Guest baby2011

Den værste gyserfilm

92 indlæg i dette emne

Jeg vil ikke sige at I am legend er en gyser, det er faktisk en af mine absolut yndlings film :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

exocisten er jeg faldet i søvn til 2 gange <_<

men ellers har jeg både the ring 1 og 2, boogeyman 1 og 2, crudge 1, 2 og 3 (har ikke set 3 endnu), gothika, red rose (stephen king), thirteen ghosts, the fog, the others, sixth sense (vidste ikke den var en gyser), I am legend ( den kan være ret spookey til tider, men ren gyser nej) population 436, in dreams, en kriblen i maven, the haunting, scream 1,2 og 3 (synes nu ikke de er vildt gysere agtige) og final destination 1, 2 og 3 (hvis de er gysere altså) Jeg har også et par saw film, men ærligt, synes jeg de er klamme og overdrevet at jeg ikke gider at se dem, de er bare for meget for mig.

Scream 4 er nu ok. Havde jeg ellers ikke forventet. Ikke gys gys som sån, men spændende. FD 4 er også fed. Specielt i 3D :lol Lige så Saw 7. Både alm og 3D :)

Boogeyman er der også en 3'er af.

Jeg havde helt glemt Alone in the dark. Den er riiiimlig spændende. Ikke så uhyggelig i den forstand, men man kan da godt få lidt klamme hænder :lolhit

Og så er der selvfølgelig også de goe "gamle" wishmaster. Specielt 1'eren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja. Dem havde jeg helt glemt. Nedenstående film hører også til på min liste over gysere værd at se:13th GhostRed Rose (hedder den ikke Rose Red ?)Gothika

Film som Sixth Sense og The Others hører ikke til under gys synes jeg. Det er ok film, men de hører til under drama i min verden.

Jo den hedder Rose Red, har lige tjekket hylden med den :whistling

Jeg mener heller ikke at the sixth sense og the others er gysere, har bare hørt andre udtalt at de var.

Jeg vil ikke sige at I am legend er en gyser, det er faktisk en af mine absolut yndlings film :P :P

jeg må ærligt indrømme her, at der hvor han går ind i den der bygning hvor der er mørkt, der slukkede jeg, og så den dagen efter om formiddag :rolleyes men om den er en gyser eller ej, har jeg også svært ved sådan lige at sætte den i boks som.

Scream 4 er nu ok. Havde jeg ellers ikke forventet. Ikke gys gys som sån, men spændende. FD 4 er også fed. Specielt i 3D :lol Lige så Saw 7. Både alm og 3D :)Boogeyman er der også en 3'er af.Jeg havde helt glemt Alone in the dark. Den er riiiimlig spændende. Ikke så uhyggelig i den forstand, men man kan da godt få lidt klamme hænder :lolhitOg så er der selvfølgelig også de goe "gamle" wishmaster. Specielt 1'eren

jeg glæder mig til at se scream 4, nåååh ja der er jo en fd 4, ej den skal jeg da have set også. Jeg mente det nok det med boogeyman, men troede jeg havde byttet rundt på den og the grudge, ej mig ud og finde efterfølgere kan jeg se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes I am Legend er helt vildt uhyggelig, selv om den næppe går under betegnelsen gyser :rolleyes

Ellers er IT (Steven King) da heller ikke for børnt3.gif

Der er sikkert flere, jeg er nok lidt kyllinge-agtigt anlagt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder 1408 og er ubetinget den mest uhyggelige film jeg nogensinde har set :)

Uh kan stadig få noia på når jeg går på badeværelset om aftenen :blink

The Amityville Horror!! Den er god og inspireret af virkelige hændelser.. :glad

Eij den havde jeg glemt. Den må vist snart findes frem fra hylden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo den hedder Rose Red, har lige tjekket hylden med den :whistling

Jeg mener heller ikke at the sixth sense og the others er gysere, har bare hørt andre udtalt at de var.

jeg må ærligt indrømme her, at der hvor han går ind i den der bygning hvor der er mørkt, der slukkede jeg, og så den dagen efter om formiddag :rolleyes men om den er en gyser eller ej, har jeg også svært ved sådan lige at sætte den i boks som.

jeg glæder mig til at se scream 4, nåååh ja der er jo en fd 4, ej den skal jeg da have set også. Jeg mente det nok det med boogeyman, men troede jeg havde byttet rundt på den og the grudge, ej mig ud og finde efterfølgere kan jeg se :D

SKYND DIG!! For der kommer snart en 5´er.. :glad :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes I am Legend er helt vildt uhyggelig, selv om den næppe går under betegnelsen gyser :rolleyes Ellers er IT (Steven King) da heller ikke for børnt3.gifDer er sikkert flere, jeg er nok lidt kyllinge-agtigt anlagt :D

ååårh ja IT den havde jeg lige glemt, det er fordi jeg ikke har den på hylden, den burde være i samlingen

jeg har faktisk også dyrekirkegården 1 og 2, men er de så lige rigtige gysere

SKYND DIG!! For der kommer snart en 5´er.. :glad :balloon

Ej vildt, så skal jeg bare have fundet nr 4 :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er hamrende fed!! Jeg synes ikke den er uhyggelig som sådan, men den er grov og barsk.. Fed girlpower film om hævn og retfærdighed (hvis du spørger mig).. :whistling

Kan kun give dig ret... ikke uhyggelig som sådan, nej.. men ja grov.. og klam... på de måder hun dræber dem på.

Var seriøst ved at kaste op. men ja, fed film

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

The Amityville Horror!! Den er god og inspireret af virkelige hændelser.. :glad

også enig her.. den er rigtig god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må helt klart være IT (på dansk "det onde") jeg så den engang jeg var barn og jeg har aldrig glemt den. jeg turde ikke gå alene på toilet eller lægge mig til at sove alene i flere uger efter, og den dag idag kan jeg stadig synes det er MEGET ubehageligt når jeg kan høre regnen løbe ned i kloakkerne. kan bare stadig se den skide klovn for mig :(

Ditto... Den skræmte virkelig livet af mig. Måske er det derfor jeg ikke er specielt vild med klovne <_<

Men generel er jeg heller ikke sådan til gysere, ikke med mindre jeg ikke har lyst til at sove i en evighed efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo at Ondskabens Hotel er en FANTASTISK film. Men ikke en jeg som sådan er ved at tisse i bukserne af :)

Jeg gik tilgengæld totalt i panik efter at være kommet ud af biografen efter at have set The Ring. Fjollet egentlig, for fortællingen er jo dybt mærkelig og urealistisk. Men dem ramte et eller andet i følelserne, der også gjorde at jeg blev ekstra forskrækket, hvis tv'et skrattede i lang tid efter :P

De første par Saw film (jeg har ikke set mere end de første 3-4 stykker) satte også en god skræk i livet af mig. Og Hostel påvirkede også lidt (ikke mindst fordi jeg så den ca. 2 uger inden at jeg skulle på interrail. Lidt dumt :rolleyes:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ultimativt væmmeligste og mest creapy film jeg har set er en japansk gyser der hedder 'Dark Water' (

). Jeg kunne faktisk ikke huske hvad den hed, så måtte google mig frem og da jeg så traileren fik jeg helt kuldegysninger. Jeg kan egentlig ikke huske så meget af handlingen, men kan huske den lille pige, den røde taske og vandet! :o

Jeg synes også 'The Shining' er uhyggelig, men synes til gengæld at 'It' har lange perioder hvor den mest bare er virkelig plat ;) Men ja, der er da også perioder hvor jeg sad med hænderne for øjnene :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuhhh ja som en nævner sidste time - den er bare så god, hvad med midsommer ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige denne på youtube. Top 10 af de bedste japanske gyserfilm. Der er nogle imellem jeg ikke har set, så nu ved jeg hvad jeg skal leje næste gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver kørt nogle gysere igennem maskinen snart :P :P :P

Midsommer er god og uhyggelig, men den rammer mig ikke rigtig meget...

Men husker den også som ret uhyggelig den danske Mørkeleg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg set paranormal activity 2 - den var da skræmmende, men vidste hvad jeg gik ind til fra etteren, så jeg er ikke så noia over denne som den 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo den hedder Rose Red, har lige tjekket hylden med den :whistling

Jeg mener heller ikke at the sixth sense og the others er gysere, har bare hørt andre udtalt at de var.

jeg må ærligt indrømme her, at der hvor han går ind i den der bygning hvor der er mørkt, der slukkede jeg, og så den dagen efter om formiddag :rolleyes men om den er en gyser eller ej, har jeg også svært ved sådan lige at sætte den i boks som.

jeg glæder mig til at se scream 4, nåååh ja der er jo en fd 4, ej den skal jeg da have set også. Jeg mente det nok det med boogeyman, men troede jeg havde byttet rundt på den og the grudge, ej mig ud og finde efterfølgere kan jeg se :D

Der kommer rent faktisk en FD 5, som har release i US d. 12 august 2011 :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad hende se 1408 :D

Tjaaa, det kommer an på hvem man er tror jeg ;)

Jeg har også set 1408, og synes den var god, men slet ikke den uhyggeligste film jeg nogensinde har set. Og jeg så den endda i biografen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk at danske gysere gør det godt. Jeg blev faktisk også skræmt af Kollegiet (igen - biografen), selvom den ikke som sådan var nogen god film.

En af de helt gode gamle klassikere som ikke er blevet nævnt er Rosemary's baby. Meget relevant på et babyforum ;) Hvis i ikke har set den - se den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk at danske gysere gør det godt. Jeg blev faktisk også skræmt af Kollegiet (igen - biografen), selvom den ikke som sådan var nogen god film.

En af de helt gode gamle klassikere som ikke er blevet nævnt er Rosemary's baby. Meget relevant på et babyforum ;) Hvis i ikke har set den - se den!

Jeg synes også at Kollegiet var uhyggelig... og Midsommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ganske enkelt ikke tåle at se gysere, så det holder jeg mig fra og har altid gjort det. Jeg har dog set "What lies beneath" ved et uheld, fordi vi gik i biffen og ikke lige havde styr på, hvilken slags film det var. Den var faneme uhyggelig! Jeg har også set en eller anden på en båd med en straffefange, der vil hævne sit fængselsophold, men jeg husker ikke lige hvad den hedder, men den var også mere end jeg havde lyst til at se. Så jeg holder mig til "Buffy" og tøsefilm "en masse"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker gysere. Jo mere uhyggelig jo bedre :glad

1408 (ubetinget den mest uhyggelige film jeg har set)

The Grudge (kan stadig få kuldegys når jeg hører lyden)Paranormal Activity

Insidius (nogle af effekterne er elendige, bl.a. dæmonen, men hører til på listen over gode gysere)

The Ring

Mirrors

Det er til dags dato den mest uhyggelige film jeg har set. OG så den i biografen fordi min mand lige ville bevise et eller andet. Jeg har stadig mareridt af den, og ja, hader den lyd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har set "huset Gud glemte"? Der er lavet flere af dem. Da jeg boede hjemme og ikke var sådan en kylling :rolleyes begyndte jeg at se en af dem. Min mor syntes så, at den var så uhyggelig at hun slettede den så jeg ikke kunne se den :lol Så har jo aldrig fået set den og nu tør jeg slet ikke - hvis jeg da overhovedet kan finde den nogen steder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige i tanke om den ALLER værste film, jeg har set. Eller rettere, ikke set, for jeg måtte stoppe filmen efter 10-15 minutter, det kunne jeg bare ikke holde ud... Den hed Itchi The Killer og er en japansk film, om en psykopat, der slår kvinder ihjel mens han voldtager dem. Og den er MEGET "visuel"... Adr, får næsten helt kvalme bare ved tanken om den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER