TiaK

Vådservietter

16 indlæg i dette emne

Jeg har hele tiden tænkt at vådservietter er geniale og da man jo kan få dem uden parfume og parabener og alt muligt andet, så bruger vi p.t. vådservietter som det eneste ved bleskift. Synes det fungerer fint - hun bliver fin ren af dem.

Men så læste jeg i en babybog, at barnets hud ikke havde godt af vådservietterne, at de var ok at bruge en gang imellem (i pusletasken) men at man til daglig skal bruge engangsvaskeklude. Jeg synes bare de er så grove i forhold til - og så er det jo (lidt) besværgeligt at man skal til at pjaske med vand hver gang...

Hvad gør I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte også kun vådservietter i starten uden parfume osv. Men Hannah fik simpelthen så rød numse efter lidt tid og så stoppede vi med det. Nu bruger vi kun vådservietter i pusletasken og ellers bruger vi skumklude og vand.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale Bilkas "baby Pads" ..... Det er sådan nogle vatplader, og de er skønne og bløde... Og så er de faktisk nemmere at "gøre rent" med end skumklude.... Og vi har ALDRIG haft problemer med rød numse!

Jeg synes også de der skumklude er meget grove, og har man først prøvet at vaske sit ansigt med sådan én, så virker det ikke som en god idé at bruge dem til babys sarte numse.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fakta har nogle FANTASTISK bløde skumvaskeklude. De er selvfølgelig engangs. Dem brugte vi i starten. Nu bruger vi KUN Huggies vådservietter. De er fantastiske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er apotekets skumklude også ganske bløde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger engangsvaskeklude herhjemme, og jeg synes ikke, de er grove. Vi bruger nogle fra Føtex, som hedder Mild Balance og som er halve ift andre - mener de hedder numseklude.

Det kræver jo så vand, men det går fint, selvom vi ikke pusler på badeværelset.

Vådservietter er kun i pusletasken, da jeg også har hørt, at det ikke er smart at bruge hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger vådservietter fra rema 1000, de er super gode . og har ik givet rød numre her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten brugte vi skumvaskeklude, både ude og hjemme. Så begyndte vi at supplere med vådservietter når vi var ude. Efter han er blevet ½ år bruger vi vådservietter hele tiden og det har endnu ikke giver rød numse. Vi bruger dem fra Rema1000, Landlord mener jeg de hedder, de er rigtig gode og lidt mere våde end de andre jeg ellers har prøvet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte skumklude og gør det stadig ;) Det er ikke ret tit, at der bliver brugt vådservietter og syntes aldrig det har været et problem med skumklude, når vi har været på farten :) Altså med at gøre dem våde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger vådservietter uden parfume og parabener. Det fungere bedst herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har brugt en blanding af skumklude og vådservietter - skumkludene havde jeg ikke nogle problemer med, dog de grove skulle være mere våde for ikke at være grove mod huden, men har aldrig haft problemer med vådservietterne - jeg bruger også dem der er allergimærket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når hun laver stort bruger vi Baby pads, som Troldemor nævner.. Jeg køber dem dog i kvickly :)

Når hun har tisset er det lidt forskelligt om vi bruger vådservietter eller skumklude.. Men bruger jeg en vådserviet, tager jeg den lige i hånden i 30 sekunder, så den ikke er så kold :P :P Skumkludene køber jeg i matas. De har nogle der er rigtig bløde og er delt i to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har landlord i tasken til at pusle og tørre grødmund og fingre og herhjemme bruger vi skumklude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte helt alm vaskeklude.

En farve til hovedet og en anden til rumpen.

Når vi var ude var det vådservietter eller vaskeklude som jeg så puttede i en pose.

August havde så sart hud at han gik i stykker ved alt andet end bomuldsvaskeklude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes tilgengæld jeg ikke kunne gøre måsen rent når hun lavede stort. Så har altid været tilhænger af skumklude - på nær i pudsletasken. Nu bliver vådservietterne faktisk brugt meget til at tørre hænder og mund i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bruger for det meste skum engangs klude fra nette både hjemme og ude, har i nøds tilfæle engangs vådservietter i pusletasken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER