FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åh den kommentar er jeg heller ikke fan af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var glad for bikinier. Der er masser af plads til maven :p

Også her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var glad for bikinier. Der er masser af plads til maven :p

Var jeg også inden min graviditet :)

Nu tænker jeg at en badedragt er sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var glad for bikinier. Der er masser af plads til maven :p

Også her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op jeg har ondt i maven. Var ved at tro det er blærebetændelse igen, men pt tror jeg mest på det er luft. Og mandens mave driller også, så mon ikke det er det. Nu ser vi i hvert fald lige natten an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens dejligste mand. :7himmel

Han massere mine ømme føder hver aften, fordi jeg har fået så meget væske i dem.

Jeg elsker ham sgu højt, når han sådan uden videre spør om han ikke lige skal massere mine føder i næsten en time for at få noget at væsken væk. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens dejligste mand. :7himmel

Han massere mine ømme føder hver aften, fordi jeg har fået så meget væske i dem.

Jeg elsker ham sgu højt, når han sådan uden videre spør om han ikke lige skal massere mine føder i næsten en time for at få noget at væsken væk. :loveshower

Nåårh hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far er virkelig herlig.

Han glæder sig så meget til at være morfar.

Så meget at han idag, har været på kræmmermarked i Århus, og har købt Hello Kitty baby tøj til vores lille pige.

Og der er hele 4 måneder til min termin :)

...

Han har siden han fik at vide at jeg var gravid, gået og kigger på børnetøj, barnevogne og andre ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har fået lagt frem til tasken, så det skal bare smides i en taske nu. En masse er blevet smidt til vask og bliver vasket i løbet af weekenden og på søndag får jeg autostolen ned, når vi kommer hjem fra sommerhus... Så skal jeg bare have kogt flasker i næste uge...

Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far er virkelig herlig.

Han glæder sig så meget til at være morfar.

Så meget at han idag, har været på kræmmermarked i Århus, og har købt Hello Kitty baby tøj til vores lille pige.

Og der er hele 4 måneder til min termin :)

...

Han har siden han fik at vide at jeg var gravid, gået og kigger på børnetøj, barnevogne og andre ting :)

Skønt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens dejligste mand. :7himmel

Han massere mine ømme føder hver aften, fordi jeg har fået så meget væske i dem.

Jeg elsker ham sgu højt, når han sådan uden videre spør om han ikke lige skal massere mine føder i næsten en time for at få noget at væsken væk. :loveshower

Kan godt forstå du sætter pris på ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :biglove

Så skønt.

Det er hans måde at udtrykke hans lykke på :)

Og inderst inde ved jeg, at han ike kan vente til om 4 måneder :p.

Han er bare ikke sådan en der siger det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens dejligste mand. :7himmel

Han massere mine ømme føder hver aften, fordi jeg har fået så meget væske i dem.

Jeg elsker ham sgu højt, når han sådan uden videre spør om han ikke lige skal massere mine føder i næsten en time for at få noget at væsken væk. :loveshower

Ej hvor er han sød!!!

Min far er virkelig herlig.

Han glæder sig så meget til at være morfar.

Så meget at han idag, har været på kræmmermarked i Århus, og har købt Hello Kitty baby tøj til vores lille pige.

Og der er hele 4 måneder til min termin :)

...

Han har siden han fik at vide at jeg var gravid, gået og kigger på børnetøj, barnevogne og andre ting :)

Sikke en dejlig morfar han bliver!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor jeg dog hader nætterne pt. Sover dårligt og er vågen 1-2 timer hver nat. I nat kæmper jeg med mega halsbrand som resulterede i :puke bvadr. Men håber det hjælper, så jeg kan sove. Nu skal lillebror bare give mig ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig mail fra Alfies - min rede er under fabrikation. Endda 2 uger før jeg havde regnet med det. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor jeg dog hader nætterne pt. Sover dårligt og er vågen 1-2 timer hver nat. I nat kæmper jeg med mega halsbrand som resulterede i :puke bvadr. Men håber det hjælper, så jeg kan sove. Nu skal lillebror bare give mig ro...

Øv :kram

Kender det alt for godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg også render på wc om natten indtil videre heldivis bare for at tisse, ellers så sove jeg Maks 5-6 timer og kan ikke sove mere. Normalt kunne jeg sove 11 timer i streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at være vågen fra ca 2.30-5.30/6.00. Da der endelig var ro i maven og jeg var træt nok til at sove, ja så vågnede Marius. Sendte manden derind og han sov lidt videre. Men så måtte jeg ind efter ham efter max 30 min. Marius skal åbenbart helst putte op ad mor og det kan lillebror godt lide. Så det var ikke nem. Og der er dæleme ikke meget hjælp at hente....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+4 og kun 1 måned til termin :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at være vågen fra ca 2.30-5.30/6.00. Da der endelig var ro i maven og jeg var træt nok til at sove, ja så vågnede Marius. Sendte manden derind og han sov lidt videre. Men så måtte jeg ind efter ham efter max 30 min. Marius skal åbenbart helst putte op ad mor og det kan lillebror godt lide. Så det var ikke nem. Og der er dæleme ikke meget hjælp at hente....

Pyyyyh, så er det ikke længe du har fået sovet i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaah... Første dag, hvor jeg kunne have været på job, men ikke er det, fordi jeg har barsel. Nu begynder jeg at kunne mærke det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyyh, så er det ikke længe du har fået sovet i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til JM idag. Er spændt på hvordan han vender, da bevægelserne har flyttet sig. Men han er jo også blevet større...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er ikke for meget... Og vi kører i sommerhus idag og jeg plejer at sove så dårligt deroppe...

kan være du sover bedere deroppe som gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan være du sover bedere deroppe som gravid

Det er da at håbe :goodluck

Har fået nye tabletter mod halsbrand, så håber de er bedre også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.