FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hader mit bækken i dag! :( efter 2 nogenlunde ok dage gør det bare nullernaller i dag! Godt jeg skal til læge om 2 timer..

Øv :kram2 meld gerne hvad lægen siger søde:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, dp post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha var til rundvisning på fødegangen idag...

Hvor var der vammelt varmt derinde måtte gå ud af den stue vi var på for at få luft og noget væske blev helt feberagtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram2 meld gerne hvad lægen siger søde:)

Will do.. :kiss Sidder og venter på at det bliver min tur :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Ikke så meget at sige.. Blev pænt bedt om at passe bedre på mig selv, hørte hjertelyd, og så var det ellers "god sommer, vi ses til august..". Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det.. <_< men da hun heller ikke ville hjælpe mig med min kvalme, så kunne jeg vel ikke forvente andet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha var til rundvisning på fødegangen idag...

Hvor var der vammelt varmt derinde måtte gå ud af den stue vi var på for at få luft og noget væske blev helt feberagtig.

Du hører tilfældigvis ikke under Aalborg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du hører tilfældigvis ikke under Aalborg :rolleyes

Det tænkte jeg også :rolleyes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Ikke så meget at sige.. Blev pænt bedt om at passe bedre på mig selv, hørte hjertelyd, og så var det ellers "god sommer, vi ses til august..". Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det.. <_< men da hun heller ikke ville hjælpe mig med min kvalme, så kunne jeg vel ikke forvente andet :rolleyes

Armen altså.. :prik hun ku da i det mindste have undersøgt dig eller noget.. Hvis det bliver værre, må du være stædig og be om en "bækken-tid" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du hører tilfældigvis ikke under Aalborg :rolleyes

Det gør jeg nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg nemlig ;)

Det er set og hørt før :kiss

Heldigvis er det ikke så slemt når man kun er 2-3 (4 eller 5) mand på stuen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså.. :prik hun ku da i det mindste have undersøgt dig eller noget.. Hvis det bliver værre, må du være stædig og be om en "bækken-tid" :)

Ja, var også lidt skuffet.. <_< hun kunne godt se at jeg gik underligt, og så fik hun ellers historien. Og så kom formaningen om at passe på mig selv. Jo tak, det siger min mand jo også :rolleyes fra på fredag har de ferielukket i 3 uger, og om en uge går vi selv på ferie, så lur mig om det ikke bliver til august alligevel ;) men jeg håber på at 3 ugers afslapning kan få mit bækken i ro :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er set og hørt før :kiss

Heldigvis er det ikke så slemt når man kun er 2-3 (4 eller 5) mand på stuen :kram2

 

Godt at høre :)

Snakkede vi også om på vej ud, at det uden tvivl var fordi, at vi var så mange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, var også lidt skuffet.. <_< hun kunne godt se at jeg gik underligt, og så fik hun ellers historien. Og så kom formaningen om at passe på mig selv. Jo tak, det siger min mand jo også :rolleyes fra på fredag har de ferielukket i 3 uger, og om en uge går vi selv på ferie, så lur mig om det ikke bliver til august alligevel ;) men jeg håber på at 3 ugers afslapning kan få mit bækken i ro :goodluck

Hvis du mistænker, at du har bækkenproblemer, så snak med din jordemoder. Hun kan også henvise dig til noget hjælp.

Jeg fik tilbudt akupunktur, hvor hende der giver det også giver en masse råd og vejledning til hvordan man skåner bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! Jeg er sådan rigtig hormonella sur over mit manglende overskud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! Jeg er sådan rigtig hormonella sur over mit manglende overskud :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kiss

Det er godt nok frusterende! Det er både rettet mod fysiske opgaver, men også psykisk. Mit sind vil bare sidde i en bobel og redebygge,den har vidst bare glemt at jeg har familie osv.

I dag har jeg kæmpet imod den fysiske del, det var vidst ikke helt klogt, jeg er i hvert fald topsmadret :(

Men jeg hader lidt at jeg ikke orker helt almindelige ting, jeg endda kan gøre fra sofaen. I dag er min dårlige samvittighed over: at jeg ikke orker at ringe til min søster der er blevet student :blush og ringe til min anden søster der har været til alm eksamen :blush (jeg har skrevet til begge, og bliver nærmest trist når jeg for svar, fordi jeg så igen bør svare), noget garn jeg ikke har fået afsendt til søde Kristine, fødselsdagsgave og studentergave jeg bare skal bestille over nettet, og andre småting, jeg orker fx heller ikke at snakke telefon med J igennem dagen mere.

Det er jo helt skørt, jeg føler mig helt fremmed i eget sind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Det er godt nok frusterende! Det er både rettet mod fysiske opgaver, men også psykisk. Mit sind vil bare sidde i en bobel og redebygge,den har vidst bare glemt at jeg har familie osv.

I dag har jeg kæmpet imod den fysiske del, det var vidst ikke helt klogt, jeg er i hvert fald topsmadret :(

Men jeg hader lidt at jeg ikke orker helt almindelige ting, jeg endda kan gøre fra sofaen. I dag er min dårlige samvittighed over: at jeg ikke orker at ringe til min søster der er blevet student :blush og ringe til min anden søster der har været til alm eksamen :blush (jeg har skrevet til begge, og bliver nærmest trist når jeg for svar, fordi jeg så igen bør svare), noget garn jeg ikke har fået afsendt til søde Kristine, fødselsdagsgave og studentergave jeg bare skal bestille over nettet, og andre småting, jeg orker fx heller ikke at snakke telefon med J igennem dagen mere.

Det er jo helt skørt, jeg føler mig helt fremmed i eget sind.

Hvis det kan trøste, så kan jeg genkende det hele :kram2 Nogle dage orker jeg ikke andet end at gemme mig med candy crush på mobilen :rolleyes Hormoner er bare en bitch :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du mistænker, at du har bækkenproblemer, så snak med din jordemoder. Hun kan også henvise dig til noget hjælp.

Jeg fik tilbudt akupunktur, hvor hende der giver det også giver en masse råd og vejledning til hvordan man skåner bækkenet.

Jeg håber det går i sig selv, og ellers skal jeg til jordemoder når vi kommer hjem fra ferie. Jeg går i forvejen som en pengvin i stram nederdel for at prøve at skåne bækkenet, men i dag er det vist ligemeget hvad jeg gør.. :prik men folk får da et smil på læben når de ser min gakkede gangart :D

Ej, hvis det bliver ved, så skal jeg helt sikkert have noget hjælp! Så må jeg vride armen rundt på min læge/JM :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det går i sig selv, og ellers skal jeg til jordemoder når vi kommer hjem fra ferie. Jeg går i forvejen som en pengvin i stram nederdel for at prøve at skåne bækkenet, men i dag er det vist ligemeget hvad jeg gør.. :prik men folk får da et smil på læben når de ser min gakkede gangart :D

Ej, hvis det bliver ved, så skal jeg helt sikkert have noget hjælp! Så må jeg vride armen rundt på min læge/JM :sm

 

Jeg gik også og tænkte at jeg var pjattet og at det nok bare var sådan det skulle være, dengang jeg begyndte at have ondt. Og der var jo som bekendt lidt mere end bare som så -_-

Men det lyder som en god plan med ro på, ferie og så må du banke i bordet hvis det fortsætter med at blive værre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med hensyn til Aalborg og varmen på stuerne, så fødte jeg på nogle virkelig varme dage, og der var intet problem på stuen. Jeg husker ihvertfald overhovedet ikke at der skulle være varmt og indelukket. Så det behøver altså ikke være så slemt. Og det er et dejligt sted at føde. Jeg var ihvertfald glad og tryg ved oplevelsen, selvom det ikke var en easy peasy standardfødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig i at Aalborg er et dejligt sted at føde, men ikke i det med luft/varme. :P Jeg krævede øjeblikkeligt et åbent vindue, mindre tøj og koldt vand. Syntes der var helt latterligt varmt :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig i at Aalborg er et dejligt sted at føde, men ikke i det med luft/varme. :P Jeg krævede øjeblikkeligt et åbent vindue, mindre tøj og koldt vand. Syntes der var helt latterligt varmt :wacko

Det er selvfølgelig forskelligt hvordan vi oplever det og hvor varme sensible/kuldskære vi er. Jeg syntes bare lige det var på sin plads at komme med en anden side/vinkel :)

Jeg glæder mig faktisk til at føde der igen (og det skal jeg nok nægte nogensinde at have sagt, når vi når til februar :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt men kan ikk falde i søvn :( og da jeg endelig er ved at falde til ro begynder lillepigen at mosle rundt derinde. Og jo, det er så dejligt og hyggeligt, men når hun losser løs det samme sted i et kvarter, lige akkurat når jeg er ved at falde i søvn, begynder det altså at blive lidt irriterende <_< læg dig nu til at sove frøken, mor er træt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig forskelligt hvordan vi oplever det og hvor varme sensible/kuldskære vi er. Jeg syntes bare lige det var på sin plads at komme med en anden side/vinkel :)

Jeg glæder mig faktisk til at føde der igen (og det skal jeg nok nægte nogensinde at have sagt, når vi når til februar :D )

Selvfølgelig :) Og jeg indrømmer gerne at jeg er vældig varmefølsom :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig :) Og jeg indrømmer gerne at jeg er vældig varmefølsom :blush

Og jeg er lidt kuldskær ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.