Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Vi kan starte op sammen. Jeg har længe leget med tanken om at starte op igen. Så vi kan da lave en ny 5-2 tråd til deling af madplaner og støtte til fastedage. Jeg er frisk!

Jeg er bare slet ikke sikker på, det er det rigtige for mig. Jeg bliver lidt stresset af, at det kun er to dage om ugen, man kan gøre noget for det. Jeg overvejer dog, om jeg skulle kaste mig seriøst over noget andet drastisk som feks lchf eller Dukan (som jeg har prøvet før) :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SÅ træt af den vægt! Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor jeg ikke taber mig :(

Har du prøvet at tælle kalorier i en uge fx?

Det er r**sygt, men nogen gange en meget god øjenåbner... Det kan være sundt lige at finde ud af hvor lidt af det, som man synes, at der "skal være plads til", som der reelt ér plads til... Og hvor meget småbidderne egentlig løber op i af kalorier.

Løb er forresten fantastisk - men der går altså noget tid og træning, før man kommer op på distancer, der rigtig batter noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tælle kalorier i en uge fx?

Det er r**sygt, men nogen gange en meget god øjenåbner... Det kan være sundt lige at finde ud af hvor lidt af det, som man synes, at der "skal være plads til", som der reelt ér plads til... Og hvor meget småbidderne egentlig løber op i af kalorier.

Løb er forresten fantastisk - men der går altså noget tid og træning, før man kommer op på distancer, der rigtig batter noget.

Jamen, jeg kommer ikke over 1500 kcal i hverdagene. Det burde være alt rigeligt.

Jeg regner bestemt ikke med at tabe mig af mit løb. Det er bare for kondiens skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg kommer ikke over 1500 kcal i hverdagene. Det burde være alt rigeligt.

Jeg regner bestemt ikke med at tabe mig af mit løb. Det er bare for kondiens skyld ;)

Hmm, nej det kan jeg godt se :chin: Jeg synes bare - når det er mine veninder det drejer sig om - ofte, at der så er ting hist og her, der ikke lige er talt med - og at weekend-binges handicapper mere, end de lige regner med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, nej det kan jeg godt se :chin: Jeg synes bare - når det er mine veninder det drejer sig om - ofte, at der så er ting hist og her, der ikke lige er talt med - og at weekend-binges handicapper mere, end de lige regner med.

Jamen, vi har skåret snolder fuldstændig fra i hverdagene, så jeg spiser helt præcis to slankebarer med 210-250 kcal i pr stk og så aftensmad. Og ja, weekenderne kan selvfølgelig handicappe rigtig meget, men så slem synes jeg nu ikke, jeg er. Måske skulle jeg prøve at notere weekendernes kalorieindtag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejlpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, vi har skåret snolder fuldstændig fra i hverdagene, så jeg spiser helt præcis to slankebarer med 210-250 kcal i pr stk og så aftensmad. Og ja, weekenderne kan selvfølgelig handicappe rigtig meget, men så slem synes jeg nu ikke, jeg er. Måske skulle jeg prøve at notere weekendernes kalorieindtag.

Det kan i hvert fald være værd at gå igennem. Jeg kan huske Barbamamas chok, da hun opdagede, hvor mange kalorier hun drak saft for, da hun ammede Valdemar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan i hvert fald være værd at gå igennem. Jeg kan huske Barbamamas chok, da hun opdagede, hvor mange kalorier hun drak saft for, da hun ammede Valdemar :)

Jeg drikker kun vand og pepsi max, så der er i hvert fald ingen skjulte flydende kalorier :)

Ift sidst, hvor jeg tabte 15 kilo, giver min vægt ingen mening. Det er nok det, der frustrerer mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker kun vand og pepsi max, så der er i hvert fald ingen skjulte flydende kalorier :)

Ift sidst, hvor jeg tabte 15 kilo, giver min vægt ingen mening. Det er nok det, der frustrerer mig.

Det er da også møgirriterende <_<

Men prøv at skrive ned, hvad du spiser - i detaljer - i en uge eller to. Måske finder du alligevel et eller andet, du ikke lige har tænkt over :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker kun vand og pepsi max, så der er i hvert fald ingen skjulte flydende kalorier :)

Ift sidst, hvor jeg tabte 15 kilo, giver min vægt ingen mening. Det er nok det, der frustrerer mig.

Jeg gik hos diætist en gang, og selvom hun satte mig ned på 1200 kalorier til sidst, tabte jeg mig stort set ikke... Nogen gange er kroppen bare mærkelig!

Jeg tror også kost-sammensætningen har en stor betydning. Hende her havde en del flere kulhydrater i form af brød, ris, pasta mv end jeg har spist ved andre diætister jeg har gået hos senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru.mor jeg tænker at du måske stresser din krop ved ikke at spise mere i løbet af dagen. Så den tror den skal holde på det den får. Jernrør jeg ville prøve med bare lidt snackgrønt i løbet af dagen så blodsukker bliver holdt stabilt og kroppen har noget at arbejde med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet den bedste kur:

Tobleronen ligger i køkkenet = jeg skal rejse mig hver gang jeg skal have et stykke :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også møgirriterende <_<

Men prøv at skrive ned, hvad du spiser - i detaljer - i en uge eller to. Måske finder du alligevel et eller andet, du ikke lige har tænkt over :chin:

Jeg er i gang, og indtil videre ingen overraskelser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik hos diætist en gang, og selvom hun satte mig ned på 1200 kalorier til sidst, tabte jeg mig stort set ikke... Nogen gange er kroppen bare mærkelig!

Jeg tror også kost-sammensætningen har en stor betydning. Hende her havde en del flere kulhydrater i form af brød, ris, pasta mv end jeg har spist ved andre diætister jeg har gået hos senere.

Jeg er da glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der oplever det. Det var faktisk også sådan i sommers :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru.mor jeg tænker at du måske stresser din krop ved ikke at spise mere i løbet af dagen. Så den tror den skal holde på det den får. Jernrør jeg ville prøve med bare lidt snackgrønt i løbet af dagen så blodsukker bliver holdt stabilt og kroppen har noget at arbejde med.

Det tror jeg bare ikke helt på. Så ville man jo heller ikke tabe sig, hvis man var pulverkur, og det gør man jo.

Jeg prøver lige at være lidt mere striks, og ellers må jeg have fat i lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg må bare sige, at mit indtag af McDonald's i går ikke gjorde noget godt for mit gennemsnitlige kalorieindtag :LOL Til gengæld fik jeg det gratis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60 kg! Farvel babykilo :balloons (og goddag flad røv og krøllet maveskind, men altså.. :rolleyes ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :-)

'anks :) Pokkers at det betyder så meget, men...

Og hep hep til jer andre :glad I kan godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60 kg! Farvel babykilo :balloons (og goddag flad røv og krøllet maveskind, men altså.. :rolleyes ).

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg begyndt at gå hos en diætist og skal også til en fys med henblik på noget træning i start marts, så håber da at det begynder at gå lidt fremad igen :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler "kun" 13,8 kilo til mit mål. Af en eller anden årsag føles det slet ikke så uoverskueligt, selvom kiloene ikke ligefrem rasler af :D 19,8 kilo til mit drømmemål. Og så ønsker jeg virkelig, at jeg derefter ikke skal bøvle med den vægt mere. Det er altså ikke særlig sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med laveste vægt siden graviditeten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med laveste vægt siden graviditeten :yay

Hvor er du sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu jeg skriver herinde at jeg altså skal tage mig sammen i næste uge, så kan det være jeg lidt bedre kan finde motivationen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER