MamatilJ&M

Min "hemmelige" slanketråd

110 indlæg i dette emne

Hvor er det flot at du ikke har taget på hen over hele sommeren :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har for første gang i jeg ved ikke hvor mange år, købt bukser i h&m. Hvor er det altså fantastisk at kunne købe et par bukser til 149 kr. :glad

Og så har jeg tabt 600 g siden tirsdag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hald da op et chok jeg fik da jeg stilte mig på vægten for morgenen af. 72,5 kg sagde den. :glad Det går dælme stærkt lige pt. Glæder mig til taberdysten på tirsdag ;) Men skal til bryllup idag, og det ryger da jp nok lige nogle ekstra kcal indenbords.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten så er jeg nu oppe og løbe 5 minutters intervaller. Synes det er hårdt, men jeg er faktisk sindsyg stolt af mig selv. Det er vist godt jeg har oparbejdet en stærk viljestyrke det sidste trekvart år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten så er jeg nu oppe og løbe 5 minutters intervaller. Synes det er hårdt, men jeg er faktisk sindsyg stolt af mig selv. Det er vist godt jeg har oparbejdet en stærk viljestyrke det sidste trekvart år :)

Ih hvor er det godt gået :respekt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen det er store vejedag hos lægehuset. Så er der gået ca. 3 uger. Glæder mig rigtig meget til at komme derned. Ikke for at blive vejet, men bare det at komme ned og snakke med hende.

Tror jeg vil bede hende om at måle mit blodtryk igen. Har altså lidt bøvl med at det svimler og sortner for mine øjne når jeg rejser mig. Og det er rigtig slemt lige pt.

Jeg var ude at løbe i mandags. Kan altså ikke forstå at jeg kan nå at komme i så dårlig form, bare fordi jeg ikke var afsted i sidste uge. Jeg er stadig øm :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været nede at blive vejet. Har tabt 1,4 kg på lige godt 3 uger og 22,2 kg total :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været nede at blive vejet. Har tabt 1,4 kg på lige godt 3 uger og 22,2 kg total :glad

super godt gået :respekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været nede at blive vejet. Har tabt 1,4 kg på lige godt 3 uger og 22,2 kg total :glad

Sådan :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

super godt gået :respekt :yay

Sådan :super

Hvor er du sej :respekt

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en rigtig usund weekend og har taget 1 kg på på en uge. Ved også godt, at der er meget normalt at veje mere når man har mens, men det plejer ikke påvirke min vægt. Så derfor skal det ikke være en undskyldning, at jeg ikke gider løbe bare fordi det regner. Jeg skal bare have sparket og afsted.

Jeg er nu oppe at løbe 8 min intervaller. Synes det er sindsyg hårdt. Men det syntes jeg jo også 1 min intervallerne var i starten :D Kunne dog ikke gennemføre den sidste interval. Det gjorde simpelthen bare ondt i lænden. Så den tur tager jeg vist lige igen inden jeg skal løbe 20 min uden pause. Puha er allerede helt skræmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en rigtig usund weekend og har taget 1 kg på på en uge. Ved også godt, at der er meget normalt at veje mere når man har mens, men det plejer ikke påvirke min vægt. Så derfor skal det ikke være en undskyldning, at jeg ikke gider løbe bare fordi det regner. Jeg skal bare have sparket og afsted.

Jeg er nu oppe at løbe 8 min intervaller. Synes det er sindsyg hårdt. Men det syntes jeg jo også 1 min intervallerne var i starten :D Kunne dog ikke gennemføre den sidste interval. Det gjorde simpelthen bare ondt i lænden. Så den tur tager jeg vist lige igen inden jeg skal løbe 20 min uden pause. Puha er allerede helt skræmt.

Det er da godt nok gået stærkt med, at du er kommet til at løbe i længere tid :) inden længe kan du jo løbe 5 km uden stop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok gået stærkt med, at du er kommet til at løbe i længere tid :) inden længe kan du jo løbe 5 km uden stop :)

Ja, forhåbentlig :) Det går helt sikkert fremad. Men tror ikke det var gået uden mit løbeprogrami ørene. Tror jeg havde givet op for længe siden. Det har været super god interval træning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået med løbet :yay

I næste uge er det kilo væk igen :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået med løbet :yay

I næste uge er det kilo væk igen :box

Det håber jeg da i hvert fald. Nu vare det jo heller ikke længe, før jeg skal ned i lægehuset og vejes igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går en hård weekend i møde madmæssigt i hvert fald. Det bliver spændende og se hvor standhaftig jeg er.

Fredag har vi reception nede på arbejde fordi vi er flyttet i nye lokaler. Der kommer min mand, forældre og svigerforældre ned og ser hvor jeg arbejder. Derefter skal vi på bryggeriet i Herning og spise. Så må vi se om jeg kan lade være med at spise til jeg revner.

Lørdag holder manden fødselsdag. Og han har bestilt kagemand nede ved bageren. Jeg elsker kagemand.

Så må vi se i vægten på tirsdag hvor dygtig jeg har været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går en hård weekend i møde madmæssigt i hvert fald. Det bliver spændende og se hvor standhaftig jeg er.

Fredag har vi reception nede på arbejde fordi vi er flyttet i nye lokaler. Der kommer min mand, forældre og svigerforældre ned og ser hvor jeg arbejder. Derefter skal vi på bryggeriet i Herning og spise. Så må vi se om jeg kan lade være med at spise til jeg revner.

Lørdag holder manden fødselsdag. Og han har bestilt kagemand nede ved bageren. Jeg elsker kagemand.

Så må vi se i vægten på tirsdag hvor dygtig jeg har været.

Lyder godt nok lækkert :) men du skal nok klare det, ellers må du bare være mere streng ved dig selv de andre dage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag der jeg var oppe i træningscentret til spinning, kommer der en pige hen til mig, jeg har snakket med nogle få gange og sider, hold da op hvor har du tabt dig meget det sidste år. Hvor er det bare fantastisk, at folk man ikke kender, men bare ser en gang i mellem ligger mærke til det. Det er skønt at få en klap på skulderen for sit slid :)

Dejlig dag i dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten så skal vi have taget nye billeder på arbejde i morgen. DEt bliver skønt. Vi har nogle velkomstmapper til vores sælgere, og der er et billede at os alle sammen uden på. Hold da op hvor jeg glæder mig til at få det billede skiftet ud. For hver er jeg bredrøvet på billedet. Det er så slem, at mine kollegaer tit har talt om, at vi skal have billedet skiftet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg 2 gange forsøgt at løbe 8 minutters intervaller, men det er endnu ikke lykkes mig at gennemføre begge intervaller (programet siger 2x8 min). Så i dag skulle der en succesoplevelse til. Så det blev til 3x5 min uden problemer. Og jeg tror faktisk godt jeg kunne have klaret de 2x8, så det må blive næste gang.

Så er der under en uge til det officel vejedag nede i lægehuset. Min mand snakkede med min sygeplejerske, som vejer mig, nede oppe i hallen igår, og spurgte om hun snart regnede med, at jeg ville opleve en periode uden vægttab (bliver jo kun vejet hver 3-4 uge dernede) Men det var hun nu ikke sikker på :glad Det er så fedt hun tror på mig og min viljestyre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er skisme blevet overtalt til at tage med til lillebælt halvmarthon.

Jeg har valgt ikke at tænke på, jeg muligvis kan blive gravid. Min chef siger jeg nemt kan sælge billetten igen.

Så jeg skal dælme til halvmarthon, hvis vi kan få billetter her kl. 12. Spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er skisme blevet overtalt til at tage med til lillebælt halvmarthon.

Jeg har valgt ikke at tænke på, jeg muligvis kan blive gravid. Min chef siger jeg nemt kan sælge billetten igen.

Så jeg skal dælme til halvmarthon, hvis vi kan få billetter her kl. 12. Spændende.

det lyder da rigtig spændende :glad hvornår er det så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da rigtig spændende :glad hvornår er det så?

Det er den 5. maj, så der er rigtig lang tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER