Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Var lige på vægten her til morgen! Det ser lovende ud ift. Taberdysten i morgen! Ikke at jeg render med en førsteplads, men har grønne tal! :yay

Nu sidder jeg og spiser æblebåde og drikker kaffe :7himmel

Jeg troede virkelig, jeg nemt ville køre sejren hjem, men mit vægttab er ikke endt med at blive så stort, så måske vinder du over mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var lige på vægten her til morgen! Det ser lovende ud ift. Taberdysten i morgen! Ikke at jeg render med en førsteplads, men har grønne tal! :yay

Nu sidder jeg og spiser æblebåde og drikker kaffe :7himmel

:glad Her ser det ikke for godt ud. Men hold op hvor ville overskuddet også bare være større hvis jeg fik noget ordentlig søvn... Men imorgen starter træningen for barslende, så det kommer til at hedde "seje mødre" tirsdag og fredag og zumba med styrketræning om onsdagen... Mon jeg kan gå når vi når weekenden? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede virkelig, jeg nemt ville køre sejren hjem, men mit vægttab er ikke endt med at blive så stort, så måske vinder du over mig :D

Jeg har faktisk ikke gjort ret meget ud over at spise flere grønsager og drikke mere vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Her ser det ikke for godt ud. Men hold op hvor ville overskuddet også bare være større hvis jeg fik noget ordentlig søvn... Men imorgen starter træningen for barslende, så det kommer til at hedde "seje mødre" tirsdag og fredag og zumba med styrketræning om onsdagen... Mon jeg kan gå når vi når weekenden? :D

Kender godt til det der søvnmangel :) men Vi overlever jo alligevel! - og med al det træning du har foran dig, så er det da muligt at du bør både måle og veje! - husk muskler vejer mere end fedt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av siger jeg bare. Gik i krampe til træning idag :o Skønt at mærke man lever :D Godt der er fridag imorgen inden vi tager en tur mere fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av siger jeg bare. Gik i krampe til træning idag :o Skønt at mærke man lever :D Godt der er fridag imorgen inden vi tager en tur mere fredag...

Du er så sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så sej :respekt

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sindsyg god træning. Elsker det. Den fik max gas og Julius sov igennem det hele :yay Så er de weekend til tirsdag morgen hvor vi starter igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den sidste uges tid haft skifttæller på, for at se hvor lidt jeg egentlig fik bevæget mig på en typisk dag. Helt uden træning eller fokus på motion har jeg faktisk fået mellem 7-8.000 skridt hver dag. Et par dage endda lidt mere.

Jeg er stadig ikke på de 10.000 man anbefaler, men er faktisk positiv over, at jeg går så meget på en almindelig dag. Jeg føler mig mest af alt som en sofa-kartoffel, men der er jeg åbenbart ikke heeeelt alligevel :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand sagde forleden, at når jeg havde tabt mig de sidste 14 kilo (som desværre lige pt er blevet til 16 <_<), skulle jeg på shoppetur, hvor jeg måtte købe lige, hvad jeg ville. Han ville give mig 1000 kroner pr kilo, men det er måske nok lige i overkanten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 g til førvægt - yay me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som ikke bliver mæt af grøntsager? Jeg kan f.eks ikke kun spise kød og grøntsager (uden brød, pasta, ris) for ellers 2 - 2 og en halv time senere så har jeg en følelse af tomhed i maven som gør ondt :unsure

Jeg har haft det sådan altid -som om at jeg ikke kan undvære kulhydrater :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som ikke bliver mæt af grøntsager? Jeg kan f.eks ikke kun spise kød og grøntsager (uden brød, pasta, ris) for ellers 2 - 2 og en halv time senere så har jeg en følelse af tomhed i maven som gør ondt :unsure

Jeg har haft det sådan altid -som om at jeg ikke kan undvære kulhydrater :chin:

Jeg kan sagtens, men det kommer altså også an på hvilke grønsager det er. En grøn salat mætter jo ingen steder. Der skal lidt tungere grønsager til.

Jeg tror på, vi er forskellige, og jeg tror sagtens du kan være typen der har brug for kulhydraterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som ikke bliver mæt af grøntsager? Jeg kan f.eks ikke kun spise kød og grøntsager (uden brød, pasta, ris) for ellers 2 - 2 og en halv time senere så har jeg en følelse af tomhed i maven som gør ondt :unsure

Jeg har haft det sådan altid -som om at jeg ikke kan undvære kulhydrater :chin:

Jeg vil også sige at det kommer an på grøntsagerne, men jeg kan også sagtens blive mæt når jeg spiser og så være sulten igen 2 timer efter. Jeg tror det handler meget om hvor meget protein og fedt man får sammen med grøntsagerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som ikke bliver mæt af grøntsager? Jeg kan f.eks ikke kun spise kød og grøntsager (uden brød, pasta, ris) for ellers 2 - 2 og en halv time senere så har jeg en følelse af tomhed i maven som gør ondt :unsure

Jeg har haft det sådan altid -som om at jeg ikke kan undvære kulhydrater :chin:

Sådan havde jeg det også engang. Indtil jeg opdagede madbandittens LCHF-opskrifter. Dem bliver jeg altså mæt af :)

Har du prøvet at lave mad derfra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også engang. Indtil jeg opdagede madbandittens LCHF-opskrifter. Dem bliver jeg altså mæt af :)

Har du prøvet at lave mad derfra?

Jeg har levet efter lchf i en måned, men det blev for kvalm :unsure

Jeg er også bare så kræsen så jeg spiser nok ikke så tunge grøntsager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som ikke bliver mæt af grøntsager? Jeg kan f.eks ikke kun spise kød og grøntsager (uden brød, pasta, ris) for ellers 2 - 2 og en halv time senere så har jeg en følelse af tomhed i maven som gør ondt :unsure

Jeg har haft det sådan altid -som om at jeg ikke kan undvære kulhydrater :chin:

  

Jeg har levet efter lchf i en måned, men det blev for kvalm :unsure

Jeg er også bare så kræsen så jeg spiser nok ikke så tunge grøntsager :)

Hov hov hov - hvad laver den slanke og gravide i slanketråden - ud med sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov hov - hvad laver den slanke og gravide i slanketråden - ud med sig ;)

Ups bustet! Det er nu ikke for at tabe mig -jeg ville bare så gerne leve sundere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen kommet så godt i gang med løb. Jeg har godtnok kun været afsted to gange, men hver dag har jeg lyst til at tage en tur, og det føles bare slet ikke voldsomt hårdt for mig. Det må næsten være det løb, jeg har tilmeldt mig, som motiverer sådan. Jeg skal vist bare lige finde balancen mellem at løbe regelmæssigt uden at blive overbelastet. Det er dælme hårdt med så meget overvægt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af den vægt! Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor jeg ikke taber mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af den vægt! Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor jeg ikke taber mig :(

Hvis du indtager mange mælkeprodukter, kan det være en god ide at udskifte dem med plantebaserede produkter. Prøv at Google væksthomoner i mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du indtager mange mælkeprodukter, kan det være en god ide at udskifte dem med plantebaserede produkter. Prøv at Google væksthomoner i mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg ikke, jeg gør :chin:

Jeg har tidligere været glad for 5-2 til at booste processen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere været glad for 5-2 til at booste processen.

Det synes jeg bare heller ikke rigtig har hjulpet. Og så er det bare rockersvært, når man bare går hjemme :rolleyes Måske jeg skulle kaste mig ud i det alligevel :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg bare heller ikke rigtig har hjulpet. Og så er det bare rockersvært, når man bare går hjemme :rolleyes Måske jeg skulle kaste mig ud i det alligevel :chin:

Vi kan starte op sammen. Jeg har længe leget med tanken om at starte op igen. Så vi kan da lave en ny 5-2 tråd til deling af madplaner og støtte til fastedage. Jeg er frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER