FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åh mit bækken er helt færdig i dag.. Knækker og er ømt ved den mindste lille bevægelse.. Åh håber ikke jeg skal gå meget over tid, hvis det skal være så voldsomt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha det ville min krop også have brokket sig over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildbjerg 28 juli 2015

Navn: frk. Rusbjerg Jensen

Adr.: Maven 1

By.: 7480 Vildbjerg

Hermed fremsendes varsel om stigning i huslejen pr. 29 oktober 2015

Grundet uforudset meget slitage på lejeboligen er det nødvendig med en fordobling af huslejen. Efter mave-lejelovens paragraf 10. stk. 1. Varsles stigningen 3 mdr. før.

Ønskes lejemålet på baggrund af dette opsagt kan det gøres med dags varsel fra 20 oktober 2015 til 8 november 2015 hvorefter vi kan oplyse at lejemålet er permanent lukket for lejere. Da lejemålet skal renoveres og tilbagegå som velfungerende fordøjelses system.

Mvh din udlejer:

MOR.

:lolhit :lolhit :lolhit

Too funny

Du har glemt at depositum tilbageholdes i tilfælde af skader i lejemålet. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også for meget - set i bagklogskabens lys :( men bliver jo også tosset af at være herhjemme. You are damned if you do - damned if you dont :prik

Uh, jeg håber det er nyttige jag du får. Jeg får også nogle ind imellem, men jeg tror mere de er nervebetingede :rolleyes

Ja man bliver nødt til liiii at få lidt input udefra ellers bliver man helt skør - og så er det bare skide ærgerligt at det "koster så meget" her i slutningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi i svømmehallen igen, det var fedt at få rørt kroppen lidt uden at den gik amok i plukveer :super Det gjorde den lidt bagefter, men ikke så galt igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

Too funny

Du har glemt at depositum tilbageholdes i tilfælde af skader i lejemålet. :lol

:p lad os sige det står i lejekontrakten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal Halsbrand :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.

Det der med at vågne ved at man virkelig har ondt i maven, og derefter bruger noget der føles som evighed på toiletter fordi kroppen ikke kan finde ud af, om det er det ene eller det andet den vil.

Når man så endelig er færdig, går ind og ligger sig ved siden af en snork boblende kæreste, og maven er faldet til ro.

Fandne om man så ikke både skal op for at tisse og at man så går amok med at nyde.

Og for at toppe det hele begynder han at snorke, og jeg kan i forvejen ikke falde i søvn, når jeg først er vågen :\

Så nu har jeg lagt mig ind i det andet værelse (godt vi endnu ikke er begyndt at rydde op og lave børneværelse)

For at se om jeg kan sove bare lidt, inden jeg skal op igen om 3-4 timer, og på arbejde fra i morgen kl. 12 og hele weekenden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi i svømmehallen igen, det var fedt at få rørt kroppen lidt uden at den gik amok i plukveer :super Det gjorde den lidt bagefter, men ikke så galt igen :yay

Det er simpelthen så skønt, at svømme under graviditeten.

Inden jeg vidste at jeg var gravid ( og inden mine rydsnerter tog til)

Trænede jeg meget i fitness, men da jeg begyndte at få ondt i ryggen ved at stå ved crossgit maskinen og generelt da jeg stod for meget op.

Stoppede jeg med at træne i fitness og blev enig med min kæreste om at vi skulle tage i svømmehallen i stedet for.

(også fordi det er godt for hans dårlige knæ og skulder)

Så vi gør det til en vane at skulle afsted to til tre gange om ugen, alt efter min arbejdsplan.

Vi var afsted i onsdags, eftermiddag (omkring kl. 17, da min kæreste arbejder fra 8-16 stykker)

Men der var svømneholdet igang med at træne, så det blev til en halv time i varmt vand bassinet, også må vi afsted efter kl. 18, næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgghhh op kl 4 og på arbejde, mega tandpine og skal på ferie i morgen! Loooort. Hm. Siger til mig selv at min tandlæge alligevel ikke kan gøre noget, og at det værste der kan ske er at jeg sidder i udlandet i smertehelvede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må nok heller se og få vasket eigils tøj :p mon ikke det er ved at være på tide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminsdag :loveshower

Tillykke med terminsdagen :loveshower

Nogle tegn på han vil ud ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med terminsdagen :loveshower

Nogle tegn på han vil ud ??

Mange tak :)

Nope - ikke det der ligner. Han har det sgu for godt derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er træt gravid når man vågner ved at en edderkop kravler hen over ansigtet og der lige går 1 min før det går op for en at det var det der skete. Man åbner øjnene og konstaterer edderkoppen er væk. Får drejet sit store skrog om på den anden side og sover videre uden problemer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminsdag :loveshower

Max 10 dage tilbage så :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Nope - ikke det der ligner. Han har det sgu for godt derinde ;)

Det kan hurtigt komme ;) havde ingen tegn med Ida da vi var i scanning torsdag den 27 september om formiddagen, men Ida er født om aftenen den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Max 10 dage tilbage så :yay

Arh, 12 -_- her sætter de igang 41+5 hvis alt er ok (der er overbårenhedstjek 41+0 og 41+3). Men stadig, der lyder som et overskueligt antal dage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan hurtigt komme ;) havde ingen tegn med Ida da vi var i scanning torsdag den 27 september om formiddagen, men Ida er født om aftenen den dag ;)

Jeg håber også jeg bliver en der bare pludselig går i fødsel. Ellers tror jeg sgu jeg kan kigge langt efter den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal være på arbejde kl. 12

Og jeg er top smadret, efter en urolig nat.

Og for at toppe det hele, så tørrede jeg savl fra min mund i morges, også var det blod.

Først troede jeg det var næseblod eller lignende, også viser der sig at min læbe er sprækket

Fantastisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin :glad

:glad :yay nu er du snart tocifret :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :yay nu er du snart tocifret :glad :yay

I morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+0 tjuhej hvor det går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminsdag :loveshower

:loveshower tillykke! Dagen er ikke omme endnu. Det kunne være der skete noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.