersnittet mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at en hindeløsning ikke var en mulighed. Men det må være dejligt for dig, at du så kan fokusere på noget konkret ift kejsersnittet mandag og sker det før og af sig selv, så er det jo skønt

Dejligt baby havde det fint ved tjekket og godt du ikke skal gå til 43+0

Ja, tanken om at skulle gå til 43+0 er ikke lige frem behagelig :D især ikke med alle de gener, man har som højgravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tanken om at skulle gå til 43+0 er ikke lige frem behagelig :D især ikke med alle de gener, man har som højgravid.

Ja li præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er jeg mæt! Baby cravede lige 2 bourritos fyldt med kød, grøntsager, ost, jalapenos og masser af creme fraiche :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sushi med tun - er det helt no go? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, tanken om at skulle gå til 43+0 er ikke lige frem behagelig :D især ikke med alle de gener, man har som højgravid.

Ej håber at baby vil ud tidligere end det. Puha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På fredag er jeg 22+0. Det er vidunderligt at tiden går for jeg glæder mig til at møde Nohr. Men tanken om at William kun er enebarn og min lille fis i de næste ca 18 uger, skræmmer mig helt vildt! 18 uger er jo ingen ting! Og så skal han være storebror for evigt og altid, og ikke være min lille baby mere :( og :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er godt gang i noget i maven, det murrer og niver godt i understellet, men desværre ingen tegn på veer.

Men man kan da håbe på det er lidt forberedelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er godt gang i noget i maven, det murrer og niver godt i understellet, men desværre ingen tegn på veer.

Men man kan da håbe på det er lidt forberedelse

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd

Tak Maja, men tror ikke der er noget rigtig under optræk. Der er intet der minder om veer, ikke engang plukveer, bare en masse murren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildbjerg 28 juli 2015

Navn: frk. Rusbjerg Jensen

Adr.: Maven 1

By.: 7480 Vildbjerg

Hermed fremsendes varsel om stigning i huslejen pr. 29 oktober 2015

Grundet uforudset meget slitage på lejeboligen er det nødvendig med en fordobling af huslejen. Efter mave-lejelovens paragraf 10. stk. 1. Varsles stigningen 3 mdr. før.

Ønskes lejemålet på baggrund af dette opsagt kan det gøres med dags varsel fra 20 oktober 2015 til 8 november 2015 hvorefter vi kan oplyse at lejemålet er permanent lukket for lejere. Da lejemålet skal renoveres og tilbagegå som velfungerende fordøjelses system.

Mvh din udlejer:

MOR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildbjerg 28 juli 2015

Navn: frk. Rusbjerg Jensen

Adr.: Maven 1

By.: 7480 Vildbjerg

Hermed fremsendes varsel om stigning i huslejen pr. 29 oktober 2015

Grundet uforudset meget slitage på lejeboligen er det nødvendig med en fordobling af huslejen. Efter mave-lejelovens paragraf 10. stk. 1. Varsles stigningen 3 mdr. før.

Ønskes lejemålet på baggrund af dette opsagt kan det gøres med dags varsel fra 20 oktober 2015 til 8 november 2015 hvorefter vi kan oplyse at lejemålet er permanent lukket for lejere. Da lejemålet skal renoveres og tilbagegå som velfungerende fordøjelses system.

Mvh din udlejer:

MOR.

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildbjerg 28 juli 2015

Navn: frk. Rusbjerg Jensen

Adr.: Maven 1

By.: 7480 Vildbjerg

Hermed fremsendes varsel om stigning i huslejen pr. 29 oktober 2015

Grundet uforudset meget slitage på lejeboligen er det nødvendig med en fordobling af huslejen. Efter mave-lejelovens paragraf 10. stk. 1. Varsles stigningen 3 mdr. før.

Ønskes lejemålet på baggrund af dette opsagt kan det gøres med dags varsel fra 20 oktober 2015 til 8 november 2015 hvorefter vi kan oplyse at lejemålet er permanent lukket for lejere. Da lejemålet skal renoveres og tilbagegå som velfungerende fordøjelses system.

Mvh din udlejer:

MOR.

Årh pis, jeg har glemt at sende min afsted :LOL mon han nogensinde flytter ud? Håber ikke jeg skal vente 3 mdr da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh pis, jeg har glemt at sende min afsted :LOL mon han nogensinde flytter ud? Håber ikke jeg skal vente 3 mdr da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huskede du at indskrive i lejekontrakten at lejemålet var midlertidig? For så er der ingen ko på isen :D

Ja, det gjorde jeg. Pyyh - så er den reddet :P

Jeg tror dog vi med en lidt stædig lejer at gøre, der ikke har tænkt sig at flytte ud til tiden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gjorde jeg. Pyyh - så er den reddet :P

Jeg tror dog vi med en lidt stædig lejer at gøre, der ikke har tænkt sig at flytte ud til tiden :prik

Heldigt nok! Ja altså nogle gange så må man få assistance af proffesionelle udsmidere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg glæder mig til at micromoysen er klar til at komme ud!!! Jeg FUNGERER bare ikke og jeg er så træt af det og hormonel at jeg i dag bare tuder af selvmedlidenhed. Ikke super konstruktivt men for H...... Hvor er jeg træt af min krop!!!

Det hele er også bare i så skarp kontrast til de sidste 14 dage hvor jeg bare har haft det helt ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arvet en jersey kjole fra en veninde. Da jeg fik den, tænkte jeg "nå ja ja, den kan jeg vel altid bruge hjemme". Men hold nu op den er rar at have på! Nyt yndlings ventetøj! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg glæder mig til at micromoysen er klar til at komme ud!!! Jeg FUNGERER bare ikke og jeg er så træt af det og hormonel at jeg i dag bare tuder af selvmedlidenhed. Ikke super konstruktivt men for H...... Hvor er jeg træt af min krop!!!

Det hele er også bare i så skarp kontrast til de sidste 14 dage hvor jeg bare har haft det helt ok!

 

Jeg kan godt følge dig :kram2 og du er endda ekstra presset med Mie. Jeg glæder mig virkelig også meget til baby kommer ud! Vil gerne have min krop for mig selv!  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bad nr 2 idag var guld værd :loveshower

Og :prik til den gravide der tænkte at det var en god ide at brunche med mine damer i 2,5 timer (deraf behov for bad 2 - min ryg og lænd er helt smadret). Jeg saaaaavner min krop <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bad nr 2 idag var guld værd :loveshower

Og :prik til den gravide der tænkte at det var en god ide at brunche med mine damer i 2,5 timer (deraf behov for bad 2 - min ryg og lænd er helt smadret). Jeg saaaaavner min krop <_<

Puha det ville min krop også have brokket sig over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.