FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har pludselig og overvældende meget lyst til napoleonshatte og asti <_<

Fik en utrolig lyst til Lumumba tidligere på dagen... Men det må pænt vente til om et års tid eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har pludselig og overvældende meget lyst til napoleonshatte og asti <_<

Føtex har en rigtig god alkoholfri asti!

Vi havde den til vores bryllup og navngivning da jeg var hhv. :gravid og ammende, og da vi har nogle venner der ikke drikker.

Og selv hos dem der normalt drikker alkohol, var den en succes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den bedste nyhed i dag:

Tvilling 1 har vendt sig og ligger nu med hoved ned af!

Det betyder chancen for normal fødsel til mig! Havde ellers næsten opgivet håbet!

:yay :bunny :wee osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så var jeg til md scanning idag :D alt ser fint ud. Den lille er 25 cm lang og vejer ca 300g.

Moderkagen ligger foran, men det troede jeg også, siden jeg mest har mærket møven og ikke spark/puf. Nu kommer de dog lidt i den ene side alligevel ❤

Hun kom med et bud på kønnet, men ville ikke hænges op på det, så vi regner med at der er 50% chance for at hun har ret... Eller tager fejl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så var jeg til md scanning idag :D alt ser fint ud. Den lille er 25 cm lang og vejer ca 300g.

Moderkagen ligger foran, men det troede jeg også, siden jeg mest har mærket møven og ikke spark/puf. Nu kommer de dog lidt i den ene side alligevel ❤

Hun kom med et bud på kønnet, men ville ikke hænges op på det, så vi regner med at der er 50% chance for at hun har ret... Eller tager fejl ;)

Dejligt med en god scanning.

Jeg havde også foranliggende moderkage første gang, men mærkede ham nu fint alligevel.

Spændende om hun får ret i kønnet, skal i have en selvbetalt scanning, eller skal i bare ( måske) overraskes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig og overvældende meget lyst til napoleonshatte og asti <_<

Ej, altså, nu vil jeg også have Napoleonshatte! Godt der ikke er nogen i nærheden for er i trøstespise-humør <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den bedste nyhed i dag:

Tvilling 1 har vendt sig og ligger nu med hoved ned af!

Det betyder chancen for normal fødsel til mig! Havde ellers næsten opgivet håbet!

:yay :bunny :wee osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik slæbt mig selv til zumba :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig en aktiv lille baby lige nu - masser af små bitte puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex har en rigtig god alkoholfri asti!

Vi havde den til vores bryllup og navngivning da jeg var hhv. :gravid og ammende, og da vi har nogle venner der ikke drikker.

Og selv hos dem der normalt drikker alkohol, var den en succes.

Aiii er det rigtigt? Det må prøves! :super Jeg er for hys med alkohol i graviditeten til at jeg kunne finde på at tage et glas asti til nytår, og min mand er stort set afholdsmand, men hvis den var alkoholfri så kunne det jo helt sikkert være noget! Tak for tippet :yay

Og ja, det kan da godt være, det er fordi, jeg glæder mig til nytår :biglove :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik slæbt mig selv til zumba :yay

SEJT! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den bedste nyhed i dag:

Tvilling 1 har vendt sig og ligger nu med hoved ned af!

Det betyder chancen for normal fødsel til mig! Havde ellers næsten opgivet håbet!

:yay :bunny :wee osv.

Fantastisk! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha har nerver på for hvilken dom vi får i morgen ved tjek af livmorhalsen. For fik en elastik på den forrige mandag. Og der sagde de, at havde den ikke hjulpet ville de tage den ud og give lunge modning i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha har nerver på for hvilken dom vi får i morgen ved tjek af livmorhalsen. For fik en elastik på den forrige mandag. Og der sagde de, at havde den ikke hjulpet ville de tage den ud og give lunge modning i stedet.

Krydser fingre for et positivt svar :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæftede mig lige ved ordet trøstespise, der er vel ikke noget galt, håber jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min prinsesse danser rundt i maven.. Elsker altså den følelse!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god scanning.

Jeg havde også foranliggende moderkage første gang, men mærkede ham nu fint alligevel.

Spændende om hun får ret i kønnet, skal i have en selvbetalt scanning, eller skal i bare ( måske) overraskes?

Vi skal overraskes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal overraskes :)

Spændende! Jeg havde det også sådan at kunne man ikke se det til md, så måtte det blive en overraskelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet inviteret til bryllup :glad En måned før termin :o Heldigvis bor mine forældre få hundrede meter derfra, så kan gå derop og hvile hvis kroppen har det hårdt ;)

 

vi skal til konfirmation 3 maj og jeg har termin 27/3, det skal nok blive interesant. vi regner med at tage barnevognen med og lade hende sove ude i deres have og så have babyalarm med til festen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg at melde mig på banen her  :)

 

Fik i tirsdags bekræftet hos lægen (dog med lidt besvær), at jeg er gravid og er 5+4 i dag. Vi er så glade, spændte og lykkelige og håber bare det hele går som det skal :)  Det er vores første barn, så alt er nyt og spændende :) Så tænker det nu er på tide at skrifte fra vil gerne være gravid gruppen til gravidgruppen  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med graviditeten :balloon  :) :). Held og lykke med det :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke fumlefis :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke fan af mavesyre, sure opstød og halsbrænd. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øf!

Får simpelthen SÅ ondt når jeg nyser :( æv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.