Amaryllis

Hvem er med herinde?

213 indlæg i dette emne

:loveshower HER er jeg så.......

Har huseret på babyklar siden 2005... de fleste kender mig nok som hende med den laaaaaaaaaaaaaange behandlingstråd.. MEN det håber vi ender her den 15/11 hvor vi skal have taget en BP for svar på om vores 2 æggebasser sidder fast i mavsen...

Spændende! Krydser fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg er her så også ;) Tidligere Kalland nu Tante Trine... Har ingen børn selv :( Men har pt også rigeligt at se til med den Bonus dreng jeg har herhjemme ;)

Har i mine spæde ungdom husseret på Bryllupsklar og er også på madamBK men bruger det ikke rigtig :)

Så hej til mig og hej til jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed signatur :gp

Taark :kram2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er her så også ;) Tidligere Kalland nu Tante Trine... Har ingen børn selv :( Men har pt også rigeligt at se til med den Bonus dreng jeg har herhjemme ;)

Har i mine spæde ungdom husseret på Bryllupsklar og er også på madamBK men bruger det ikke rigtig :)

Så hej til mig og hej til jer ;)

Hej Trine- dejlig du er med :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Trine- dejlig du er med :kiss:

Jamen ILM søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaehhh.. jeg er her så også :D

Ikke fordi jeg skal have flere unger, for mit biologiske ur har ringet ud for sidste gang.

Jeg vil ikke skrive desværre for jeg er beriget med to skønne unger på 15 og 19 år, så jeg lurer bare med og så jeg rigtigt kan kloge mig og være den ulidelige bedstemor når sønnike og svigerdatter meddeler at jeg skal være farmor engang.

Men den absolut primære årsag til at jeg er her er at jeg gerne viser min ultimative støtte til Ki og Martin, der i kraft af MBK og Bryllupsklar har givet mig så mange skønne timer og venskaber siden jeg meldte mig på Bryllupsklar i sommeren 2006.

Kømpe :kram fra Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaehhh.. jeg er her så også :D

Ikke fordi jeg skal have flere unger, for mit biologiske ur har ringet ud for sidste gang.

Jeg vil ikke skrive desværre for jeg er beriget med to skønne unger på 15 og 19 år, så jeg lurer bare med og så jeg rigtigt kan kloge mig og være den ulidelige bedstemor når sønnike og svigerdatter meddeler at jeg skal være farmor engang.

Men den absolut primære årsag til at jeg er her er at jeg gerne viser min ultimative støtte til Ki og Martin, der i kraft af MBK og Bryllupsklar har givet mig så mange skønne timer og venskaber siden jeg meldte mig på Bryllupsklar i sommeren 2006.

Kømpe :kram fra Marianne

JUBIIIIIIIIIIIIIII Min aller yndlings mus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaahhhhhh!!!!! :loveshower

Og der var jo min meget savnede Jule-tante Trine :biglove :kram2

Kæmpe :kram og kærlig hilsen fra Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Dorthe og er 32 år.

Jeg er ikke sådan klar til børn, men har rykket mig fra "aldrig nogensinde" til "sandsynligvis en dag".

Jeg er utroligt glad for MadamBK og det er mit primære forum. Det er medlemmerne - madammerne - jeg er så glad for og de gravide madammer er herinde, så her er jeg også. Jeg vil under ingen omstændigheder gå glip af et madambabybillede, som ved en (stor) fejl kun postes herinde og ikke på MBK også. Så må jeg jo holde mig til hvor der kunne tænkes at blive postet billeder af madambabyer. ^_^

Jeg hedder MacMus herinde. Det er et nick jeg har fundet på fordi jeg har en romantisk forventning om at skulle vies til min kæreste en dag. Han er af skotsk afstamning og har et Mac efternavn - og så kalder han mig mus. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også..

Linda på 33 som har frederikke på 14 måneder..

Tidligere brugernavn på BK/BX var lindusmus, har været medlem siden 04.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Dorthe og er 32 år.Jeg er ikke sådan klar til børn, men har rykket mig fra "aldrig nogensinde" til "sandsynligvis en dag".Jeg er utroligt glad for MadamBK og det er mit primære forum. Det er medlemmerne - madammerne - jeg er så glad for og de gravide madammer er herinde, så her er jeg også. Jeg vil under ingen omstændigheder gå glip af et madambabybillede, som ved en (stor) fejl kun postes herinde og ikke på MBK også. Så må jeg jo holde mig til hvor der kunne tænkes at blive postet billeder af madambabyer. ^_^ Jeg hedder MacMus herinde. Det er et nick jeg har fundet på fordi jeg har en romantisk forventning om at skulle vies til min kæreste en dag. Han er af skotsk afstamning og har et Mac efternavn - og så kalder han mig mus. :wub

Jeg ved da godt hvem du er :whistling Men du kender mig ikke fra MBK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på mbk men har ikke rigtig brugt det, så er jeg på bryllupsklar men bruger det heller ikke mere og så har jeg været på det gamle babyklar siden 2004 og ja indtil nu og er på det nye comore og så nu også her.

Jeg hedder Linda og er mor til 3 små børn i alderen 1-4 år og jeg er pt alene med dem.

Jeg søger arbejde og nyt hjem da det jeg bor i er for dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så fik jeg også fundet vej herind.

Glæder mig rigtig meget til at følge med i udviklingen.

Tvivler ikke et øjeblik på at det bliver lige så godt som det gamle BK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med! :) Tak til MissingLink for hintet! ;)

Jeg har været på det gamle Bk mange år, et kort ophold på Bryllupsklar, og et kort ophold på MBK men blev aldrig fænget...hang fast i det gamle BK, men blev forvist pga uenighed med admin :(

Er så glad for jeg endelig kan være med igen :)

Om mig:

Mor til 2, 1 dreng på 10 og en pige på 1. Gift, bosat i Jylland, tja...elsker at skrive på bk ;)

Velkommen "tilbage" Martin og Ki :) Glæder mig til at hygge med jer alle igen :)

Hvor er det godt at se dig Mette :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med det... For dælen der er mange dejlige kendte ansigter... Nå men til det oprindelig spørgsmål så er jeg her selvfølgelig da også :yay

Jeg hedder Louise men er nok bedre kendt som FamHeimann... Lidt hurtige facts bliver følgende:

  • 24 år gammel
  • Bor i et dejligt rækkehus i nordsjælland
  • Mamma til to fantastiske tøser og den lækreste knægt
  • Hundemamma til en golden retriever som til daglig bliver kaldt Mille

Jeg er hoppet herind fra MadamBK men er selvfølgelig på begge fora fremadrettet... En gang madamme altid madamme :D :toot

Massere af smil, kram og hop til Jer alle!

Dig har jeg tænkt på mange gange Louise- hvordan har du det??? :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er her selvfølgelig også :loveshower

Fantastisk med Babyklar.. super Ki og Martin!

Jeg hed FruSteiness på bryllupsklar.. eller hedder.. MBK Sandie (FruSteiness) og nu vil jeg bare gerne hedde sandie <_<

Super lækkert forum som jeg glæder mig til at bruge oceaner af tid på.. ;) og dejligt med så mange "kendte" navne..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her skam også :) Har været "gammel" bruger af babyklar for sådan ca 200 år siden, hvor jeg var meget aktiv :P

Vil da lige vente lidt med at afsløre hvem jeg er, for har ikke tid til den vilde opdatering nu ...

Jeg quoter lige mig selv :whistling

NU er jeg parat til, at afsløre mit brugernavn fra det gamle BK ..

Jeg hedder Maibritt som gammelt brugernavn :)

Blev gift med min mand for snart 7 år siden, eller vi blev gift 14. maj 2004 ( Nogle husker dagen som vores kronprins bryllupsdag også ) :7himmel

Jeg er mor til en skøn prinsesse, som hedder Mille og hun er 4 år og skal til april være storesøster en endnu en prinsesse, som skal hedde Sofia :kuller :kuller

Jeg er lærerstuderende på 2. år og bor i et skønt hus i syyy sjælland :)

Jeg ved ikke rigtig om der er så pokkers meget andet at sige, det skulle lige være jeg har savnet BK og Martin og Ki´s arbejde meget :lovebk så jeg glæder mig rigtig meget til at florerer her igen...

Har forresten været med på Bryllupsklar og senere Babyklar fra dag ét. I guder der kunne gå dage imellem indlæggene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også - med samme brugernavn som på BX og på BK, fra Martin og Ki sidst var in charge.

Indtil videre er jeg bare lidt nysgerrig, for har det egentlig godt på BX og ved ikke om to fora er for meget i mit program - men derfor kan man jo godt lige lurepasse lidt, ikke?!

Og kan jo så også se, at der allerede er mange velkendte ansigter her - især een har jeg savnet de sidste mdr.! Du ved, hvem du er ;)

Micro

39 år

Mor til 2 drenge fra 2004 og 2005, samt en pige fra 2009

Hjemmegående husmor

Bor i Frankrig pga. udstationering og ELSKER det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Lidt tilfældig jeg kom forbi, for er ikke babyklar på samme måde, som mange af jer andre.

Og så alligevel, jeg er bedstemorbabyklar :wub , i 40erne og får barnebarn med forventet ankomst først i det nye år :stork2

Så jeg tænkte, at jeg måske her, kunne få lidt råd omkring babyer, hvordan jeg skal gebærte mig og i særdeleshed hvordan jeg IKKE skal gebærte mig :)

Ps: har ud over den store også et skolebarn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil også være med herinde :) jeg er også på Bryllupsklar og MadamBK. Vi har smidt p-pillerne og ser hvad der sker...om jeg får job eller spire først, gør ikke så meget.

Kram fra Malene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at se dig Mette :kiss:

Ej, så kender jeg dig jo godt :)

"wb" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her os :)

Jeg har været/er på det gamle bk-det nye bx. Tror egentlig ik der er så mange der ved hvem jeg er :)

Jeg er 27 år, i gang med at uddanne mig til IT supporter, bor sammen med min kæreste og vores 3 katte og vi prøver så småt at lave en baby :7himmel Jeg har PCO i mild grad, så det er ik så tit jeg har mens, så det kan jo tage et stykke tid før der er gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også give det nye Babyklar min støtte :yay

Navnet er Anne på 31 - snart 32 - uddannet folkeskolelærer, gift med Mikkel, mor til Martin og venter spændt på lillesøster.

Startede på Bryllupsklar som jeg var dybt afhøngig af og har skaffet mig veninder for livet :biglove Hoppede med over på MadamBK og har en bruger på gamle BK/nye BX

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare FEDT med alle de kendte (og knap så kendte ENDNU) ansigter herinde. Jeg glæder mig enormt til at lære folk bedre at kende!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også meldt mig.

Jeg hedder Christina er 32 år, gift med Lars på 3 år og sammen har vi Sebastian som bliver 3 år til december.

Jeg er også bruger på bx under samme brugernavn, men er nysgerrig på hvad dette er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER