Amaryllis

Hvem er med herinde?

213 indlæg i dette emne

Nøj hvor i alle bare kender hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er her, af ren nysgerrighed.. :)

Jeg er kommet på BK siden jan 2005 (nu BX) Og så måtte jeg da lige kigge herind også.. Bruger ikke samme navn her som på BK.. Men tæt på

Men er mor til 3 dejlige piger, Malika, Aija og Zia.. Og venter en lille ny med termin i feb. Vi ved ikke hvad det bliver :) så vi er noget spændte, men mon ikke der kommer endnu en lille pige..

Men glæder mig til at snuse lidt rundt her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor i alle bare kender hinanden :)

Ja men det er fordi vi er så glade for bk, så hæng endelig på for vi vil også rigtig gerne lære dig at kende og der er masser af plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her, af ren nysgerrighed.. :)

Jeg er kommet op BK siden jan 2005 (nu BX) Og så måtte jeg da lige kigge herind også.. Bruger ikke samme navn her som på BK..

Men er mor til 3 dejlige piger, Malika, Aija og Zia.. Og venter en lille ny med termin i feb. Vi ved ikke hvad det bliver :) så vi er noget spændte, men mon ikke der kommer endnu en lille pige..

Hej! Jeg genkender dig da på dine prinsessers smukke navne! Er sikker på mindstemusen er en dreng! :) ikke at jeg har noget at ha det i, kan bare godt lide at gætte! Kram

Men glæder mig til at snuse lidt rundt her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de skiller sig jo lidt ud i mængden :)

hihi ja nu må vi se, hvad der titter frem til feb... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men det er fordi vi er så glade for bk, så hæng endelig på for vi vil også rigtig gerne lære dig at kende og der er masser af plads :)

Tak, du kan tro jeg hænger på syntes her er vild hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg også dette sted.

Mange af jeg kender mig sikker som græsdal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også lidt...er også på BX...

Og forstår slet ikke alt det hurlumhej der er sket de sidste uger?...eller uge...

Nå...men jeg er mor til Anna på 4 år...og har en lillebror i maven med forventet ankomst i marts 2011... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

..så er jeg også med herinde :) og jeg har haft min gang på Bryllupsklar 2004/05, gamle Babyklar både som 'missu', herefter som Filiokus, stadig på BabyXplore og nu 'ny' Babyklar :D ... det er blevet til to børn, Emma på 7 år og Carl på 4 år og ja, indrømmet - tiden suser afsted, så det er bare om at nyde dem når de er helt små :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været med på Bryllups klar i et års tid inden jeg blev gift men mistede helt interessen efter brylluppet, men så startede næste projekt som var baby og nu er jeg 33 uger henne og har været på babyklar siden vi startede med at forsøge at lave baby i slutningen af 2009. Og ja er også ret aktiv på det nu nye babyforum. Men godt at se det her stadig er der, selvom det måske kan blive lidt for mange baby fora men nu får vi se. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er her også :) er også inde på bx men synes ikke så meget om alle forandringerne derinde :(

men jeg hedder camilla, er 29 år og er mor til tvillingerne kaj og lucas fra 1 april 2003 de er født i uge 24+3 og så har jeg elias der bliver 3 år idag :balloon han er jo så fra 12 november 2007

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :balloon

Jeg har også min gang på BX, men en gang BabyKLAR altid BabyKLAR :loveshower

Jeg hedder Susanne. Er mor til Gaia 2005 og Siff 2006. Jeg er ergoterapeut og min mand er ingeniør. Vi bor på Sjælland, nærmere betegnet Nykøbing Sjælland :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er her også :) er også inde på bx men synes ikke så meget om alle forandringerne derinde :(

men jeg hedder camilla, er 29 år og er mor til tvillingerne kaj og lucas fra 1 april 2003 de er født i uge 24+3 og så har jeg elias der bliver 3 år idag :balloon han er jo så fra 12 november 2007

Jeg er her også :balloon

Jeg har også min gang på BX, men en gang BabyKLAR altid BabyKLAR :loveshower

Jeg hedder Susanne. Er mor til Gaia 2005 og Siff 2006. Jeg er ergoterapeut og min mand er ingeniør. Vi bor på Sjælland, nærmere betegnet Nykøbing Sjælland :)

Knus Susanne

Godt at se jer herinde piger :)

Hilsen fra Maibritt ( som nu har slettet sin profil på BX ) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER