FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Sidder og tuder endnu. Jeg blev for lidt over en time siden ringet op af drømmeskolen at arbejde på. At jeg skal til samtale imorgen klokken 14. Kan slet ikke koncentrere mig i øjeblikket

Hvor dejligt... Vi krydser alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt... Vi krydser alt

mange tak :) Sidder nu og er ved at forberede mig selv til en samtale :) Så håber på det bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er jeg træt af ALTID at være sulten :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tuder endnu. Jeg blev for lidt over en time siden ringet op af drømmeskolen at arbejde på. At jeg skal til samtale imorgen klokken 14. Kan slet ikke koncentrere mig i øjeblikket

Pøj pøj! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak :) Sidder nu og er ved at forberede mig selv til en samtale :) Så håber på det bedste..

Ej hvor fedt!! Mange gange held og lykke i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af at starte min dag op med at kaste op og at have en hjerne som en si

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er jeg træt af ALTID at være sulten :prik

Hehe ved præcis hvad du mener.. synes virkelig også hele tiden jeg kan spise.. og får så ondt i maven når man er sulten.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ved præcis hvad du mener.. synes virkelig også hele tiden jeg kan spise.. og får så ondt i maven når man er sulten.. Hehe

:ditto + bliver kvalm, sur og svimmel. Og synes seriøst at min mave rumler en time efter at jeg har spist, lige for tiden. Så tit har jeg sgisme ikke tid til at spise :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto + bliver kvalm, sur og svimmel. Og synes seriøst at min mave rumler en time efter at jeg har spist, lige for tiden. Så tit har jeg sgisme ikke tid til at spise :prik

Hehe nej kender det bare alt for godt.. Jeg havde en periode hvor jeg var konstant sulten, men når jeg spiste fik jeg super ondt i maven, så jeg intet kunne spise.. og ved ikke at spise blev jeg jo så sulten igen og fik ondt i maven af ikke og spise.. mega ond cirkel.. Hehe..

Det hårdt at være gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+0 idag. Det er helt vildt så stærkt tiden er gået. Mangler sådan set kun at få seng, puslepuden og ammepude hjem.

Og så mangler jeg en kommode til babys tøj. Ellers er der ved at være tjek på det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig i morges lagde Marius hovedet på min mave. Det kunne lillebror vist godt lide. Hold op han blev livlig :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er jeg træt af ALTID at være sulten :prik

Måske vi kan dele lidt symptomer? Så får jeg noget af din appetit og du får lidt af min appetitløshed og så går det bare derudaf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto + bliver kvalm, sur og svimmel. Og synes seriøst at min mave rumler en time efter at jeg har spist, lige for tiden. Så tit har jeg sgisme ikke tid til at spise :prik

I den periode havde jeg en (eller faktisk en pakke) müslibar og nødder i tasken hele tiden, det kan man hurtigt lige spise lidt af og det holder utilpasheden væk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. besøg ved JM om lidt. Ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente - men det bliver da lidt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. besøg ved JM om lidt. Ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente - men det bliver da lidt spændende :)

Du skal forvente en god lang snak om lidt af hvert. Så får du formentlig målt blodtryk og hvis du er heldig får du lov til at høre hjertelyd :wub Der sker ikke så meget første gang, selvom det er en lang konsultation. 

 

Håber du får en sød JM og at du får en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal forvente en god lang snak om lidt af hvert. Så får du formentlig målt blodtryk og hvis du er heldig får du lov til at høre hjertelyd :wub Der sker ikke så meget første gang, selvom det er en lang konsultation.

Håber du får en sød JM og at du får en god oplevelse.

Tak for det søde :) ja - tænker nok det er meget en sludder for en sladder. Men så er man ligesom igang, tænker jeg ;)

Opdaterer i min tråd når jeg har været der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor jeg nåede de magiske 37+0 :loveshower :loveshower :loveshower

Lille, skønne, elskede Taylor baby.... Mine arme er SÅ klar til dig :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor jeg nåede de magiske 37+0 :loveshower :loveshower :loveshower

Lille, skønne, elskede Taylor baby.... Mine arme er SÅ klar til dig :wub :wub

Allerede? Det er da helt vildt. Kan godt forstå at du glæder dig, han er her jo lige om lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor jeg nåede de magiske 37+0 :loveshower :loveshower :loveshower

Lille, skønne, elskede Taylor baby.... Mine arme er SÅ klar til dig :wub :wub

Tillykke med milepælen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor jeg nåede de magiske 37+0 :loveshower :loveshower :loveshower

Lille, skønne, elskede Taylor baby.... Mine arme er SÅ klar til dig :wub :wub

Vildt altså! Tillykke med milepælen :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nervøs + hormoner = bad combi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nervøs + hormoner = bad combi

Det kan jeg kun give dig 100% ret i.

Sådan havde jeg det hele sidste uge, hvor det bare blev mere og mere dag for dag.

Fik afklaring på de ting jeg var nervøs for søndag og mandag. Og idag kan jeg mærke jeg er opvej tilbage til normalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten er jeg ved at få ondt i ryggen eller også er mine plukkeveer begyndt at trække om i lænden - både i går aftes og en hel del i dag..

Kom uuuuud Julius, du er færdigbagt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor jeg nåede de magiske 37+0 :loveshower :loveshower :loveshower

Lille, skønne, elskede Taylor baby.... Mine arme er SÅ klar til dig :wub :wub

Det er så vildt!! :loveshower

Hvornår fødte du i forhold til termin de andre gange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten er jeg ved at få ondt i ryggen eller også er mine plukkeveer begyndt at trække om i lænden - både i går aftes og en hel del i dag..

Kom uuuuud Julius, du er færdigbagt :kuller

Spændende hvornår Julius finder udgangen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.