FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Nu tog jeg kun en test den gang jeg var gravid med C, det 4+5 og den var bragende positiv.

Nu har jeg jo taget et par stykker denne gang og tænker om der ikke skulle være en større udvikling i dem eller kommer det bare lige pludselig? Det er jo tideligt endnu.

Hmm, jeg ville også have ønsket mig lidt mere udvikling, hvis det var mig, men stregerne er der jo helt klart, og det er stadig tidligt, så jeg tror ikke, du behøver at være bekymret :) I starten er der jo heller ikke så meget Hcg, og dermed heller ikke så meget, der fordobles, så jeg tror helt sikkert at det pludselig kan tage et spring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor seabands ikke fungerer for mig <_<:

fewE3YL.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor seabands ikke fungerer for mig <_<:fewE3YL.jpg

Sådan ser jeg nu også ud :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser jeg nu også ud :huh[/quote

Me too...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det gør nas <_< Og så piller jeg det af... Men det er da altid noget, at det ikke kun er mig, de gnaver i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det gør nas <_< Og så piller jeg det af... Men det er da altid noget, at det ikke kun er mig, de gnaver i...

Nej det er rigtig ømt til at starte på men når de har siddet der et stykke tid hjælper det. Jeg har kun mine af når jeg er i bad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor seabands ikke fungerer for mig <_<:

fewE3YL.jpg

Prøv med nåle. Man kan selv sætte dem i efter første gang hos akupunktøren. Gør ikke ondt som med armbåndene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Der var åbenbart en anden det måtte overtage "din actionpacked" graviditet :kram2 (Det er ment for sjov, bare så det ikke misforståes :kiss)

Den næste tid vil "fravær" blive bemærket, så må hellere gøre mig bemærket :P

Dejligt baby er derinde og du har det godt trods alt. Vi andre cyper stalker dig bare lidt af bekymring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lad være med at overtage den hektiske start vi har haft på Asgers liv. Det er frygtelig.

Det er jo spændende hvornår lillebror kommer så du bliver holdt øje med :D

Det er min store frygt, at få sådan en opstart, generelt ville jeg være enormt ked af at være indlagt og væk fra M. :( Så håber vi kan vente så længe med at sige velkomme til verden, at det ikke er nødvendig og at der ikke bliver andre ting der kræver det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt baby er derinde og du har det godt trods alt. Vi andre cyper stalker dig bare lidt af bekymring.

:kiss I er fantastiske

Håber din kvalme stadig er aftaget lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av.. De sidder stramt de seabands- det gjorde mine nu også med M. Dengang ;) Der er godt nok dømt kvalme over, næsten, hele linjen- stakkels jer der døjer med det :kram

Jeg kan ser min lette forude, heldigvis er den været om morgenen, men primært hvis jeg ikke får spist morgenmad i god tid <_< Også er det igen slut med mælkeprodukter for mit vedkommende, var ellers blevet glad for min havregryn med mælk ;) Men det er slut igen- dem kan jeg så også snart nyde uden gensyn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det kan godt være, at jeg bare skal prøve at lade dem blive siddende, selvom se gnaver. :unsure Er ikke vildt hooked på akupunktur, jeg kan jeg ikke lige gennemskue tid og råd :unsure

Men ja, det med morgenmad i tide er helt sikkert vigtigt!

Jeg har netop skåret frugt ud og lagt det klar i en box i køleskabet til imorgen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det gør nas <_< Og så piller jeg det af... Men det er da altid noget, at det ikke kun er mig, de gnaver i...

Min umiddelbare tanke er, at de sidder for langt nede? Og at du måske skal have børne seabands? De er mindre og selve knoppen er mindre, så den rammer bedre ned, hvor den skal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min umiddelbare tanke er, at de sidder for langt nede? Og at du måske skal have børne seabands? De er mindre og selve knoppen er mindre, så den rammer bedre ned, hvor den skal..

Men vil børne seabands ikke stramme mere? :unsure Men det kan da godt være, at jeg skal prøve at sætte dem højere op :chin: Men umiddelbart synes jeg nu de passer efter det der, man måler med fingrene :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vil børne seabands ikke stramme mere? :unsure Men det kan da godt være, at jeg skal prøve at sætte dem højere op :chin: Men umiddelbart synes jeg nu de passer efter det der, man måler med fingrene :unsure

Jo, det er selvfølgelig rigtigt.. Men hvis dine "dimser" (ved ik, hvad det hedder), sidder for tætte, så ka knoppen ik nå ned til punktet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min store frygt, at få sådan en opstart, generelt ville jeg være enormt ked af at være indlagt og væk fra M. :( Så håber vi kan vente så længe med at sige velkomme til verden, at det ikke er nødvendig og at der ikke bliver andre ting der kræver det.

:kram

Kan jeg godt forstå. Hjertet bliver delt i to. Virkeligt svært. Vi har været så glade for at vi i weekenderne kunne samles i trygfondens familiehus.

Man finder jo ud af det mens man sidder i det. Men da jeg var til samtale ved psykologen kunne jeg godt mærke at den dårlige samvittighed over for Felix fyldte så meget.

Heldigvis er du så langt henne nu og er snart inden for almindelige fødsels periode. Det er jo positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det kan godt være, at jeg bare skal prøve at lade dem blive siddende, selvom se gnaver. :unsure Er ikke vildt hooked på akupunktur, jeg kan jeg ikke lige gennemskue tid og råd :unsure

Men ja, det med morgenmad i tide er helt sikkert vigtigt!

Jeg har netop skåret frugt ud og lagt det klar i en box i køleskabet til imorgen :super

Mine lavede også sådanne mærker. Og det gjorde lidt avs. Jeg havde dem dog på i 7 mdr uafbrudt alligevel ;) alternativet var værre. Jeg sov også med dem, for ellers havde de ikke virkning - altså hvis jeg først nåede at få kvalme.

Jeg tænkte tit på at udvide dem/lave nogle selv så de blev bare lidt større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er selvfølgelig rigtigt.. Men hvis dine "dimser" (ved ik, hvad det hedder), sidder for tætte, så ka knoppen ik nå ned til punktet.

Øh hvad, det forstår jeg ikke? :) Jeg synes knopperne når rigeligt langt ned :unsure De virker som sådan også på kvalmen, lidt i hvert fald, men jeg kan bare ikke ret godt holde ud at have dem på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine lavede også sådanne mærker. Og det gjorde lidt avs. Jeg havde dem dog på i 7 mdr uafbrudt alligevel ;) alternativet var værre. Jeg sov også med dem, for ellers havde de ikke virkning - altså hvis jeg først nåede at få kvalme.

Jeg tænkte tit på at udvide dem/lave nogle selv så de blev bare lidt større.

Hehe, jeg har overvejet at tegne området op med kuglepen og så bare gå og trykke på mig selv med fingrene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå. Hjertet bliver delt i to. Virkeligt svært. Vi har været så glade for at vi i weekenderne kunne samles i trygfondens familiehus.

Man finder jo ud af det mens man sidder i det. Men da jeg var til samtale ved psykologen kunne jeg godt mærke at den dårlige samvittighed over for Felix fyldte så meget.

Heldigvis er du så langt henne nu og er snart inden for almindelige fødsels periode. Det er jo positivt :)

Det er jo nemlig det, det må være den følelse der kommer når de begge er i verden :( :boo

Der er ikke langt igen, de har også nævnt, at det slet ikke er sikkert, at en indlæggelse ville komme på tale nu, hvis jeg gik i fødsel, så det hjælper også på det :) Men frygten.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvad, det forstår jeg ikke? :) Jeg synes knopperne når rigeligt langt ned :unsure De virker som sådan også på kvalmen, lidt i hvert fald, men jeg kan bare ikke ret godt holde ud at have dem på :unsure

Haha, forstår godt du ik forstår det ;)

Men hvis de virker på kvalmen, så burde de sidde rigtigt og så er de "bare" for stramme.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, forstår godt du ik forstår det ;)

Men hvis de virker på kvalmen, så burde de sidde rigtigt og så er de "bare" for stramme.. :)

Ja, det fik jeg nok sagt lidt uklart. :blush De virker (nogenlunde) på kvalmen, men de får ikke lov at virke ret længe, fordi jeg synes de er meget generende at have på armen. Så jeg render lidt og tager dem af og på, og så bliver jeg sur og Mette-modsat og gider ikke bruge dem (og sumper så i min kvalme istedet :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er indkaldt til nf på onsdag D. 26. November :huh Der er jeg 10+2 ifølge egne beregninger. Men selvfølgelig hvis de tager efter sidste mens som var d. 31 august, så passer det jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov!!! Kom til at købe 4 bodyer og 2 natdragter idag. Gode tilbud i Name It... Og jeg havde aftalt med mig selv, at jeg kunne vente (er 19+4) ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er indkaldt til nf på onsdag D. 26. November :huh Der er jeg 10+2 ifølge egne beregninger. Men selvfølgelig hvis de tager efter sidste mens som var d. 31 august, så passer det jo ;)

Det var godt nok tidligt :huh Men det kan jo godt være, at de tænker hellere to gange end én for sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.