Annaperenna

Hvem er vi-tråden

29 indlæg i dette emne

Sku' vi ikke lave sådan en hvem-er-vi-tråd?

Navn

Alder

Beskæftigelse

Civilstatus

Andre børn

Hobby

Køn på baby (kan tilføjes hvis du ikke ved det endnu)

Mulige navne til baby

Shoppestatus (hvor amok er du gået?)

Helbredet - hvordan har du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

rettet udgave længere nede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :-)

Mit navn er Pernille og jeg er 22 år. Jeg studerer på jordemoderuddannelsen i Aalborg. Jeg bor i hus sammen med min kæreste, som lige er blevet 30 år. Vi har ingen børn, men en på vej, som er regnet til at komme til verden den 27 maj.

Jeg arbejder i Bahne i min fritid og læser lektier. Derudover bruger min kæreste og jeg meget tid sammen med familien. Min kæreste hygger sig meget med sin guitar i øjeblikket, så jeg er kommet frem til at jeg også må igang med noget kreativt, strikke :-) Så det glæder jeg mig til at gå i kast med ;-)

Vi har svært ved at blive enige om navne til den bette guldklump :-\ Jeg har foreslået naven som Alberte, Karl, Aya, Gaia og Noah :-) Han er mest til navne som Tobias, Sofie osv.. :-) Så det bliver en hård kamp og få truimet mine navne igennem :D

Inden jeg blev gravid, købte jeg en sød body i Canada, med en mariehøne på, men ellers har jeg ikke købt noget endnu af hensyn til køn :D Har købt min første mama t-shirt, GRINER. Den var så dejlig stor og lækker, kunne ikke lade være..

Til slut vil jeg tilføje at jeg har det rigtig godt, jeg vil ikke klage overhovedet.. Jeg skal tisse lidt oftere, mine bryster er vokset(blevet tungere), uden jeg har mærket det. Og når jeg nyser og hoster, giver det et jarv i marvi :D Men det er bare ligamenterne, der bliver spændt, så er helt rolig :-) Skal til 1. lægeundersøgelse den 29 okt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Trine og er gift på 5. år med Thomas. Jeg er 34 år.

Det er mit første barn, Thomas har 3 børn på 16, 13 og 11 år.

Jeg er uddannet ergoterapeut, men har de sidste 4 år arbejdet som dagplejer og det er bare det bedste job i verden :loveshower

Jeg har ikke købt noget endnu, det tør jeg ikke :)

Vi har heller ikke snakket om navne endnu.

Jeg har det faktisk ikke for godt :)

Er i denne uge begyndt at få en del kvalme, heldigvis ikke så slemt at jeg skal kaste op, til gengæld er det nærmest konstant.

Har ikke direkte ondt i underlivet, men jeg kan mærke det er der, lidt a la mens smerter.

Og så er jeg bare træt og har meget ømme bryster.

havde sådan en ide om jeg bare skulle holde mig form og det ene og andet, men pt er jeg bare for træt! Når jeg har haft 4 børn i huset under 3 år i 10 timer, så kan jeg bare ikke mere den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Little angels, jeg har da læst mange steder at ved nr. 2 vokser maven meget hurtigere end ved nr. 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Little angels, jeg har da læst mange steder at ved nr. 2 vokser maven meget hurtigere end ved nr. 1.

Jaa.. jeg ved det.. men det er virkeligt VOLDSOMT, og er kommet i løbet af en god uges tid.. ligner jeg er 3 mdr henne allerede.. :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med laugh.gif

Navn: Cecilie

Alder: 26 er jeg og 29 er min mand

Beskæftigelse: Arbejder i en medicinalvirksomhed i København

Civilstatus: gift i sommer 2011 :loveshower

Andre børn: nixen

Hobby: træner og vil gerne lære at strikke

Køn på baby: en dejlig lille dreng :7himmel

Mulige navne til baby: Alexander, Frederik, Christian, Julia, Sofie... Har nok fundet det endelig navn, men det er en hemmelighed ;)

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): (noget er fået i gave) flere sæt tøj (LOOOVE IT), 3 sutter, en ammestol, pingvinskeer, babybog, flexibath, Sphie la Giraffe, legetæppe, Steiff bamse, hjemmesko

Helbredet - hvordan har du det?: fint tak smile.gif Indtil videre bare lidt meget kortvarig kvalme og lidt ømme bryster og så trææææthed - status 10 Dec 2012: har det rigtig godt! Ingen gener overhoved, det eneste jeg kan mærke er når jeg bøjer mig ned på hug fx, så er det lidt hårdere at komme op igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Anna

Alder: 25 år

Civilstatus: Gift med Axel på 33 år som er IT konsulent - vi har været gift i 2 år

Beskæftigelse: Jeg arbejder ved en stor dansk virksomhed hvor jeg arbejder med HR

Andre børn: Carl Johannes fra Dec. 2010 - verden dejligste lille dreng!

Køn: udvist men vi vil gerne vide det

Mulige navne: Otto Cornelius eller Vilhelm Cornelius.Vi har også Alfred oppe.. Til en pige måske Ingrid Sophia. (eller Sigrid, Leah, Eleanor) Tror pigenavnet bliver Ingrid Christiane :)

Shoppestatus: intet endnu men der er et sengesæt med retro elefanter i brun og orange, der skal shoppes!

Hobby: Syer lidt, hækler og laver mad - er også meget interesseret i politik

Helbredet: KVALME!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte lige, at jeg ville opdatere min besvarelse, og lave dette i stedet..

MIT RIGTIGE NAVN: Jette

ALDER: 23 smile.gif

BOPÆL: Fredericia i lejlighed sammen med kæresten, Freya og miniblop.

CIVILSTATUS: I et forhold.

BESKÆFTIGELSE: Pædagogstuderende, med henblik på at blive optaget på psykoterapeut studiet

TERMIN: Det er foreløbigt d. 31-5-13.

FØDESTED: Kolding sygehus.

SCANNINGER: TS d. 9/10-12, Selvbetalt TS d. 25/10-12, NF d. 15/11-12, Kønsskanning d. 3/12-12, MD d. 10/01-13 laugh.gif.

JM KONSULTATIONER: 06/12-12

VENTER PIGE/DRENG: ?

MULIGE NAVNE: Pige: Mynthe, Amalie, Thea. Dreng: Charles! (denne er heldigvis enstemnigt!) laugh.gif

STØRRE SØSKENDE: Freya 19/09-09

TAGET PÅ I KILO: Ca 1½ kilo.

GENER: Kvalme Det er heldigvis stilnet af i takt med, at jeg er kommet længere i forløbet.

Oftest tidlig morgen ved sult, og i forbindelse med anstrengelser.. Desuden træthed, men den er mere uterlig.. Det er aldrig til at vide, hvordan dagen bliver..

SÅDAN VIL JEG FØDE: Naturligt..

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min bedste Veninde og mand (vi er ikke gift)

HOBBY: Vi elsker at rejse, lave ting i og med naturen, være sammen med hinanden og familie.. Desuden så strikker og hækler jeg... tongue.gif

SHOPPESTATUS: Jeg har ikke selv købt noget endnu, men til gengæld så har farmor allerede strikket et sæt baby sutsko, som er kommet hele den lange vej fra australien.. Sødt! <3

ANDET: Min kæreste og far til børnene er mechatronics ingenør med speciale i robot-teknologi, og går nu på Odense universitet, hvor han er igang med sin kanditatoverbygning.. Også i robot-teknologi.. *NØRD, Host* laugh.gif

post-5706-042214700 1349036376_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn

Mit navn er Birgit og er gift med min dejlige mand marc og vi bor i aalborg

Alder

Jeg er 31 år

Beskæftigelse

Jeg arbejder som sygeplejerske

Civilstatus

Er gift :7himmel

Andre børn

Har en dreng på 6 år og en dreng på 3 år

Køn på baby (kan tilføjes hvis du ikke ved det endnu)

Ved ikke og ved endnu ikke om vi vil vide det

Mulige navne til baby

Ved ikke endnu

Shoppestatus (hvor amok er du gået?)

Slet ikke, men har jo også det meste, og køber ikke noget før vi er længere henne

Helbredet - hvordan har du det?

Har rigtig meget kvalme, og er begyndt at være meget svimmel, har ikke taget på endnu men maven buler meget ud nu, men det er jo også tredje gang nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Hemmeligt lidt endnu ;)

Alder: 20

Beskæftigelse: studerende og arbejder i min fritid i en pølsevogn

Civilstatus: I et forhold med Karsten igennem 4 skønne år.

Andre børn: 3 katte og en hund :P eller ingen

Hobby: Film, cafeture, mine katte og politik

Køn på baby (kan tilføjes hvis du ikke ved det endnu): Jeg TROR, at det er en lille dreng ;)

Mulige navne til baby: Pige: Ida Maria - Hvis to (God I hope not right now - Men der er tvillinger på begge sider af familien): Kia/ayoe Martina (Kan ikke beslutte mig) Dreng: Teo (Han skal også have et mere navn - forslag modtages med kyshånd)

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): Intet so far - Jeg tør simpelthen ikke.

Helbredet - hvordan har du det?: Jeg har faktisk haft det fantastisk de sidste par dage - Har døjet med kvalme, men er ved at få bugt med den. Men det har virkelig hjulpet, at spise mariekiks lige inden jeg står op og spise en masse små måltider i løbet af dagen - Yay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Jeanette

Alder: 25.

Beskæftigelse: Lægesekretær.

Civilstatus: Bor med kæreste Peter.

Andre børn: Ingen.

Hobby: Åh der er mange, de kommer og går :) Lige nu nok mest svømning.

Køn på baby: Don't know. Men glæææder mig til at finde ud af det!

Mulige navne til baby: Vi har faktisk ingen endnu.. Det kommer nok!

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): 2 bodyer, et sengesæt i baby, en sutteklud og Politikens Graviditetsbog.

Helbredet - hvordan har du det?: Ikke så godt. Har kvalme hele dagen lang hver dag. Håber ikke det varer længe endnu på den måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn Theresa

Alder 19 år

Beskæftigelse Studerende og arbejder som reservetjener på Scandic og i et cafeteria i en svømmehal :)

Civilstatus Bor med kæresten :loveshower

Andre børn Ingen andre børn :)

Køn på baby En smuk og dejlig pige <3

Mulige navne til baby Victoria, Leah, Freya,

Shoppestatus (hvor amok er du gået?) har fået lidt forskelligt, men kæresten og jeg vil snart ud og købe det første kønsbestemte sæt tøj til vores lille datter :')

Helbredet - hvordan har du det? KVALME :puke !!! Og træthed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu er det vist på tide at jeg for præsenteret mg selv, i stedet for at snige mig rundt herinde i det skjulte :)

Navn: Trine

Alder: 28 år og manden 33 år

Beskæftigelse: Jeg er selvstændig og min mand er IT-montør

Civilstatus: Gift i 2011

Andre børn: Nej

Hobby: Har fornyeligt været ved at lære og strikke og hækle lidt

Køn på baby: Dreng

Mulige navne til baby: Lauge

Shoppestatus: Har allerede købt en masse af min bror, så mangler kun småting. Har både barnevogn, klapvogn, seng, vugge, kravlegrd, autostole osv og har også hamstret en masse tøj på diverse lagersalg

Helbredet: Har det egentlig ret fint, bøvler lidt med ondt i ryggen, men ellers er det småting, som ømme bryster, konstant tissetrang og lignende

Glæder mig til at bruge de næste måneder herinde, og følge jer andre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Indtil videre Doni :whistling

Alder: 29

Beskæftigelse: Regnskabsassistent

Civilstatus: Gift :loveshower

Andre børn: 2 stk en dreng og en pige på 5 og 6 år :biglove

Hobby: Lige nu er vi i gang med at lave 1. sal. ellers syr og hækler jeg.

Køn på baby (kan tilføjes hvis du ikke ved det endnu): Ved ikke og tror heller ikke vi vil vide det denne gang.

Mulige navne til baby: Så langt er vi ikke p.t. må tilføje senere.

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): Intet endnu, men har også hele udstyret fra de to andre.. Meen lidt nyt skal der købes ;)

Helbredet - hvordan har du det?: Jeg har det super, faktisk så super, at jeg lige nu slet ikke føler mig gravid. Så kan man bekymre sig om det <_<

Glæder mig til at følge jer andre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Katrine

Alder: 27

Beskæftigelse: Ledig, pædagogisk assistent

Civilstatus: Gift med Thomas

Andre børn: Luca, som bliver 3 d. 1. December

Hobby: læse gode bøger, bage, og en masse kreative ting.

Køn på baby: ingen anelse.

Mulige navne til baby: Nova og Matti.

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): ingen ting, skal være sikker på at de bliver.

Helbredet - hvordan har du det?: Kvalme fra jeg står op til omkring kl. 13, bliver dog en smule bedre hvis jeg spiser regelmæssigt. Så lever af æbler og riskiks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Vikki

Alder: 29 og kæresten 28

Beskæftigelse: er på en fabrik

Civilstatus: samlever

Andre børn: nixen

Hobby: lave kort

Køn på baby: ja det er jo lige det

Mulige navne til baby: molly, mia, per, adam

Shoppestatus nej venter til efter jeg er i uge 13

Helbredet - hvordan har du det?: godt, men er træt og har ømme bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare sige, at jeg ELSKER denne tråd! Det giver bare et dejligt overblik, og jeg er faktisk ofte inde og læse om de forskellige, når den givne person laver indlæg til en emne.. Så det synes jeg er lidt sjovt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Heidi

Alder: 34 år min kæreste er 36 år

Beskæftigelse: Er social og sundhedshjælper

Civilstatus: Bor sammen med min kæreste

Andre børn: 2,Isabella på 10 år og Jonathan på 7 år fra et tidligere forhold

Hobby: Læser meget, hygge med veninderne

Køn på baby: Det ved vi ikke endnu, og vi er heller ikkesikre på at vi vil vide det.

Mulige navne til baby: Laura, Emilie eller Mikkel

Shoppestatus: Ingenting endnu, får en del brugt fra familien

Helbredet: Trætheden er aftaget, har lidt bøvl med lænden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Ditte

Alder: 25, og gemalen er 29

Beskæftigelse: Social- og Sundhedsassistent

Civilstatus: Gift. Viet på rådhuset sidste år, og planen er, at der skal være bryllup til næste år. At der så har meldt sig en ekstra gæst, var ikke lige med i den oprindelige plan.

Andre børn: nope

Hobby: Strikker, er dog ikke begyndt til baby endnu. Har altid gang i noget kreativt. - Har bare været så underligt træt den sidste tid :lol

Køn på baby: Det tror vi ikke vi skal vide før den kommer ;) Fornemmelsen siger en dreng!

Mulige navne til baby: Alt for mange! Vi venter og ser når den kommer.

Shoppestatus: Ehmm :whistling Har måske lidt.. :blush Måske lidt mere end lidt. - Og faderen har købt en stokke sleepi seng :loveshower

Helbredet - hvordan har du det?: Fint.. Ingen kvalme, så jeg er slemt tilfreds. Det værste er trætheden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Bare MP indtil videre :)

Alder: 24

Beskæftigelse: Studerende indtil januar

Civilstatus: Gift :loveshower

Andre børn: Niks

Køn på baby: Det ved vi ikke endnu, og vi er heller ikke sikre på vi vil vide det..

Mulige navne til baby: Vi har talt om en masse, men jeg tror vi venter med at beslutte det indtil baby er kommet.

Shoppestatus (hvor amok er du gået?): Har intet købt! Vi aftalte at vi ikke købte noget som helst før NF.

Helbredet - hvordan har du det? Det værste af kvalmen er overstået, nu er det mest om morgenen. Men ellers har jeg det fint. Jeg er stadig meget træt, men sådan er det jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil også være med :)

Mit navn er Anja jeg er 35 år, arbejder som klinikassistent på en skole.

Har 2 skønne drenge med min dejlige mand, vi har været sammen i snart 10 år.

Jeg bruger meget tid på min famile, også træner jeg i fitness center når tiden tilader det ;)

Jeg skal til kønscanning på fredag, glæder mig som en lille pige til at se den lille igen :yay

Vi har ikke lige nogen navn endnu, men det kommer nok.

Jeg har ikke shoppet så meget har en del tøj/ting fra drengene af og har en masse små børn i familien.

Har desværre meget halsbrand, og kvalme morgen og aften.

Det var lidt om mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt om mig :)

Navn: Dea

Alder: 32 år

Beskæftigelse: Regnskab, løn og bogholderi

Civilstatus: Bor sammen med min kæreste

Andre børn: Milla fra august 2009

Hobby: Hmmm... ved jeg ikke lige... min datter, venner og familie

Køn på baby: Dreng

Mulige navne til baby: ????

Shoppestatus: Intet - vi har det meste i forvejen, pånær tøj...

Helbredet: Har været ramt af utilpashed, men det går meget bedre med det. Men er enormt træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt om mig :)

Navn: Diana

Alder: 26 år

Beskæftigelse: Farmakonom, men går ledig fra 1.12.12

Civilstatus: Bor sammen med min kæreste, vi har været sammen siden 2005

Andre børn: Ingen

Hobby: forsøger at blive god til at hækle, læser og elsker at gå ture i skoven

Køn på baby: Er endnu uvist, vi håber at finde ud af det til md-scanning

Shoppestatus: Har ikke selvkøbt andet end et par sutteflaske imens jeg stadig får personnalerabat på apoteket. Min mormor og morfar har købt en leandervugge i julegave til os :-) og svigermor har også sagt at hun har købt noget - men hvad ved jeg ikke :)

Helbredet: Har stadig en del kvalme og kaster op, er træt, og døjer ind i mellem med ondt i højre side af hoften samt ned i benet :-(

Er 15+4 ved første update.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der også lidt om mig...

MIT RIGTIGE NAVN: Pernille

ALDER: 33

BOPÆL: Østfyn

CIVILSTATUS: Gift med Per

BESKÆFTIGELSE: Maler (pt sygemeldt)

TERMIN: 28-05-13

FØDESTED: Svendborg Sygehus

SCANNINGER: NF d. 16-11-12, MD d. 08-01-13.

JM KONSULTATIONER: 26-11-12

VENTER PIGE/DRENG: ?

MULIGE NAVNE: Pige: Sigrid, Andrea el Olivia . Dreng: Rasmus, Laurits el Louis

STØRRE SØSKENDE: Tobias 4 ½ år og Marius på snart 3 år

TAGET PÅ I KILO: ca 1 kg

GENER: Kvalme, bækkensmerter og mange plukveer.

SÅDAN VIL JEG FØDE:

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

HOBBY: prøver at hækle og strikke når tiden er til det.

SHOPPESTATUS: Har ikke købt noget endnu. Vi venter lige og ser om vi får kønnet afvide den 8 jan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER