FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

HIHI det er ikke til at huske det hele...

Hvorfor skal du tage ekstra - tager du ikke længere multivitamin?

Jo, den tager jeg. Blodprøven viste D-vitamin mangel, som jeg også havde i foråret og får ondt i fingrene af. Jeg får kun mælk på min havregryn og så mener lægen, at jeg skal have ekstra kalk. Har slet ik lyst til mælk ellers - ret omvendt af tidligere i graviditeten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mænd og hormoner er ikke nødvendigvis den bedste kombi, det skriver jeg gerne under på ;) :P

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, den tager jeg. Blodprøven viste D-vitamin mangel, som jeg også havde i foråret og får ondt i fingrene af. Jeg får kun mælk på min havregryn og så mener lægen, at jeg skal have ekstra kalk. Har slet ik lyst til mælk ellers - ret omvendt af tidligere i graviditeten..

Jeg kan heller ikke ret godt have mælk... Men har kunnet spise A38 de fleste morgener og så kan jeg godt af og til få cacaoMÆLK ned ;) og så d vitamin til at hjælpe den sparsomme kalk ind i systemet, så det kan optages :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der nogen der sagde man blev kuldeskær af at være gravid???

Ligger godt pakket ind under 3 dyner og hunde fryser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg store fumlehoved faldt for lidt siden ude i vores skur, ser sikker på, at jeg landede på venstre side, og alt er i den skønneste orden- men er alligevel skide nervøs for, om der er slet noget. Husker Susanne havde et styr på cykel da hun ventede Anna, hvor hun blev tjekket, men synes indrømmet det er overkill i denne situation- det var bare fordi jeg faldt over mine egne ben, eller en eller anden ting der var i vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg store fumlehoved faldt for lidt siden ude i vores skur, ser sikker på, at jeg landede på venstre side, og alt er i den skønneste orden- men er alligevel skide nervøs for, om der er slet noget. Husker Susanne havde et styr på cykel da hun ventede Anna, hvor hun blev tjekket, men synes indrømmet det er overkill i denne situation- det var bare fordi jeg faldt over mine egne ben, eller en eller anden ting der var i vejen.

Øv, hvor uheldigt! Læg dig ned og slap af en times tid og så vurder, om noget har ændret sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor uheldigt! Læg dig ned og slap af en times tid og så vurder, om noget har ændret sig :kram2

Tak for :kram2

Min hjerne koksede over det, så har talt med JM. Ingen grund til panik, men jeg skal være opmærksom på smerter, (tiltagende) blødning mm. Så er, retur, på sofaen og slapper af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg store fumlehoved faldt for lidt siden ude i vores skur, ser sikker på, at jeg landede på venstre side, og alt er i den skønneste orden- men er alligevel skide nervøs for, om der er slet noget. Husker Susanne havde et styr på cykel da hun ventede Anna, hvor hun blev tjekket, men synes indrømmet det er overkill i denne situation- det var bare fordi jeg faldt over mine egne ben, eller en eller anden ting der var i vejen.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 Jm besøg endte med 3 urin prøver!

Den første var bare den jeg lavede selv på hendes tolilet. Tog den med ind til hende da jeg var i tvivl.

Der var meget svagt +1

Men med mine symptomer blev vi enige om at lave en udvidet urin prøve. Så skulle ud og tisse igen.

Denne gang tjekkede/lavede hun den. Og den blev lyse lilla og vist er dermed +2

Så hun ville gerne jeg fik min læge til at lave en der kunne sendes til dyrkning.

Heldigvis har vi et sundheds hus hvor både Jm, læger og tandlæger og andre læger ligger. Så kunne gruppe derned og lave en ny prøve. Så den er sendt til dyrkning nu. Jeg kan så ringe på fredag og få svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 18+2.. Det er jo vildt så hurtigt det er gået denne gang!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i morgen er der 5 måneder til termin :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid når man har rendt hele den kæmpe Kvickly rundt 2 gange kl. 8.15 for bare at finde kiks, så der var buffer til formiddagen på kursus og mine kollega bare kigger på mig og griner når jeg kommer hæsblæsende ind i rummet og siger, jeg har været helle Kvickly rundt efter kiks. Og er den først til at hamstre sodavand til frokost, for at få en jeg har lyst til, for derefter at blæse op i madkøen, for at få mad først :D Ej, det har været en rigtig god dag i Holstebro og det er altid hyggeligt at snakke med gamle kollegaer og det var et rigtig relevant kursus og nu føler jeg mig klædt godt på til helt nye regler efter nytår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....og så sidder man og tuder over et program hvor børn bygger huler :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid når man har rendt hele den kæmpe Kvickly rundt 2 gange kl. 8.15 for bare at finde kiks, så der var buffer til formiddagen på kursus og mine kollega bare kigger på mig og griner når jeg kommer hæsblæsende ind i rummet og siger, jeg har været helle Kvickly rundt efter kiks. Og er den først til at hamstre sodavand til frokost, for at få en jeg har lyst til, for derefter at blæse op i madkøen, for at få mad først :D Ej, det har været en rigtig god dag i Holstebro og det er altid hyggeligt at snakke med gamle kollegaer og det var et rigtig relevant kursus og nu føler jeg mig klædt godt på til helt nye regler efter nytår :)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der ikke er noget i den sidste prøve :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg den berømte gule kuvert :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da. Sov 7 timer i nat. Og er lige vågnet fra en formiddags lur på 4 timer.

Håber at alt den søvn smittet af på spiren. Ligesom det gjorde med storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig slet ikke gravid i dag :(

Det en mærkelig følelse.. Men er også bare træt... Voldsom træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg den berømte gule kuvert :glad

 

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet inviteret til bryllup :glad En måned før termin :o Heldigvis bor mine forældre få hundrede meter derfra, så kan gå derop og hvile hvis kroppen har det hårdt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet inviteret til bryllup :glad En måned før termin :o Heldigvis bor mine forældre få hundrede meter derfra, så kan gå derop og hvile hvis kroppen har det hårdt ;)

Min søster holder 40 års lige omkring min termin og min lillesøster skal giftes i maj. Så får lidt stress :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet inviteret til bryllup :glad En måned før termin :o Heldigvis bor mine forældre få hundrede meter derfra, så kan gå derop og hvile hvis kroppen har det hårdt ;)

Ihhh bryllupper er altid fantastiske :kuller Men dejligt med hvilemulighed tæt på! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig og overvældende meget lyst til napoleonshatte og asti <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig og overvældende meget lyst til napoleonshatte og asti <_<

Haha, jeg får helt lyst til at ønske dig godt nytår - det er da lidt i stilen.

Snup du napoleonshatten så tager jeg Astien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, Napoleonshattene er det da bare med at få fat på og gå i gang med :D. Astien er det nok lidt værre med...

 

Anyways, Godt nytår! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.