MamatilJ&M

Min "hemmelige" slanketråd

110 indlæg i dette emne

Så har jeg besluttet mig for at stramme op igen. Har levet for meget af sukker, kartofler og alle de andre hurtige kulhydrater. Men nu skal det være slut! Også fordi det skulle hjælpe på fertiliteten. Og så skal jeg lade være med at spise med øjnene og i stedet med maven. Øjnene kan som regel mere end maven.

Så er det vejedag i morgen jo. Regner med at have taget på igen, men så skulle det jo gerne vende til næste uge. Det er målet i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt.

Håber ikke det er alt for galt med vægten.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke altid tro på sin fornemmelse.

Har tabt 500 g :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige en smurt inde på iforms ruteplanner, for at se hvor langt jeg løb i en strækning. Lige godt 3 km. Er sq lidt stolt over mig selv. Det er ikke længe siden jeg synes det var helt forfærdelig at løbe 1 minuts intervaller. Nu tager jeg 3 km i et hug :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg haft 2 timers spinning idag. Tænkte jeg hellere måtte prøve mere end en time i streg. Og det gik fint. Det var hårdt til fødderne til sidst. Ligesom om de begyndte at sove. Så det bliver hårdt at få en time mere med på lørdag. Vi var i føtex bagefter. Det var ligefør mine ben gik i krampe ved af gå op af trapperne fra p-kælderen :D jeg er lidt brugt nu :) Men på en god måde :)

Men jeg har forbrændt over 1200 kcal ved sådan en tur :glad Så må jeg gerne få snoller i bio i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg haft 2 timers spinning idag. Tænkte jeg hellere måtte prøve mere end en time i streg. Og det gik fint. Det var hårdt til fødderne til sidst. Ligesom om de begyndte at sove. Så det bliver hårdt at få en time mere med på lørdag. Vi var i føtex bagefter. Det var ligefør mine ben gik i krampe ved af gå op af trapperne fra p-kælderen :D jeg er lidt brugt nu :) Men på en god måde :)

Men jeg har forbrændt over 1200 kcal ved sådan en tur :glad Så må jeg gerne få snoller i bio i aften :)

hold op hvor er du sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg haft 2 timers spinning idag. Tænkte jeg hellere måtte prøve mere end en time i streg. Og det gik fint. Det var hårdt til fødderne til sidst. Ligesom om de begyndte at sove. Så det bliver hårdt at få en time mere med på lørdag. Vi var i føtex bagefter. Det var ligefør mine ben gik i krampe ved af gå op af trapperne fra p-kælderen :D jeg er lidt brugt nu :) Men på en god måde :)

Men jeg har forbrændt over 1200 kcal ved sådan en tur :glad Så må jeg gerne få snoller i bio i aften :)

Total :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg haft 2 timers spinning idag. Tænkte jeg hellere måtte prøve mere end en time i streg. Og det gik fint. Det var hårdt til fødderne til sidst. Ligesom om de begyndte at sove. Så det bliver hårdt at få en time mere med på lørdag. Vi var i føtex bagefter. Det var ligefør mine ben gik i krampe ved af gå op af trapperne fra p-kælderen :D jeg er lidt brugt nu :) Men på en god måde :)

Men jeg har forbrændt over 1200 kcal ved sådan en tur :glad Så må jeg gerne få snoller i bio i aften :)

Hvor er du sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold op hvor er du sej :respekt

Total :respekt

Hvor er du sej :respekt

Tak :) Jeg glæder mig helt vildt til på lørdag. Helt utrolig man kan glæde sig til 3 timer på en spinningscykel :D Forventer måske bare stemningen er helt speciel deroppe. Det bliver spændende om jeg kan slæbe mig selv op af trapperne til gyn mandagen efter, han bor på 2. sal :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det jo vejedag til taberdysten. Og jeg har taget på igen :(

Skal ned til min sygeplejerske på onsdag i næste uge. Skal vist lige have en snak om motivation, viljestyrke, humøret mv. Evt. om jeg skal sige det var det. Selvom jeg ikke er nået målet endnu. Måske min PCO gør, at det ikke bliver til at smide det sidste??? Trænger vist til en god snak med hende. Hun er så skøn at snakke med :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på vægten i morges. Den sagde - 0,9 kg siden tirsdag. Det kan da vist ikke passe. Jeg har da vist elevatorvægt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 71,3 i dag. Det tal har jeg aldrig set før :glad

Mon ikke det ser endnu bedre ud efter 3 timers spinning i dag :D

Det er officiel vejedag på onsdag. Ihh det bliver lidt spændende at skulle derned. Det er 4 uger siden sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra marathon spinning. Det var dælme hårdt. 3 timer er i overkanten for mine fødder. Tror det bliver til et par vabler. Men jeg har gjort det :glad Godt 1600 kcal fik jeg forbrændt. Men spiste nok lige et par flødeboller og kager for meget :D Men der skulle lige noget hurtig energi til.

Jeg vandt 2 kg maxim energidrik pulver på min billet. Der dælme til et par dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået maraton-træning! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig sejt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået maraton-træning! :respekt

Det er virkelig sejt gået :respekt

Tak Susanne og Anita

Jeg føler mig nu ikke særlig sej i dag. Har stadig ondt i fødderne og min ryg har det ikke specielt godt. Benene er egentlig ok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Susanne og Anita

Jeg føler mig nu ikke særlig sej i dag. Har stadig ondt i fødderne og min ryg har det ikke specielt godt. Benene er egentlig ok :D

Det skal gøre ondt for at gøre godt ;) Det er jo kun et tegn på at du har ydet :) og mon ikke du kan se det på vægten på tirsdag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal gøre ondt for at gøre godt ;) Det er jo kun et tegn på at du har ydet :) og mon ikke du kan se det på vægten på tirsdag? :)

Håber også på en pæn vægtstatus på tirsdag, men også fordi jeg skal ned i lægehuset og vejes onsdag.

Synes det bliver værre og værre. Ryggen gør rigtig ondt. Og så er ømheden gået i arme og hænder. Fik da vist brugt mig til det yderste i går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra marathon spinning. Det var dælme hårdt. 3 timer er i overkanten for mine fødder. Tror det bliver til et par vabler. Men jeg har gjort det :glad Godt 1600 kcal fik jeg forbrændt. Men spiste nok lige et par flødeboller og kager for meget :D Men der skulle lige noget hurtig energi til.

Jeg vandt 2 kg maxim energidrik pulver på min billet. Der dælme til et par dage :D

Tillykke med at det er overstået :balloon

Synes godt nok du er sej for at være med til sådan noget! Kæmpe :respekt herfra!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at det er overstået :balloon

Synes godt nok du er sej for at være med til sådan noget! Kæmpe :respekt herfra!!

Tak. Der er nogle der tog eftermiddagen med. 6 stive timer på en spinningscykel. Puha godt det ikke er mig.

Hørte nogen tro, at de skulle tage 6 timers trænning deroppe (der var også marathon i zumba, boxecise mv) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet opfordret til at starte til boxercise igen (af træneren). Kan ikke helt beslutte mig. Vil rigtig gerne fordi det er god allround træning. Men magter bare ikke, jeg skal jagte en makker hver gang. Der er det altså nemmere med spinning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 71,4 kg. BMI 25,5. Det vare sørme ikke længe, hvis jeg holder i, at jeg kan kalde mig normalvægtig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 71,4 kg. BMI 25,5. Det vare sørme ikke længe, hvis jeg holder i, at jeg kan kalde mig normalvægtig :glad

:glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten igen her til morgen, da jeg skal ned i lægehuset og vejes om 15 min.

70,8 kg og BMI 25,1 ::glad :glad

Det kan kun blive en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Så blev det vejedag. Har tabt 1,5 kg på 4 uger. Total vægttab på 23,9 kg :glad

Hun snakkede om, at når jeg havde nået mit mål, ville hun gerne have jeg blev ved med at komme et årstid mere. Fordi hun vil gerne hjælpe mig med at holde vægten. Hun er simpelthen en fantastisk kvinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER