Amaryllis

Hvem er med herinde?

213 indlæg i dette emne

Hej, ja så fandt jeg osse herind, jeg var osse at finde på det gamle babyklar under navnet ''Gudinden'' Men nu kommer jeg frit frem :) Jeg er vist osse at finde madame bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er også at finde inde på madambk, og er også på det gamle BK, men har ikke rgtig været så aktiv derinde, så håber jeg bliver det herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fandt jeg også herind via madambk.. blev sgu helt nysgerrig efter al det virvar der var på mbk, men jeg glæder mig over at se så mange kendte ansigter og jeg håber at jeg kommer til at bruge tid herinde også.

Jeg hedder som sagt Pernille, var i tidernes morgen på bryllupsklar med samme navn, da jeg blev gift i 2004, blev oprettet på mbk som starcat da sitet åbnede i 2008 og husere også på babyexplore som fam.egholm nu hvor jeg har termin d. 24.november hvor vi venter en lille ballerina :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fandt jeg også herind via madambk.. blev sgu helt nysgerrig efter al det virvar der var på mbk, men jeg glæder mig over at se så mange kendte ansigter og jeg håber at jeg kommer til at bruge tid herinde også.

Jeg hedder som sagt Pernille, var i tidernes morgen på bryllupsklar med samme navn, da jeg blev gift i 2004, blev oprettet på mbk som starcat da sitet åbnede i 2008 og husere også på babyexplore som fam.egholm nu hvor jeg har termin d. 24.november hvor vi venter en lille ballerina :loveshower

ja, jeg blev også goooodt rundtosset på mbk - er det ikke noget med at nysgerrighed er som en anden twin :whistling .. jeg vil også se giraffen :loveshower

jeg hedder tanja, jeg er frk. T på mbk, jeg har ikke rigtigt været på bryllupsklar (af gode grunde :D ), jeg har 2 børn - en magnus på 9 år og en laura på 4 år :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ditte

Endnu en gammel kending :super

Held og lykke med resten af graviditeten, der er jo ikke længe til nu :goodluck

Tak :) Og ja, det begynder da at føles, som om det nærmer sig - når julen er overstået, er det pludselig ret tæt på, synes jeg i hvert fald, og hvis det går, som det plejer, så går tiden til jul nok stærkt, nu det allerede er november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet på Babyklar :D Har været rigtig meget på Bryllupsklar, er oprette på Madam, men har aldrig rigtig brugt det. Prøvede at oprette mig på det gamle Babyklar, men kom aldrig rigtig igennem. Så er glad for det er lykkedes nu :)

Min mand har 2 børn på 9 og snart 12. Sammen har vi endnu ingen, men mon ikke det kommer i løbet af et år eller 2...

Men glæder mig til at se om jeg bliver ligeså bidt af Baby som bryllup ;)

Hejsa - velkommen her på Babyklar.

Er sikker på, at du nok skal blive bidt af det herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, ja så fandt jeg osse herind, jeg var osse at finde på det gamle babyklar under navnet ''Gudinden'' Men nu kommer jeg frit frem :) Jeg er vist osse at finde madame bk

Hej Christina - wow 4 børn :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fandt jeg også herind via madambk.. blev sgu helt nysgerrig efter al det virvar der var på mbk, men jeg glæder mig over at se så mange kendte ansigter og jeg håber at jeg kommer til at bruge tid herinde også.

Jeg hedder som sagt Pernille, var i tidernes morgen på bryllupsklar med samme navn, da jeg blev gift i 2004, blev oprettet på mbk som starcat da sitet åbnede i 2008 og husere også på babyexplore som fam.egholm nu hvor jeg har termin d. 24.november hvor vi venter en lille ballerina :loveshower

Hej Pernille

Ja der er mange søde kendte ansigter herinde :loveshower

Velkommen til dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også, ikke et kendt ansigt- men det kan man vel blive med tiden ;)

Er mot til to skønne drenge med krudt bag i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, jeg blev også goooodt rundtosset på mbk - er det ikke noget med at nysgerrighed er som en anden twin :whistling .. jeg vil også se giraffen :loveshower

jeg hedder tanja, jeg er frk. T på mbk, jeg har ikke rigtigt været på bryllupsklar (af gode grunde :D ), jeg har 2 børn - en magnus på 9 år og en laura på 4 år :biglove

Hej Tanja

Velkommen til babyklar det glæder mig at se dig herind også.

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også, ikke et kendt ansigt- men det kan man vel blive med tiden ;)

Er mot til to skønne drenge med krudt bag i :)

Hej

Vi glæder os da til at lære dig at kende herinde.

Hjerteligt velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser da først nu, at jeg slet ikke selv har præsenteret mig :lolhit

Jeg hedder Ki, og jeg er gift med Martin.

Vi er de lykkelige forældre til Leo, som kom til verden i januar 2009 :kram2

En lille fræk laban, men dejlig det er han.

Rent forretningsmæssigt så driver vi Bryllupsklar, Babyklar og også MadamBK (der er et kvindeforum).

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her også, jeg huserer også på det der nu hedder babyxplore, derinde hedder jeg SarahLS ;)

Jeg er gift med Jørn, vi har 3 børn, Andy på 4, Cody på 3 og Jessie Madison på 3 mdr :loveshower:

Jeg blev færdig uddannet social og sundhedshjælper i feb, så jeg skal ud og finde job når min barsel slutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej :balloons Arrh-pis! Forkerte smileykoder, Ki :lolhit .

Egentlig synes jeg ikke jeg har brug for et babyforum, da hele mit forumbehov bliver dækket af mbk ;) Men jeg ville da liiiiige melde mig her under fanerne, bare for at støtte "den gode sag".

Jeg hedder Rikke, er 38 år og har to store bonusbørn på 16 og 9, samt min egen Lisa på 5. Jeg landede på Bryllupsklar, da jeg skulle giftes i 2007, og fulgte med som fuldtids mbk'er de det blev startet i 2008. -Og der har jeg hængt lige siden, for det er da hyggeligt!!! Som sagt tror jeg ikke jeg kommer til at husere meget herinde, men man må jo melde sig, hvis man vil lure :badgirl

Tillykke med det nye forum. Håber her bliver hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi glæder os da til at lære dig at kende herinde.

Hjerteligt velkommen

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg melder mig da også under fanerne.

Jeg hedder Anna og er 33 år. Jeg kommer oprindeligt fra bryllupsklar, hvor jeg hed Irishbride.

Jeg har huseret på MBK siden 2008, og er glaaaad for at være derinde.

Jeg er GANSKE nygravid (5+3), så mon ikke jeg kommer til at følge en anelse med her også :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg melder mig da også under fanerne.

Jeg hedder Anna og er 33 år. Jeg kommer oprindeligt fra bryllupsklar, hvor jeg hed Irishbride.

Jeg har huseret på MBK siden 2008, og er glaaaad for at være derinde.

Jeg er GANSKE nygravid (5+3), så mon ikke jeg kommer til at følge en anelse med her også :blush

Tillykke :gravid :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :gravid :loveshower :kram2

Taaaark :D - det bliver jo nok en HELT ny verden, der åbner sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har været på det gamle BK (Nu BX) siden 2006, og har altid været super glad for det...

Jeg hedder Christine, er gift med Frederik og sammen har vi Nikolaj fra 07 og Laura fra 09.

Jeg læser til sygeplejerske og er færdig om godt 1 år - det bliver dejligt. :) Ellers hygger jeg mig bare med babyfora - synes det er en hyggelig verden at færdes rundt i... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Maria og har Rasmus fra 2006, jeg er aktiv på babyxplore og er også medlem af madambk, men er aldrig rigtig blevet aktiv derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en af de gamle, kigger mig lidt omkring, og ser hvordan det føles herinde.. :).. Der er jo altid to sider af en sag.. Har jeg lært hjemmefra.. Men har være aktiv på BK/BX siden 05.. ;) Har vist også både en profil på bryllupsklar og madambk.. Sidste nævnt kom jeg aldrig igang med.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også, foretrækker dog at være lidt anonym pt (ikke pga BX, men fordi jeg har brug for det). Håber det er ok, indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her også, jeg huserer også på det der nu hedder babyxplore, derinde hedder jeg SarahLS ;)

Jeg er gift med Jørn, vi har 3 børn, Andy på 4, Cody på 3 og Jessie Madison på 3 mdr :loveshower:

Jeg blev færdig uddannet social og sundhedshjælper i feb, så jeg skal ud og finde job når min barsel slutter :)

Hej

Velkommen herinde og held og lykke med jobsøgningen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej :balloons Arrh-pis! Forkerte smileykoder, Ki :lolhit .

Egentlig synes jeg ikke jeg har brug for et babyforum, da hele mit forumbehov bliver dækket af mbk ;) Men jeg ville da liiiiige melde mig her under fanerne, bare for at støtte "den gode sag".

Jeg hedder Rikke, er 38 år og har to store bonusbørn på 16 og 9, samt min egen Lisa på 5. Jeg landede på Bryllupsklar, da jeg skulle giftes i 2007, og fulgte med som fuldtids mbk'er de det blev startet i 2008. -Og der har jeg hængt lige siden, for det er da hyggeligt!!! Som sagt tror jeg ikke jeg kommer til at husere meget herinde, men man må jo melde sig, hvis man vil lure :badgirl

Tillykke med det nye forum. Håber her bliver hyggeligt

Hey Rikke

Dejligt lige at se dig herinde også. Din lurer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg melder mig da også under fanerne.

Jeg hedder Anna og er 33 år. Jeg kommer oprindeligt fra bryllupsklar, hvor jeg hed Irishbride.

Jeg har huseret på MBK siden 2008, og er glaaaad for at være derinde.

Jeg er GANSKE nygravid (5+3), så mon ikke jeg kommer til at følge en anelse med her også :blush

Jaaaaa - hej Anna.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER