FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Glæder mig til at komme hjem og noget tættere på sygehuset. Har følt mig lidt utryg så langt væk hjemmefra her weekenden over. Så det bliver sidste gang vi er så langt væk hjemmefra inden lillebror kommer...

Kan jeg godt forstå :)

Der er godt nok noget tid til.

Men 2. Weekend i September holder min kærestes familie, familietur.

Og vi plejer også at være med, men det er Hurup (godt nok tæt på mine svigerforældre)

Men, ved ikke hvirdan jeg har det med at skulle køre fra Herning til hurup, også være langt fra sygehuset hvis noget sker.

Vi bliver ikke og overnatter som vi plejer, selvom det ikke er køjesenge, så kan min ryg ikke holde til det...

Er begyndt at få ondt i ryggen ny, gid ved hvordan det bliver, når jeg er så tæt på min termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til at komme hjem og noget tættere på sygehuset. Har følt mig lidt utryg så langt væk hjemmefra her weekenden over. Så det bliver sidste gang vi er så langt væk hjemmefra inden lillebror kommer...

Nu havde du jo vist heller ikke lige den festligste weekend :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå :)

Der er godt nok noget tid til.

Men 2. Weekend i September holder min kærestes familie, familietur.

Og vi plejer også at være med, men det er Hurup (godt nok tæt på mine svigerforældre)

Men, ved ikke hvirdan jeg har det med at skulle køre fra Herning til hurup, også være langt fra sygehuset hvis noget sker.

Vi bliver ikke og overnatter som vi plejer, selvom det ikke er køjesenge, så kan min ryg ikke holde til det...

Er begyndt at få ondt i ryggen ny, gid ved hvordan det bliver, når jeg er så tæt på min termin?

Der er ikke så langt til Thisted ;) Vi er også pt i Thy, men vil nu helst til Viborg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke så langt til Thisted ;) Vi er også pt i Thy, men vil nu helst til Viborg...

Hah, I know men jeg vil helst føde i Herning :)og være i Herning hvis der sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu havde du jo vist heller ikke lige den festligste weekend :(

Nej, det har ikke været den fedeste. Men i går aftes sagde Marius, at han gerne ville sove ved bedstemor og bedstefar og det fik han lov til. Så han har sovet i smørhullet derinde og vi har bare fået lov til at sove :yay Og Marius har virkelig hygget sig og han har været den sødeste gladeste dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hah, I know men jeg vil helst føde i Herning :)og være i Herning hvis der sker noget :)

Jeg forstår dig udemærket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt har I kunnet mærke liv?

 

Synes pludselig, at jeg har mærket noget i dag. Det er jo bare vildt tidligt :chin:

 

Er på vej ind i 14. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt har I kunnet mærke liv?

 

Synes pludselig, at jeg har mærket noget i dag. Det er jo bare vildt tidligt :chin:

 

Er på vej ind i 14. uge.

 

 

Ej det føles virkelig som liv! Jeg burde læse til eksamen, men kan slet ikke koncentrere mig lige nu :wub

 

Glæder mig til NF i morgen. Er spændt på om de rykker mig lidt længere frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg også 15+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt har I kunnet mærke liv?

Synes pludselig, at jeg har mærket noget i dag. Det er jo bare vildt tidligt :chin:

Er på vej ind i 14. uge.

Anden gang mærkede jeg liv inden NF. Jeg var sikker på det, da jeg så baby bokse rundt derinde til NF og kunne mærke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden gang mærkede jeg liv inden NF. Jeg var sikker på det, da jeg så baby bokse rundt derinde til NF og kunne mærke det :)

Så er det måske ikke helt i skoven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det måske ikke helt i skoven :loveshower

Nej det tror jeg ikke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 18+noget med W, jeg håber det bliver tidligere denne gang. Nu mærker jeg "anerledes" tarmbevægelser, som virkelig føles som mikroskopiske spark, så måske det bliver lidt svært at skelne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 18+noget med W, jeg håber det bliver tidligere denne gang. Nu mærker jeg "anerledes" tarmbevægelser, som virkelig føles som mikroskopiske spark, så måske det bliver lidt svært at skelne.

Jeg var omkring 17. uge, da jeg mærkede Theo. Og anden gang skulle det jo komme tidligere :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige med den der faste inden glukosebelastning?

Må man heller ikke drikke noget efter 22 dagen inden eller er det kun mad man ikke må få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige med den der faste inden glukosebelastning?

Må man heller ikke drikke noget efter 22 dagen inden eller er det kun mad man ikke må få

Såvidt jeg har forstået, må du drikke alt det vand, du vil indtil selve testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige med den der faste inden glukosebelastning?

Må man heller ikke drikke noget efter 22 dagen inden eller er det kun mad man ikke må få

Du må kun drikke 1-2 glas vand. Intet mad ikke engang tyggegummi må man få...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må kun drikke 1-2 glas vand. Intet mad ikke engang tyggegummi må man få...

Men de 1-2 glas vand er da først, når man har indtaget sukkerblandingen? Jeg havde da i hvert fald drukket vand begge gange, og fik at vide, at det var helt ok :huh Men nej, ingen tyggegummi. Det er der jo ofte også (en lille smule) kalorier/sukker i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må kun drikke 1-2 glas vand. Intet mad ikke engang tyggegummi må man få...

Du kan da lige få er billede st mit brev ;)

RDpVgRG.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de 1-2 glas vand er da først, når man har indtaget sukkerblandingen? Jeg havde da i hvert fald drukket vand begge gange, og fik at vide, at det var helt ok :huh Men nej, ingen tyggegummi. Det er der jo ofte også (en lille smule) kalorier/sukker i.

Jeg har altid fået at vide at jeg lige må hå ud og skylle det ned med en halv glad vand... Sjovt der er så meget forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da lige få er billede st mit brev ;)

RDpVgRG.png

Der kan man bare se, jeg synes, jeg fik noget andet at vide :chin: Gad vide om det så er godt eller skidt i forhold til mit eget resultat :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid fået at vide at jeg lige må hå ud og skylle det ned med en halv glad vand... Sjovt der er så meget forskel...

Det er mærkeligt! Jeg fik at vide, at jeg måtte drikke op til 2 glas vand i løbet af de to timer :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit brev til glukosebelastning stod der jeg måtte ikke spise fra 8 timer inden undersøgelsen, og at jeg måtte drikke op til en liter vand. Hvor er det mærkeligt at det er så forskelligt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit brev til glukosebelastning stod der jeg måtte ikke spise fra 8 timer inden undersøgelsen, og at jeg måtte drikke op til en liter vand. Hvor er det mærkeligt at det er så forskelligt :chin:

Jeg er ikke engang sikker på, at der stod noget om, hvor lang tid inden, jeg måtte spise. Jeg husker det, som om der bare stod at jeg skulle være "fastende på dagen". Og nu, hvor jeg tænker over det, spiste jeg egentlig ret meget melon aftenen før, men jeg kan ikke huske, hvor sent det var. Hmm.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke engang sikker på, at der stod noget om, hvor lang tid inden, jeg måtte spise. Jeg husker det, som om der bare stod at jeg skulle være "fastende på dagen". Og nu, hvor jeg tænker over det, spiste jeg egentlig ret meget melon aftenen før, men jeg kan ikke huske, hvor sent det var. Hmm.... :unsure

Mon ikke det er noget af det du skal vende med din læge imorgen? Så du er sikker på den er lavet på rigtige forudsætninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.