FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Får du ikke noget at spise inden? Det ville ikke kunne holde ud.

Man skal helst faste når man skal til glycose belastning :)

Ellers så tror jeg testen er misvisende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit problem er min manglende energi.

Det er hårdt at undvære den.

Men jo, måske det hjælper at blive forkælet lidt :-)

Jeg er også tør for energi.

Jeg synes det er vildt træls, men på den anden side, så hører det med :)

Vi er jo snart ved at være så tæt at vi er i 3. trimester og snart går på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal helst faste når man skal til glycose belastning :)

Ellers så tror jeg testen er misvisende

 

Jeg tror nu hun mente inden jeg kom op på min skole :) De fleste anvisninger ret strikse om at man skal være fastende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu hun mente inden jeg kom op på min skole :) De fleste anvisninger ret strikse om at man skal være fastende.

Nårh :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har li hentet babypakken fra Matas. Jeg er ikke imponeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har li hentet babypakken fra Matas. Jeg er ikke imponeret men lidt har jo selvfølgelig også ret!

 

Hvad er der i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To bleer fra Pampers (i to forskellige str), 6 prøver (små flasker) Matas egen baby zinksalve, Matas babylotion, matas fodbadesalt, Matas luksus shampoo, Matas skin tonic og bepanthen salve.

To blade: vores børn.

Og så lidt brochure..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To bleer fra Pampers (i to forskellige str), 6 prøver (små flasker) Matas egen baby zinksalve, Matas babylotion, matas fodbadesalt, Matas luksus shampoo, Matas skin tonic og bepanthen salve.

To blade: vores børn.

Og så lidt brochure..

Tjah, jeg synes det lyder i den bedre ende i forhold til de erfaringer jeg gjorde mig med babypakker i min første graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg synes det lyder i den bedre ende i forhold til de erfaringer jeg gjorde mig med babypakker i min første graviditet ;)

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så er jeg da spændt på at få hentet fra Lidl og Rema 1000.

Nu er den fra matas nr 2 babypakke jeg har hentet. Af de to er jeg mere fan af den fra babysam fremfor matas

Rema1000 er den bedste af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mig en muslibar da jeg var færdig. Heldigvis var kantinen åben, da jeg kom op på skolen, så det var til at klare :)

Årh det var godt. Og nu er testen ud af verden

Held og lykke med eksamen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema1000 er den bedste af dem.

Så ser jeg frem til at få henter den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh Remas synes jeg var god :) Lidls har jeg ikke prøvet. Babysams, der følte jeg næsten at jeg hjalp dem af med affald :rolleyes Men det er selvfølgelig nogle år siden :)

Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det var godt. Og nu er testen ud af verden

Held og lykke med eksamen

 

Tusind tak! I morgen klokken 14.10 er der sommerferie og barsel! Det bliver godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå :) Det er jo en balancegang, for det er jo gratis, men omvendt giver de den jo for at reklamere lidt og lokke folk til butikken, og så synes jeg da også godt, at der må være lidt at komme efter ;)

Ja li præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Jeg har lige fundet ud af at en fra legestuen er gravid og vel 13 ugers tid henne, hvor fedt er det ikke lige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Jeg har lige fundet ud af at en fra legestuen er gravid og vel 13 ugers tid henne, hvor fedt er det ikke lige?

Sweet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til er charmerende stadie af det her graviditet hvor jeg virkelig skal tænke mig om når jeg skal nyse.. Kniiib for pokker :LOL

Og min vielsesring er officielt for lille nu. Oh, the joys of pregnancy :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha men ift matas synes jeg babysams er bedre - ikke vildt god, men bedre.

Så ser frem til Remas og Lidls nu

Skal da også li passe på det ikke lyder alt for utaknemmeligt. Tror bare jeg havde forventet lidt mere af den fra Matas

Jeg kan endda høre, at der var flere prøver i din end i den, jeg fik ;) Men altså jeg arbejder oven på en Matas, så det var et minimalt besvær at hente den.

I Lidls var der vist en pakke bleer, et glas pæremos (skal man jo så først bruge ret sent), en pakke skumklude og et tøjdyr (cirka). Det er ok gavmildt.

I Remas var der en pakke bleer, en pakke skumklude, en pakke vådservietter, en mam-sut, en flaske børneshampoo og et lille tøjdyr. Ret fornemt synes jeg.

Jeg syntes, at babysams var håbløs sidst, så jeg har ikke bestilt - men det kan jo have ændret sig. Hvad er der i for tiden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon sket her i nyere tid, at man har taget fejl af kønnet til en scanning?

Skal til MD i morgen, og er egentlig lidt spændt på, om det stadig viser sig at være en pige ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon sket her i nyere tid, at man har taget fejl af kønnet til en scanning?

Skal til MD i morgen, og er egentlig lidt spændt på, om det stadig viser sig at være en pige ^_^

Jeg har ikke hørt om nogen. Men for man ikke altid den der "hvad nu hvis" følelse?

Jeg spurgte da W blev født om han stadig var en dreng :rolleyes

Det bliver spændende med MD i morgen, hvornår skal du afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon sket her i nyere tid, at man har taget fejl af kønnet til en scanning?

Skal til MD i morgen, og er egentlig lidt spændt på, om det stadig viser sig at være en pige ^_^

Sådan har jeg det også med min MD på fredag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon sket her i nyere tid, at man har taget fejl af kønnet til en scanning?

Skal til MD i morgen, og er egentlig lidt spændt på, om det stadig viser sig at være en pige ^_^

Sådan havde jeg det også til MD og jeg tror måske endda jeg oprettede en tråd om, om nogen herinde havde oplevet fejl (eller også spurgte jeg bare i min tråd? Jeg kan ikke huske det...). Men såvidt jeg husker, havde ingen oplevet fejl, hvis man så på kønsscanning og MD i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.