Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Tager tre dage på juice sammen med manden og jeg er sulten... Der dufter af ristet brød i hele huset, det er altså ikke fair.

Godt vi et halvvejs allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tager tre dage på juice sammen med manden og jeg er sulten... Der dufter af ristet brød i hele huset, det er altså ikke fair.

Godt vi et halvvejs allerede :)

Åh, pyyyhhhh.... Det ville jeg have det hårdt med...

Jeg har en aftale med gemalen om en mere fornuftig januar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, pyyyhhhh.... Det ville jeg have det hårdt med...

Jeg har en aftale med gemalen om en mere fornuftig januar :rolleyes

Det er nu lækre juicer og normalt ikke så slemt. Men den der ristede brød... Den var ikke god. Er i gang med eftermiddagsjuicen, det hjælper lidt på det ;)

Vi skal helt sikkert også i gang med mere fornuftig kost... Har taget helt vildt på det sidste halve år :( så nu kickstarter vi med tre dage på juice.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lad det blive januar i en ruf! Jeg hoppede på vægten i morges, det var sku lidt selvmordsagtigt når jeg ikke har planer om at gøre en indsats før januar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lad det blive januar i en ruf! Jeg hoppede på vægten i morges, det var sku lidt selvmordsagtigt når jeg ikke har planer om at gøre en indsats før januar :rolleyes

Jeg har modstået "fristelsen" - jeg ville helt sikkert ikke kunne lide synet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har modstået "fristelsen" - jeg ville helt sikkert ikke kunne lide synet :rolleyes

Fornuftigt!

Da først chokket havde lettet, kunne jeg da også kun grine lidt af mig selv. Det er jo selvpineri af værste skuffe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har vi lovet teen-drønnerten sukkerfri januar :rolleyes Det kan vi vist alle have godt af...

Måske man skulle presse manden til at tilføje alkohol på januar-no-go-listen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har vi lovet teen-drønnerten sukkerfri januar :rolleyes Det kan vi vist alle have godt af...

Måske man skulle presse manden til at tilføje alkohol på januar-no-go-listen :chin:

Åh jeg gad godt få min mand med på den sidste. Synes nu der er røget lidt rigeligt ned i december :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har vi lovet teen-drønnerten sukkerfri januar :rolleyes Det kan vi vist alle have godt af...

Måske man skulle presse manden til at tilføje alkohol på januar-no-go-listen :chin:

Det ville vi også have godt af...

For et par år siden udfordrede jeg min mand til nul alkohol i en måned. Han fik en kontant belønning for at klare det, men jeg syntes godt nok også han trængte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg gad godt få min mand med på den sidste. Synes nu der er røget lidt rigeligt ned i december :unsure

  

Det ville vi også have godt af...

For et par år siden udfordrede jeg min mand til nul alkohol i en måned. Han fik en kontant belønning for at klare det, men jeg syntes godt nok også han trængte...

Jeg tror faktisk, at han har sagt ja - så må vi se, hvor slemt, han synes, at det er :chin:

Prøv da da damer - I kan måske aftale en gulerod af en slags ved gennemførelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, alt det, jeg ikke tog på til jul, har jeg så taget på nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, alt det, jeg ikke tog på til jul, har jeg så taget på nu :(

Op på hesten igen - nyt år og ny start :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op på hesten igen - nyt år og ny start :kram2

Jeg er egentlig ok med det. Det var nok forventet med de mængder mad og allohol, det blev indtaget ifm nytår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo skønt, når kiloene rasler af efter en fødsel.

Men knap så skønt, når man pludselig tager på midt i det hele <_<

Manglede ellers kun 3 kg ned til min før-vægt, men nu har jeg taget 3 kg på over julen! :o <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo skønt, når kiloene rasler af efter en fødsel.

Men knap så skønt, når man pludselig tager på midt i det hele <_<

Manglede ellers kun 3 kg ned til min før-vægt, men nu har jeg taget 3 kg på over julen! :o <_<

I hear you! Jeg har taget 2,5 på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you! Jeg har taget 2,5 på <_<

Ej men hvad sker der? :rolleyes

Efter graviditeten med Theo mindes jeg altså kun at vægten gik nedad :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg ønske mig at tage på. Bare små 10 kilo eller sådan noget deromkring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg ønske mig at tage på. Bare små 10 kilo eller sådan noget deromkring

Selvom jeg aldrig hat prøvet det, kan jeg forestille mig at det må være ligeså frustrerende når vægten er for lav i forhold til for høj :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg ønske mig at tage på. Bare små 10 kilo eller sådan noget deromkring

Er problemet at du kan spise en masse uden at tage på eller, at du ikke får spist så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er problemet at du kan spise en masse uden at tage på eller, at du ikke får spist så meget?

Problemet er mit høje stofskifte. Så selvom jeg spiser en masse, så går vægten nedad :(

Da jeg som teenager havde anoraksi vejede jeg på det laveste 32kilo og har siden Rasmus fik mig på ret køl igen sagt at jeg ALDRIG vil under 50kilo igen. Og pt er jeg nede på 50,7 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg aldrig hat prøvet det, kan jeg forestille mig at det må være ligeså frustrerende når vægten er for lav i forhold til for høj :kram

Det er ligeså frusterende tror jeg i hvert fald har aldrig prøvet at veje for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden dag uden sukker og alkohol... De lider lidt nede i stuen (det er jo løøøørdag ;) ). De må sq lære at drikke lakridste ligesom mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er mit høje stofskifte. Så selvom jeg spiser en masse, så går vægten nedad :(

Da jeg som teenager havde anoraksi vejede jeg på det laveste 32kilo og har siden Rasmus fik mig på ret køl igen sagt at jeg ALDRIG vil under 50kilo igen. Og pt er jeg nede på 50,7 :(

Det lyder virkelig hårdt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører slankedysten ikke for tiden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører slankedysten ikke for tiden? :)

Den har vist været død længe - til dels af mangel på administrator.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER