MamatilJ&M

Min "hemmelige" slanketråd

110 indlæg i dette emne

Jubii - jeg gjorde det!! 3. gang lykkens gang. Jeg klarede 2x8 min i dag :glad Næste udfordring 1x20 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit vægttab i billeder

Det 1. billede jeg fik taget på mit arbejde for lige knap 3 år siden, og hvor jeg formentlig har været på mit højeste.

2ahhy80.jpg

Det nyeste billede jeg har fået taget for 1½ uge siden.

11kzk00.jpg

Det er helt vildt hvad der er sket :glad Ved godt I ikke kan se kroppen, men der er sket lige så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kæmpe forandring!! Hvor er det flot :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op en forskel!!

Du ser fantastisk ud på det nye!! Meget mere glad, ernergisk - og faktisk også en del yngre! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det ligner jo ikke den samme kvinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det er jo nærmest to helt forskellige mennesker på de billeder! :o

Hvor er det flot, og hvor ser du godt ud! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tydeligt se en stor forandring.. hvor er det flot :respekt

og vil lige tilføje at du ser meget yngre ud nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en forandring :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er første gang jeg er inde i din tråd.. men kan ikke gå uden af kommentere.. Hvis du ikke havde nævnt det havde jeg aldrig gættet at det er dig på begge billeder... Du ser også meget mere frisk ud i tøjet og det hele... Hvor er du sej med sådan et vægttab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de søde kommentarer fra jer alle. Det er bare helt fantastisk en forandring der er sket med mig. Jeg er blevet en hel ny Anita. Det skal lige siges på det første billede var jeg pålagt at have hvid skorte og sort jakke på. Vi har efterfølgende fundet ud af, at når vi får taget gruppebilleder, så ser det forfærdelig ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det offeciel vejedag. Jeg har blot tabt 200 g på 4 uger. Ikke tilfredsstillende. I dag skal der siges farvel til alle guldkarameller mv vi har stående nede på arbejdet og så tager jeg simpelthen en kold tyrker. Spurgte sygeplejersken om ikke jeg måtte tage chrom mod sukkertrangen, men hun syntes ikke jeg skulle fylde mig med unødvendige metaller, når vi forsøget at lave en baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en forandring der er sket :glad Du ser bare super godt ud og rigtig glad og meget yngre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer i med koret. Det er jo to forskellige kvinder? :o

Du ser så godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller aldrig gættet der var dig på begge billeder. hold da op hvor har du bare forandret dig. Meget mere energisk og ung .) SMUK SMUK sMUk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende!!! :o

Jeg mener det samme som alle de andre ;)

Du ser yngre, gladere, sundere og mere frisk ud på det nyeste billede. Jeg kan godt forstå du føler dig som en ny Anita - du ser også sådan ud! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en gang tak til jer allesammen.

Kan mærke det har været rigtig godt for mig, at oploade billederne, og blive bekræftiget i, at det er et flot resultat. Selvom håret er blevet langt og brillerne skiftet ud med linser, så kan man godt se der er blevet mindre af mig. Tak fordi i er med til at bekræftige mig i, at det har været og er kampen vær :kram2 til jer alle :)

____________________________________________

Jeg har i dag sagt farvel til alle vores karameller, bolcher mv nede på arbejde i dag. Nu skal der ske noget igen, og jeg vil ikke være afhængig af sukker. Tilgengæld har jeg gjort det med maner. Jeg har godt nok skovlet indenbords. Men jeg tager en kold tyrker og nu er det slut!! Min chef mener dog ikke det er muligt, sagt med en glimt i øjet, men jeg skal vise ham, jeg kan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare helt vildt at du har tabt dig sådan! Det er slet ikke til at se det er den samme kvinde!! Hvilket program bruger du til at fortælle dig om tiden når du løber?? Sådan et kunne jeg godt bruge for det er drøn træls at skulle stille stopuret konstant.. :) Jeg er nemlig også lige begyndt at løbe og det er rigtig godt når jeg først er halvvejs på ruten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare helt vildt at du har tabt dig sådan! Det er slet ikke til at se det er den samme kvinde!! Hvilket program bruger du til at fortælle dig om tiden når du løber?? Sådan et kunne jeg godt bruge for det er drøn træls at skulle stille stopuret konstant.. :) Jeg er nemlig også lige begyndt at løbe og det er rigtig godt når jeg først er halvvejs på ruten :)

Jeg har hentet en app ned til min iPhone der hedder get running. Det har kostet mig 12 kr. Men synes det er rigtig rart, at den fortæller mig hvornår jeg skal løbe og hvornå jeg skal gå uden jeg behøver at kigge på ur mv. Hvis jeg har iPod kørene samtidig, sænker løbeprogrammet blot musikken, så jeg kan hører hvad du bliver sagt. Synes egentlig det er temmelig smart. Den eneste ulempe er, at jeg synes intervallerne lige pt springer noget voldsom. Men man kan altid slette det program man har været på og så prøve igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. dag uden sukker er gået rigtig godt, selvom jeg har siddet og kigget på de andre nede på arbejdet har forsøgt at tømme vores kæmpe skål med snoller :glad

Tror det er godt min chef ikke tror på mig, for jeg skal da i hvert fald vise ham, jeg kan lade være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver efterhånden lidt overrasket over hvor impulsiv jeg kan være. Så jeg tog en meget hurtig beslutning idag og har tilmeldt mig spinning marathon om godt 3 uger. 3 stive timer med 3 af de bedste instruktører fra centret. Det bliver så fedt. Jeg glæder mig. Har ønsket at få min ynglingscykel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har mit løbeprogram sagt løb gå løb gå løb mv. Jeg har maks været oppe at løbe 8 min af gangen og derefter gang inden løb igen. Idag sagde programet så 20 min uden pause. Var lidt spændt. Men jeg gjorde det... Næsten, var nede at gå 2 x 10 meter fordi det gjorde ondt oppe under ribbene, og skulle lige kunne trække vaejret helt ned i maven.

Dejlig fornemmelse at få nogle længere strækninger i benene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er marathon spinning kommet på min liste over mine bookinger. Og den kan ikke slettes. Det bliver så fedt. ihh hvor jeg glædet mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motionsplan frem til marathon spinning:

Lørdag d. 15.10.11: Løb

Mandag d. 17.10.11: Løb

Torsdag d. 20.10.11: Spinning

Lørdag d. 22.10.11: 2 x spinning

Onsdag d. 26.10.11: Spinning

Lørdag d. 29.10.11: Marathon spinning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare flot af dig. Held og lykke med det mararathon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER