Amaryllis

Hvem er med herinde?

213 indlæg i dette emne

Jamen jeg har været på det gamle BK (Nu BX) siden 2006, og har altid været super glad for det...

Jeg hedder Christine, er gift med Frederik og sammen har vi Nikolaj fra 07 og Laura fra 09.

Jeg læser til sygeplejerske og er færdig om godt 1 år - det bliver dejligt. :) Ellers hygger jeg mig bare med babyfora - synes det er en hyggelig verden at færdes rundt i... :)

Hej Christine

Dejligt du har plads til endnu et babyforum selvom du sikkert har nok at se til med 2 små børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder Maria og har Rasmus fra 2006, jeg er aktiv på babyxplore og er også medlem af madambk, men er aldrig rigtig blevet aktiv derinde.

Hej Maria

Jamen så velkommen herinde. Hvis babysnakken bliver for meget, så kan du jo altid gøre brug af din MadamBk profil, det er nogle dejlige madammer derinde

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en af de gamle, kigger mig lidt omkring, og ser hvordan det føles herinde.. :).. Der er jo altid to sider af en sag.. Har jeg lært hjemmefra.. Men har være aktiv på BK/BX siden 05.. ;) Har vist også både en profil på bryllupsklar og madambk.. Sidste nævnt kom jeg aldrig igang med.. :)

Hej Charlotte

hej og velkommen til babyklar, håber du synes om at være herinde.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også, foretrækker dog at være lidt anonym pt (ikke pga BX, men fordi jeg har brug for det). Håber det er ok, indtil videre :)

Hej Calla

Selvfølgelig må du være anonym.

Vi er glade for, at du har valgt at kigge ind til os.

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke et kendt ansigt men har husseret lidt på det gamle bk, og vil nu prøve lykken herinde også :)

jeg bor sammen med min kæreste og vores 2 børn (4 hver 2 weekend) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myvatn

1 barn

1 mand

1 job

:)

Og børnefri i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her også :)

Har været med hele vejen fra Bryllupsklar, over det gamle babyklar til madamBK og nu her :)

Gift på 6. år med manden i mit liv og har en skøn datter på 3.

Går og overvejer om tiden og lysten er ved at være klar til en nummer 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev da nødt til at kigge ind her - selv om jeg er alt andet end babyklar!!

32 år, op.nurse og mor til 4 knejter - det er mig :balloons

Har ikke sååh meget tid til at være aktiv debatør, men lurer gerne så jeg ik' går glip af for meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jamen, så prøver jeg også lykken herinde - jeg er 32 år gammel, gift og mor til 2 piger på 3 og 6 år.

Håber her bliver rigtig rart at være.

Knus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også hoppet forbi... Jeg er heller ikke spor babyklar, men nysgerrig, det er jeg :whistling

Og jeg kender mange herinde... Har været på babyklar siden 2006 og på en del andre steder også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i koret af de nysgerrige :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er her også :) Samme brugernavn som på det gamle- øhh nye bx.

Synes det er rart med et frisk pust- man skal ikke være bange for forandring :whistling

MissingLink

- 1 stk pige

- 1 stk dreng

- 1 stk mand

- 1 stk hus

- 1 stk kat (der dog gerne bortgives)

- 2 stk biler (gamle) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med - og er også velkendt med det helt gamle Babyklar, det nye BX og tilmeldt MBK (men er ikke rigtigt kommet i gang med at skrive derinde...) :-)

Smil fra Sandi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej :balloons Arrh-pis! Forkerte smileykoder, Ki :lolhit .

Egentlig synes jeg ikke jeg har brug for et babyforum, da hele mit forumbehov bliver dækket af mbk ;) Men jeg ville da liiiiige melde mig her under fanerne, bare for at støtte "den gode sag".

Jeg hedder Rikke, er 38 år og har to store bonusbørn på 16 og 9, samt min egen Lisa på 5. Jeg landede på Bryllupsklar, da jeg skulle giftes i 2007, og fulgte med som fuldtids mbk'er de det blev startet i 2008. -Og der har jeg hængt lige siden, for det er da hyggeligt!!! Som sagt tror jeg ikke jeg kommer til at husere meget herinde, men man må jo melde sig, hvis man vil lure :badgirl

Tillykke med det nye forum. Håber her bliver hyggeligt

Her får man lyst til at sige ditto!

Man bliver jo nysgerrig, og kan da se at her ser rigtigt hyggeligt ud allerede!

Jeg er fuldtids mbk'er, tidligere bryllupsklar, og på et eller andet tidspunkt bliver jeg nok også babyklar, og så kommer i nok til at se mere af mig herinde ;)

Men kunne ikke helt modstå fristelsen af at være med i et nyt forum helt fra starten af ligesom mbk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med! :) Tak til MissingLink for hintet! ;)

Jeg har været på det gamle Bk mange år, et kort ophold på Bryllupsklar, og et kort ophold på MBK men blev aldrig fænget...hang fast i det gamle BK, men blev forvist pga uenighed med admin :(

Er så glad for jeg endelig kan være med igen :)

Om mig:

Mor til 2, 1 dreng på 10 og en pige på 1. Gift, bosat i Jylland, tja...elsker at skrive på bk ;)

Velkommen "tilbage" Martin og Ki :) Glæder mig til at hygge med jer alle igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med det... For dælen der er mange dejlige kendte ansigter... Nå men til det oprindelig spørgsmål så er jeg her selvfølgelig da også :yay

Jeg hedder Louise men er nok bedre kendt som FamHeimann... Lidt hurtige facts bliver følgende:

  • 24 år gammel
  • Bor i et dejligt rækkehus i nordsjælland
  • Mamma til to fantastiske tøser og den lækreste knægt
  • Hundemamma til en golden retriever som til daglig bliver kaldt Mille

Jeg er hoppet herind fra MadamBK men er selvfølgelig på begge fora fremadrettet... En gang madamme altid madamme :D :toot

Massere af smil, kram og hop til Jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Har i tidernes morgen været inde forbi bryllupsklar og har været på det gamle babyklar/bx siden starten af 2006, hedder Dorthe3009 derinde. Har også været forbi MadamBK, men det har aldrig rigtig fanget mig, desværre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen

Der er nok ikke mange, der genkender mig, men her er jeg :balloons

Jeg er forholdsvis ny bruger på BX og nu også her. Jeg har tidligere været på bryllupsklar, men var ikke nær så aktiv derinde, som jeg er her midt i babyplanerne :kuller Vi er lige gået "i gang" og glæder os meget til at blive forældre, når det bliver vores tur. Vi bor i det smilende jylland, er sammen på 8. år og smaskhamrende nygift :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med! :) Tak til MissingLink for hintet! ;)

Jeg har været på det gamle Bk mange år, et kort ophold på Bryllupsklar, og et kort ophold på MBK men blev aldrig fænget...hang fast i det gamle BK, men blev forvist pga uenighed med admin :(

Er så glad for jeg endelig kan være med igen :)

Om mig:

Mor til 2, 1 dreng på 10 og en pige på 1. Gift, bosat i Jylland, tja...elsker at skrive på bk ;)

Velkommen "tilbage" Martin og Ki :) Glæder mig til at hygge med jer alle igen :)

Nuuui, hvor er jeg nysgerrig nu hehe... Gad vide om jeg mon "kender" dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med! :) Tak til MissingLink for hintet! ;)

Jeg har været på det gamle Bk mange år, et kort ophold på Bryllupsklar, og et kort ophold på MBK men blev aldrig fænget...hang fast i det gamle BK, men blev forvist pga uenighed med admin

Er så glad for jeg endelig kan være med igen :)

Om mig:

Mor til 2, 1 dreng på 10 og en pige på 1. Gift, bosat i Jylland, tja...elsker at skrive på bk ;)

Velkommen "tilbage" Martin og Ki :) Glæder mig til at hygge med jer alle igen

YEEEEAAAAH :gp :gp :gp

Du har været SAVNET har du :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gummistøvle melder sig! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEEEEAAAAH :gp :gp :gp

Du har været SAVNET har du :P :P

Fed signatur :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så i gang med at melde mig ud igen. Har netop skrevet en pm til Ki, eftersom mit indlæg om frustrationen ved de to forskellige babyklar er blevet slettet. Det var et ærligt, følsomt og personligt indlæg der ikke nedgjorde nogen eller dette forum, der blev offer for censur, og det vil jeg ikke finde mig i. Babyklar har været en del af mit liv i mange år, men det er mere end navnet og for mig betyder det at jeg fortsat vil være at finde på babyxplore.dk

Jeg håber vi ses derinde.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower HER er jeg så.......

Har huseret på babyklar siden 2005... de fleste kender mig nok som hende med den laaaaaaaaaaaaaange behandlingstråd.. MEN det håber vi ender her den 15/11 hvor vi skal have taget en BP for svar på om vores 2 æggebasser sidder fast i mavsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER