Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Nu med laveste vægt siden graviditeten :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med laveste vægt siden graviditeten :yay

 

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

5vn70j.jpg

Det er jo mig :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjuhej, hvor det går :yay 2,6 kilo til de forreste tal skifter :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer jeg altså snart herind. Kiloene er raslet af siden fødslen, men den sidste uge har jeg været umættelig - og helst ting med sukker - og nu buler maven en hel del mere igen. Jeg skal ikke på decideret kur, men det her går altså heller ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også snart ind i denne del af forummet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også snart ind i denne del af forummet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har taget 1,6 kilo på på 10 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, der er ikke så meget gang i den herinde kan jeg se. Jeg tænkte ellers at jeg ville stikke hovedet herind for at se om jeg kan få lidt snor i mig selv og min Summerbirdflødebolleafhængighed :p

Er der nogen der har erfaring med 7 minute workouts?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må være blevet bidt af et eller andet, for jeg glæder mig ligefrem til spinning i morgen :O

Og nåe ja, så hr jeg taget en stor beslutning om vægttab, som jeg dog holder lidt for mig selv, indtil der har været succes. Men i hvert fald er snolder altså forbudt i hverdagene fra nu af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må være blevet bidt af et eller andet, for jeg glæder mig ligefrem til spinning i morgen :O

Og nåe ja, så hr jeg taget en stor beslutning om vægttab, som jeg dog holder lidt for mig selv, indtil der har været succes. Men i hvert fald er snolder altså forbudt i hverdagene fra nu af.

Fedt, det gør det alt andet lige lettere at holde ved når man glæder sig til det :D

Jeg har også besluttet at hverdagsslikket på ryge. Jeg opdagede pludselig at der faktisk var færre dage uden søde sager end der var dage med, så jeg har også måttet tage mig selv i nakken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, det gør det alt andet lige lettere at holde ved når man glæder sig til det :D

Jeg har også besluttet at hverdagsslikket på ryge. Jeg opdagede pludselig at der faktisk var færre dage uden søde sager end der var dage med, så jeg har også måttet tage mig selv i nakken :)

Helt ærligt, så findes der pt ikke dage herhjemme uden søde sager :O :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må være blevet bidt af et eller andet, for jeg glæder mig ligefrem til spinning i morgen :O

Og nåe ja, så hr jeg taget en stor beslutning om vægttab, som jeg dog holder lidt for mig selv, indtil der har været succes. Men i hvert fald er snolder altså forbudt i hverdagene fra nu af.

Det lyder fornuftigt med nul snold i hverdagene :yay

Vi har en dag i ugen, hvor vi må få noget snolder el lign - det funker for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er snolder for jer andre? Er det kun slik/chips/kage?

Når jeg mangler noget sødt er det ofte blevet til rosiner. I dag blev det så til vindruer. Så er jo stadig noget sødt unødvendigt, men er jo nok et sundere alternativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så findes der pt ikke dage herhjemme uden søde sager :O :blush

:rolleyes vi er også storslemme pt (skriver hun med gabet ful af karamel :blush ).

Jeg har en ambition om at få testet, om min bækkenbund vil være med til, at jeg begynder at løbe lidt igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sker der endelig lidt igen!

Det er stejlt op ad bakke med alt for lidt søvn, men jeg har et mål om at smide MANGE kilo (læs: 33,7 fra i dag :Blush ) inden jeg skal blive gravid igen. Det er jo ikke lige nu jeg ønsker at blive gravid, men det tager jo også lige lidt mere end et par dage at tabe så meget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sker der endelig lidt igen!

Det er stejlt op ad bakke med alt for lidt søvn, men jeg har et mål om at smide MANGE kilo (læs: 33,7 fra i dag :Blush ) inden jeg skal blive gravid igen. Det er jo ikke lige nu jeg ønsker at blive gravid, men det tager jo også lige lidt mere end et par dage at tabe så meget <_<

Altså, jeg har et mål, der ligger over 20 kilo fra nu, og de skal også ryge inden næste graviditet, så du hr en følgesvend i mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt med nul snold i hverdagene :yay

Vi har en dag i ugen, hvor vi må få noget snolder el lign - det funker for os :)

Det skal vi altså også! Det andet er simpelthen for meget :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er snolder for jer andre? Er det kun slik/chips/kage?

Når jeg mangler noget sødt er det ofte blevet til rosiner. I dag blev det så til vindruer. Så er jo stadig noget sødt unødvendigt, men er jo nok et sundere alternativ.

Snolder for mig er det usunde. Vindruer ville jeg ikke betegne som snolder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sker der endelig lidt igen!

Det er stejlt op ad bakke med alt for lidt søvn, men jeg har et mål om at smide MANGE kilo (læs: 33,7 fra i dag :Blush ) inden jeg skal blive gravid igen. Det er jo ikke lige nu jeg ønsker at blive gravid, men det tager jo også lige lidt mere end et par dage at tabe så meget <_<

Verdens sejeste Stephi-mor :glad

Du kan godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes vi er også storslemme pt (skriver hun med gabet ful af karamel :blush ).

Jeg har en ambition om at få testet, om min bækkenbund vil være med til, at jeg begynder at løbe lidt igen :goodluck

Uh, jeg krydser fingre for, du kan :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER