FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Smerter i underlivet når man nyser, er det meget normalt eller hvad?

Jeg får det også, men kan afhjælpe det lidt, hvis jeg spænder i mavemusklerne lige inden jeg nyser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smerter i underlivet når man nyser, er det meget normalt eller hvad?

 

Jep, det har jeg også! Jeg tror det er ligamentsmerter, det føles i hvert fald sådan for mig. Det hjælper at trække benene lidt op under sig inden man nyser (det lyder sært, men det virker for mig). Jeg får dem også, hvis jeg rejser mig for hurtigt, hvilket fører til nogen sjove situationer i bussen, når jeg siger av, når jeg rejser mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man duften af brun sæbe til at hænge bedre ved??? Er helt besat af at mit hjem skal dufte af brun sæbe disse dage????? Og mig der undgår alt med duft/parfume :D :D mærkelige gravide dame hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man duften af brun sæbe til at hænge bedre ved??? Er helt besat af at mit hjem skal dufte af brun sæbe disse dage????? Og mig der undgår alt med duft/parfume :D :D mærkelige gravide dame hi hi

Puha, jeg kan nærmest lugte det i flere dage, jeg er ikke fan :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg kan nærmest lugte det i flere dage, jeg er ikke fan :lol

jeg har heller aldrig før været specielt for eller imod duften. Men nu skal jeg bare HA' DET!!! :D :D hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der oplever at have ondt mellem benene.

Altså ikke i selve skridtet, men i de små led der ligesom forbinder ben og skridt.

Håber det gir mening.

Jeg har den sidste uge haft ondt hvis jeg sidder i for lang tid på en dårlig stol.

Jeg kan næsten ikke gå, medmindre jeg ønsker at gå som en cowboy;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der oplever at have ondt mellem benene.

Altså ikke i selve skridtet, men i de små led der ligesom forbinder ben og skridt.

Håber det gir mening.

Jeg har den sidste uge haft ondt hvis jeg sidder i for lang tid på en dårlig stol.

Jeg kan næsten ikke gå, medmindre jeg ønsker at gå som en cowboy;-)

Lårkrogene? Det er det jeg kalder det :p ja! Det kender jeg :prik

Jeg har jo ofte ondt i skambenet som om en kniv skærer/prikker en rigtig skarp smerte. Heldigvis ikke hver dag men generende NOK. Ofte trækker det ned i lår krogene. Jordemoderens dom var som jeg selv antog "almindelige bækkensmerter" - altså HELT normalt. Skide ubehagelig som alt andet ved graviditet men lige så normalt som kvalme og vand i kroppen.

Her til aften har jeg en smule ondt i skambenet og lår krogene, det trækker lidt ned af inderlårene som om jeg har trænet for meget, moderat øm i hofter, en iskias nerve i klemme i højre Balle og et haleben der føles som om det er mildt forstuvet.

Ting der hver især og isoleret set ikke er noget jeg ikke kan leve med/det er langt fra uudholdelige smerter MEN der findes ikke en stilling overhovedet som ikke gør mindst en af tingene værre :prik stå, gå, ligge, sidde, det gør ingen forskel, noget gør ondt konstant :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt om baby i nat :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt om baby i nat :kuller

Dejligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :kuller

Så ægte en drøm :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede i nat og blev total stresset. Tror det gik op for mig hvor langt jeg egentlig er i graviditeten og hvor meget jeg mangler at få styr på. Så nu skal der pakkes tasker, koges flasker og autostolen skal ned fra loftet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

Uh - det bliver så spændende - god fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - det bliver så spændende - god fødsel :)

Tak for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg vil begynde at svømme (også for at jeg får rørt mig lidt mere end bare at gå ned for at handle)

Men er der nogen steder man kan invistere i en god gravid badedragt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

Hvor bliver det spændende :yay

God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg vil begynde at svømme (også for at jeg får rørt mig lidt mere end bare at gå ned for at handle)

Men er der nogen steder man kan invistere i en god gravid badedragt??

Jeg har været glad for min fra mamalicious

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

God fødsel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at få kommentaren, ja du er da i hvert fald ikke blevet mindre siden sidst vi så dig. Så siger man jo bare mange tak eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at få kommentaren, ja du er da i hvert fald ikke blevet mindre siden sidst vi så dig. Så siger man jo bare mange tak eller noget...

Åh :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at få kommentaren, ja du er da i hvert fald ikke blevet mindre siden sidst vi så dig. Så siger man jo bare mange tak eller noget...

Åh den kommentar er jeg heller ikke fan af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg vil begynde at svømme (også for at jeg får rørt mig lidt mere end bare at gå ned for at handle)

Men er der nogen steder man kan invistere i en god gravid badedragt??

Jeg er også glad for min fra mamalicious..

det er ikke så længe siden der var en tråd om det herinde ift erfaring med gravid badedragt, måske du kan finde god info der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg vil begynde at svømme (også for at jeg får rørt mig lidt mere end bare at gå ned for at handle)

Men er der nogen steder man kan invistere i en god gravid badedragt??

Jeg var glad for bikinier. Der er masser af plads til maven :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke være gravid mere. Jeg har så ondt jeg næsten ikke kan gå. Heldigvis bliver jeg sat igang imorgen.

God fødsel i morgen og håber du kan finde lidt ro i dag, så du er klar til i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.