FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres kram piger, det betyder meget :kram2

Her til morgen bløder jeg ret meget - indtil videre uden smerter, men det kommer nok meget snart. Så jeg tror godt jeg kan sige med sikkerhed nu, at jeg ikk længere er gravid.. :(

Så jeg siger farvel og på gensyn, og så vil jeg smutte tilbage til 'vil gerne være gravid' forum - og så håber jeg på at være tilbage hos jer om 2 måneder :)

Vi ses snart igen! Stort kram herfra. (har selv været igennem det i foråret) :kram2  :kram2  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha. Lille gåtur ned og handle og jeg er helt smadret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On another happy note:

Jeg mistede jo i sommers før 13.uge, og selvom det var et chok og meget hårdt, havde jeg en 6. sans der sagde mig at det ikke var "meant to be". Der var noget med terminsdatoen og fornemmelsen i min krop.

Denne gang er vi langt mere påpasselige med at involvere os følelsesmæssigt, men denne gang føles det bare SÅ rigtigt!

Det føles Så rigtigt med terminsdatoen denne gang, og så har jeg lige fundet ud af at jeg har TO veninder, der skal have barn med op til 7 dages interval imellem min termin og deres!

Den ene mistede tidligt, kort efter mig, og jeg kan ikke lade være med at tænke at det hele bare går op i en højere enhed denne gang, mens jeg samtidig holder min begejstring i ave pga. frygten for at det går galt igen.

Håber bare alt går gnidningsfrit resten af graviditeten, eller er jeg for alvor blevet snydt :)

Dejligt, at det føles rigtigt :yay Håber også det hele går gnidningsfrit for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Lille gåtur ned og handle og jeg er helt smadret...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fundet min faste craving: spaghetti! Er ved at koge mig en portion nu. Mmmmmm! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mens smerter hele tiden (kommer og går, men de kommer mange gange) har også flere plukveer som bider.

Er i tvivl om det er normalt når man er 29+2 eller om jeg skal være bekymret

Og det hjælper desværre ikke at ligge ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mens smerter hele tiden (kommer og går, men de kommer mange gange) har også flere plukveer som bider.

Er i tvivl om det er normalt når man er 29+2 eller om jeg skal være bekymret

Og det hjælper desværre ikke at ligge ned

Så ville jeg blive tjekket, hvis ikke det hjælper med hvile. Jeg har fået atvide, at hvis ikke hvile hjælper på plukveer eller hvad jeg mistænker kunne være veer, så skulle jeg kontakte JM/FG.

(Dette udfra risiko for for tidlig fødsel).

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres kram og opmuntrende ord :kram2

Der er frisk blod her til morgen :( Jeg bløder - ikk meget, men jeg bløder! Dog er der endnu ingen klumper, men det kommer nok senere i dag. Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal tænke om det, men det er nok slut..

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at være homonella. :shoter

Sider og stor tuder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er alene med Marius og han hygger mere eller mindre med sig selv på gulvet, for jeg har SÅ meget kvalme :( Øv altså... Men han kigger op i sofaen og ser tegnefilm med mig engang imellem. Og så forstår jeg slet ikke jeg har taget af til at lave mørbradgryde :puke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kæmper for ikke at tude, og jeg aner ikke hvorfor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kæmper for ikke at tude, og jeg aner ikke hvorfor :boo

Øv, det kender jeg godt :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det kender jeg godt :kram2 :kiss

Tak for kram. Det værste er, at Brian kan jo godt se det komiske i det, men jeg synes bare ikke at Valdemar skal se mig bryde spontant ud i gråd ved middagsbordet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det værste er, at Brian kan jo godt se det komiske i det, men jeg synes bare ikke at Valdemar skal se mig bryde spontant ud i gråd ved middagsbordet :(

Nej, det er ikke rart..... Jeg har også flere gange måtte vende mig/gå væk fordi drengene legede hvor jeg var, og tårerne pludselig strømmede. Eller måtte gå fra familie-sofahyggen eller middagsbordet i nogle minutter for at samle mig eller få tårerne ud..... Den del var altså (også) nemmere første gang man var gravid, og ligesom bedre kunne "svælge" i fred :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere... Jeg er ved min mor med Camille og jeg bryder snart sammen..

Skal slappe af, men de vrisser HELE tiden.. Og de "bestemmer" hvilke kampe jeg skal tage, og de giver hende chokolade HELE tiden...

Nu har min lillesøster hende i bad, og jeg håbede på 10mins ro, så jeg smed mig i sofaen... Men NEJ. Min mor sidder klods op af mig og bliver ved at sidde og vise mig ting på mobilen.. Fx barnevogne og babyer det græder og jeg har bare lyst til at råbe "stop så! Jeg er træt og vil have ro".. Men Gah!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er ikke rart..... Jeg har også flere gange måtte vende mig/gå væk fordi drengene legede hvor jeg var, og tårerne pludselig strømmede. Eller måtte gå fra familie-sofahyggen eller middagsbordet i nogle minutter for at samle mig eller få tårerne ud..... Den del var altså (også) nemmere første gang man var gravid, og ligesom bedre kunne "svælge" i fred :kiss

Præcis. Bah! :( Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere... Jeg er ved min mor med Camille og jeg bryder snart sammen..

Skal slappe af, men de vrisser HELE tiden.. Og de "bestemmer" hvilke kampe jeg skal tage, og de giver hende chokolade HELE tiden...

Nu har min lillesøster hende i bad, og jeg håbede på 10mins ro, så jeg smed mig i sofaen... Men NEJ. Min mor sidder klods op af mig og bliver ved at sidde og vise mig ting på mobilen.. Fx barnevogne og babyer det græder og jeg har bare lyst til at råbe "stop så! Jeg er træt og vil have ro".. Men Gah!!!!!!!

Puh, det lyder overvældende :kram Kan du ikke sige til dem, at du gerne lige vil trække dig lidt og trænger til ro? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den stoppede næse til snot-næse :prik orker faktisk ikke det her. Har haft for meget på programmet i weekenden, så er helt færdig både fysisk og psykisk :(

Min far skal opereres i morgen, så håber godt nok lillesøster bliver derinde en uges tid+ endnu, så han forhåbentlig er ok frisk, fordi det er mine forældre, der skal passe Filippa, når lillesøster kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega meget halsbrand efter aftensmaden (risengrød), jeg kan bare ikke spise sukker når jeg er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere... Jeg er ved min mor med Camille og jeg bryder snart sammen..

Skal slappe af, men de vrisser HELE tiden.. Og de "bestemmer" hvilke kampe jeg skal tage, og de giver hende chokolade HELE tiden...

Nu har min lillesøster hende i bad, og jeg håbede på 10mins ro, så jeg smed mig i sofaen... Men NEJ. Min mor sidder klods op af mig og bliver ved at sidde og vise mig ting på mobilen.. Fx barnevogne og babyer det græder og jeg har bare lyst til at råbe "stop så! Jeg er træt og vil have ro".. Men Gah!!!!!!!

Arg, det lyder træls - håber du får sagt fra! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den stoppede næse til snot-næse :prik orker faktisk ikke det her. Har haft for meget på programmet i weekenden, så er helt færdig både fysisk og psykisk :(

Min far skal opereres i morgen, så håber godt nok lillesøster bliver derinde en uges tid+ endnu, så han forhåbentlig er ok frisk, fordi det er mine forældre, der skal passe Filippa, når lillesøster kommer...

Håber du har mulighed for afslapning imorgen og jeg krydser for at lillesøster venter lidt med at komme :kram2 Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har mulighed for afslapning imorgen og jeg krydser for at lillesøster venter lidt med at komme :kram2 Hvor langt er du henne?

Jeg skal tage mig tid til afslapning i morgen! Så må projekter vente - måske lige taskepakning kan påbegyndes. Jeg er 37+6 i morgen :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal tage mig tid til afslapning i morgen! Så må projekter vente - måske lige taskepakning kan påbegyndes. Jeg er 37+6 i morgen :O

Fødte du før termin sidst? Sorry, jeg kan ikke lige huske det ;)

Men god ide, at få begyndt på tasken - uanset hvad er det jo rart at få begyndt på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ikke rigtig sagt fra, men heldigvis har jeg alene tid nu.. Folk er i bad, gået i seng eller ude og køre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødte du før termin sidst? Sorry, jeg kan ikke lige huske det ;)

Men god ide, at få begyndt på tasken - uanset hvad er det jo rart at få begyndt på den :)

Det skal du ikke undskylde - jeg kan heller ikke huske (særlig mange) andres fødsler ;)

Nej, det kan man ikke sige jeg gjorde: Filippa er født 41+5 om aftenen. Men det skal lige passe at det sker nu, hvor der er nogle praktiske forhold, der kunne være bedre ikke? Og har bedt lillesøster komme før 40+0 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.