FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Svar på dyrkning af urinprøve fra sidste uge = ingen bakterier = ingen blærebetændelse = :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

40+1.

Totalt ligegyldigt jordemoderbesøg.. Hun tjekkede hjertelyd, og vurderede str.. Og det var det. Var der 5 min max.. SÅ spild af tid, når jeg skal på svangreklinikken på onsdag...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhh jeg har lige set min lille dreng bevæge sig gennem maven hvor er det sjovt at se :-D

Troede ikke man kunne se det så tidligt. Er i 18 uge nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhh jeg har lige set min lille dreng bevæge sig gennem maven hvor er det sjovt at se :-D

Troede ikke man kunne se det så tidligt. Er i 18 uge nu

Det kan være meget forskelligt! Med min store datter var det slet ikke så voldsomt som hende jeg har i maven nu..

Med hende i maven, kan man fx når hun stikker fødderne ud, tage fat i dem kort også trækker hun dem til sig! Ligesom man kan, hvis jeg ligger på ryggen, se hvis hun kommer et knæ eller en fod op i luften..

Det er SÅ syret!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umf... Har en dag hvor jeg er mega bange for at det kommer til at gå galt... Ingen blod overhovedet, ingen stærke smerter, stadig ømme bryster (men ikke så meget som de sidste dage)... Synes ikke jeg har så mange ligament-smerter heller... Det er jo sikkert dumt, men er sgi bare bange :boo

:kiss

Jeg har kun haft meget få ligamentsmerter og slet ikke så tidligt som du er. Det er (også!) individuelt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Jeg har kun haft meget få ligamentsmerter og slet ikke så tidligt som du er. Det er (også!) individuelt :kram2

Jeg har slet ikke haft ligamentsmerter...tillad dig selv at tro på det! At der er en lille sund spire der vokser i din mave.. Det vil jeg i hvert fald gerne tro på for dig! Kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har enormt meget lyst til at købe (endnu) en ventekjole :rolleyes Virker bare lidt ødselt så relativt tæt på termin. Men den er så fiiiiiiin :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har enormt meget lyst til at købe (endnu) en ventekjole :rolleyes Virker bare lidt ødselt så relativt tæt på termin. Men den er så fiiiiiiin :badgirl

Bruges til næste baby også? 0:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruges til næste baby også? 0:-)

Haha god pointe! :D Hmm... Måske som belønning til mig selv, hvis jeg gør det godt idag (hjemmearbejdsdag) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha god pointe! :D Hmm... Måske som belønning til mig selv, hvis jeg gør det godt idag (hjemmearbejdsdag) :whistling

Se der er jo massere af grunde til at købe den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på 3. og sidste lægebesøg i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umf... Har en dag hvor jeg er mega bange for at det kommer til at gå galt... Ingen blod overhovedet, ingen stærke smerter, stadig ømme bryster (men ikke så meget som de sidste dage)... Synes ikke jeg har så mange ligament-smerter heller... Det er jo sikkert dumt, men er sgi bare bange :boo

Det er bare mega hårdt at have de tanker :kram Håber alt er fint alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay :kuller

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13+3 og har stadig ikke fået indkaldelse til første jm-besøg. Er det ikke mærkeligt? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :kuller

 

:loveshower :kuller

 

13+3 og har stadig ikke fået indkaldelse til første jm-besøg. Er det ikke mærkeligt? :chin:

Jeg fik først min sent og var først til første Jm 17+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :kuller

Jeg fik først min sent og var først til første Jm 17+3

Arg. Jeg troede jeg havde det at tælle ned til som mellemstation til kønsscanning <_<

Er det måske fordi det er anden gang, at man skærer et besøg væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg. Jeg troede jeg havde det at tælle ned til som mellemstation til kønsscanning <_<

Er det måske fordi det er anden gang, at man skærer et besøg væk?

Jeg føler mig overbevist om jeg køre samme forløb som sidst, så indtil videre uge 15, 29 og 35... Men der lader til der er stor forskel på sygehusene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg. Jeg troede jeg havde det at tælle ned til som mellemstation til kønsscanning <_<

Er det måske fordi det er anden gang, at man skærer et besøg væk?

Jeg tror det har noget at gøre med hvor i landet du bor... Synes jeg har læst flere andengangs gravide herinde, der først har været afsted 16-17 uger henne. Jeg var afsted omkring uge 14, men jeg bor også i det mørke sønderjylland :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg. Jeg troede jeg havde det at tælle ned til som mellemstation til kønsscanning <_<

Er det måske fordi det er anden gang, at man skærer et besøg væk?

Jeg var afsted 13+0 :huh Men måske det er anderledes når det ikke er på Herlev :chin:

Og har i øvrigt samme antal konsultationer som første gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg. Jeg troede jeg havde det at tælle ned til som mellemstation til kønsscanning <_<

Er det måske fordi det er anden gang, at man skærer et besøg væk?

Jeg skal af sted næsten præcis samme tidspunkt som med Mie, 15+5 ved Mie var det 16+ et eller andet. Prøv at ring ellers?

Kønsscanning har jeg dagen før jordemoder :D så der er ikke meget mellem station for mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ringet til sygehuset. De har modtaget mine papirer og de er sendt til visitation, men er ikke kommet tilbage endnu, så stadig ingen tid til NF <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ringet til sygehuset. De har modtaget mine papirer og de er sendt til visitation, men er ikke kommet tilbage endnu, så stadig ingen tid til NF <_<

Ej men altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer 100 % til at fortryde dette, men :yay jeg har lidt kvalme i dag :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13+3 og har stadig ikke fået indkaldelse til første jm-besøg. Er det ikke mærkeligt? :chin:

 

Det synes jeg faktisk. Jeg fik min indkaldelse ved 10+5, og første jordemoderbesøg var ved 16+2 (Rigshospitalet, førstegangsfødende). Med tanke på, at der var lidt rod med NF scanning (eller hvad var det nu??) mellem Hillerød og Herlev, så ville jeg synes, at det var helt fint måske lige at spørge ind til det. Hvis du skal af sted om ca 3 uger, så er der ikke uendelige ledige tider tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.