FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg har ikke hørt om nogen. Men for man ikke altid den der "hvad nu hvis" følelse?

Jeg spurgte da W blev født om han stadig var en dreng :rolleyes

Det bliver spændende med MD i morgen, hvornår skal du afsted?

Jo det gør man nok ^_^

Vi har tid kl. 14.15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan har jeg det også med min MD på fredag ;)

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også til MD og jeg tror måske endda jeg oprettede en tråd om, om nogen herinde havde oplevet fejl (eller også spurgte jeg bare i min tråd? Jeg kan ikke huske det...). Men såvidt jeg husker, havde ingen oplevet fejl, hvis man så på kønsscanning og MD i hvert fald :)

Okay :) Jeg tror også, at de er ret sikre på de scanninger i dag. Men derfor er det nu alligevel lidt spændende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Jeg tror også, at de er ret sikre på de scanninger i dag. Men derfor er det nu alligevel lidt spændende ;)

Dét er det! Jeg åndede også lettet op, da damen til MD sagde pige :blush :P

Men ja, jeg tror de har godt styr på det, de der kønsscannere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er jeg ikke :)

Hvad er det? en gruppe for gravide?

Jeg er medlem af vores Herning :)

Ja det er vist hovedsageligt efterårs babyer, hvornår er du sat til? september? hvis du vil være medlem skal du være ven med et medlem som kan invitere, men du kan finde mig på facebook - jeg hedder Maja Rusbjerg Jensen så skal jeg nok invitere hvis du har lyst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan endda høre, at der var flere prøver i din end i den, jeg fik ;) Men altså jeg arbejder oven på en Matas, så det var et minimalt besvær at hente den.

I Lidls var der vist en pakke bleer, et glas pæremos (skal man jo så først bruge ret sent), en pakke skumklude og et tøjdyr (cirka). Det er ok gavmildt.

I Remas var der en pakke bleer, en pakke skumklude, en pakke vådservietter, en mam-sut, en flaske børneshampoo og et lille tøjdyr. Ret fornemt synes jeg.

Jeg syntes, at babysams var håbløs sidst, så jeg har ikke bestilt - men det kan jo have ændret sig. Hvad er der i for tiden? :)

Nåh så har jeg da været heldig - åbenbart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det gør man nok ^_^

Vi har tid kl. 14.15 :)

Min tid fredag er klokken 14.00 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh så har jeg da været heldig - åbenbart

Dejligt at vide hvad jeg kan forvente i de næste to pakker tak for det.

Nu er det lidt tid siden jeg hentede den fra babysam(så ik sikkert jeg husker alt), men der var i hvertfald: blespand, poser til blespand, en stofble fra zebra, 2 engangsbleer, sutteflaske og sut fra mam, en eller to sutter, 1 eksemplar af vores børn og en prøve på babysalve fra derma.

 

Jeg mener vi fik alt det ud over stofbleen. Den er hentet for en måneds tid siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Styg styg kvalme idag. Det eneste jeg kunne få ned til morgen var vandmelon. Det bliver en lang dag. Hvis ikke det var fordi vi skal have en dygtig lærer idag, så havde det været en sygedag.

Glæder mig til sommerferie om to uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener vi fik alt det ud over stofbleen. Den er hentet for en måneds tid siden :)

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så passer det jo nok meget fint. Stofbleen er jeg dog sikker på. Men skørt hvis de laver om i dem på så kort tid. Tror jeg hentede min start april

 

Måske er der forskel fra landsdel til landsdel? Jeg tjekkede lige min efter, og der er to engangsbleer, en sut fra Avent, en lille sutteflaske og en sut fra MAM, en prøve på babycreme fra Derma, et tilgodebevis på 100 kr. til Babysam og et nummer af Vores Børn. Og så blespanden og poser til den  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er der forskel fra landsdel til landsdel? Jeg tjekkede lige min efter, og der er to engangsbleer, en sut fra Avent, en lille sutteflaske og en sut fra MAM, en prøve på babycreme fra Derma, et tilgodebevis på 100 kr. til Babysam og et nummer af Vores Børn. Og så blespanden og poser til den :)

Det kan selvfølgelig være. Tænkte bare, at når det er en landsdækkende kæde, at så var det det samme indhold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vist hovedsageligt efterårs babyer, hvornår er du sat til? september? hvis du vil være medlem skal du være ven med et medlem som kan invitere, men du kan finde mig på facebook - jeg hedder Maja Rusbjerg Jensen så skal jeg nok invitere hvis du har lyst?

27. September :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan endda høre, at der var flere prøver i din end i den, jeg fik ;) Men altså jeg arbejder oven på en Matas, så det var et minimalt besvær at hente den.

I Lidls var der vist en pakke bleer, et glas pæremos (skal man jo så først bruge ret sent), en pakke skumklude og et tøjdyr (cirka). Det er ok gavmildt.

I Remas var der en pakke bleer, en pakke skumklude, en pakke vådservietter, en mam-sut, en flaske børneshampoo og et lille tøjdyr. Ret fornemt synes jeg.

Jeg syntes, at babysams var håbløs sidst, så jeg har ikke bestilt - men det kan jo have ændret sig. Hvad er der i for tiden? :)

I Babysams babypakke er der: en stofble, 2 sutteflasker, 2 bleer, 2 sutter, barnets første år, et blad, og et rabatkort på 100 kr, når man har købt for 400 ;) også følger der en blespand gratis med :)

Det er ikke det sådan helt vilde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg li hentet babypakken fra Lidl. Den er jeg mere fan af end Matas'. 1 pakke bleer, 1 pakke skumklude og en lille bamse-dimmer.

Så mangler jeg kun den fra Rema1000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tid fredag er klokken 14.00 :D

Ja selvfølgelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig :D

Det er altså lidt komisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt komisk ;)

Ja ^_^ Jeg bliver altså skuffet, hvis vi ikke føder samme dag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er helt træt og øm efter en lille gåtur i Netto med tung klapvogn og nogle dumme løft på træt og sur tumling :(

Jeg skal vidst til at passe lidt mere på mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader mit bækken i dag! :( efter 2 nogenlunde ok dage gør det bare nullernaller i dag! Godt jeg skal til læge om 2 timer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ^_^ Jeg bliver altså skuffet, hvis vi ikke føder samme dag :p

Også jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi og GND: jeg synes i skal gå pænt meget over og vente på mig ;) så skal jeg nok tage en for holdet og føde 39+0 eller sådan noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider altså ikke gå ret meget over tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi og GND: jeg synes i skal gå pænt meget over og vente på mig ;) så skal jeg nok tage en for holdet og føde 39+0 eller sådan noget :P

Det kunne være hyggeligt ^_^ Og måske lidt hårdt ;) Jeg fødte dog 3 dage før sidst :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være hyggeligt ^_^ Og måske lidt hårdt ;) Jeg fødte dog 3 dage før sidst :chin:

Og jeg forventer at gå over tid :LOL

Jeg bliver sikkert bare pokkers utålmodig når jeg ser jeres smukke piger :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.