Guest baby2011

Den værste gyserfilm

92 indlæg i dette emne

Jeg er efter vi har fået børn virkelig blevet en kylling hvad angår gyserfilm eller thrillere <_<

Ikke engang Den som dræber kunne jeg se uden at have mareridt om natten :rolleyes

Lige i disse dage/uger har vi mandens lillesøster på 18 år på besøg og så skal der jo ske et eller andet :) Min mand ELSKER gysere og ser alle dem han kan komme i nærheden af.. ( Han var i Imperial og se Saw7 i 3D :o :o , da den havde premiere ) Bare tanken om den gør mig bange.. Men lige nu sidder de og ser Seven, som jeg egentlig synes er en hamrende god film, men den er ALT for uhyggelig til mig ;) Så jeg sidder og lurer på nettet..

Så mit spørgsmål er hvilken film der er den værste gyserfilm for dig ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke særlig god til gysere, så det er meget begrænset, hvad jeg har set... :blush

men af de få jeg har set vinder Exorcisten nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mest uhyggelige og BEDSTE gyserfilm er uden tvivl Stanley Kubricks mesterværk; "The Shining" fra 1980.

Efter fortælling af Steven King. Den danske titel er "Ondskabens Hotel".

Den er bare så uhyggelig, men samtidig er den såå fantastisk. Fed fed film, men mega klam!

Næst efter kommer den klamme japanske udgave af "The Ring"... Puh, den er slem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at filmen Orphan var lidt uhyggelig... det er en af de seneste gysere jeg har set - normalt holder jeg mig fra dem.

Eller jo, det må gerne være gys, men skal ikke være sådan noget med blod over alt.

Ellers så så jeg "I spit on your grave 2010" for noget tid siden og den var bare klam og sadistisk. men god alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt vildt gerne se "Paranormal Activity" og den biografaktuelle; "Insidius".

Sidstnævnte har bare fået dårlig anmeldelse i P1s "Filmland"...

Er der nogle der har set den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for en del år siden en Stephen King der hed 1409 eller noget i den retning . Arh men bare tanken om den er nok til at give mig kuldegysninger. Selvom jeg bliver enormt bange eeelsker jeg gysere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt hørt de japanske gyserfilm er meget uhyggelige og også noget bedre lavet :) Men jeg tør ikke se dem..

Har set The Grudge ( hedder den ikke det ) og den er godt nok også uhyggelig...

Ondskabens hotel, er det ikke den med Jack Nickelson ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke tåle at se gysere! Jeg bliver fysisk dårlig- specielt af sådan nogle som Saw-filmene :o jeg får direkte ondt i maven over sådanne film, og Jeg kan slet ikke forstå, at der er nogen der har fantasi til bare at kunne tænke/finde på sådan nogle grusomme ting- heller ikke selvom det er til film :blink

Men jeg ER også hypersensitiv. Undgår generelt film, hvor der indgår for meget vold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt vildt gerne se "Paranormal Activity" og den biografaktuelle; "Insidius".

Sidstnævnte har bare fået dårlig anmeldelse i P1s "Filmland"...

Er der nogle der har set den?

Jeg har jo så ikke :D Men min søster og min nevø har set Paranormal Activity og de synes begge den er alt for opreklameret og slet ikke uhyggelig, men det skal nok også siges, at jeg endnu ikke er stødt ind i en gyser min søster ikke turde se :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt hørt de japanske gyserfilm er meget uhyggelige og også noget bedre lavet :) Men jeg tør ikke se dem..

Har set The Grudge ( hedder den ikke det ) og den er godt nok også uhyggelig...

Ondskabens hotel, er det ikke den med Jack Nickelson ??

Jo, det er det. :)

The Grudge siger mig et eller andet. Hvad handler den om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er det. :)

The Grudge siger mig et eller andet. Hvad handler den om?

Den foregår vist nok i Japan, men husker ikke detaljer fra den, kun brudstykker, men jeg kan huske nogle langhårede piger der kravlede på væggene og en lille dreng der var meget hvid i ansigtet, der sagde en frygtelig lyd...

Husker den ikke så tydeligt, kan du nok høre, men kan huske den var uhyggelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke tåle at se gysere! Jeg bliver fysisk dårlig- specielt af sådan nogle som Saw-filmene :o jeg får direkte ondt i maven over sådanne film, og Jeg kan slet ikke forstå, at der er nogen der har fantasi til bare at kunne tænke/finde på sådan nogle grusomme ting- heller ikke selvom det er til film :blink

Men jeg ER også hypersensitiv. Undgår generelt film, hvor der indgår for meget vold.

Jamen det er præcis som mig :) Jeg får virkelig hjertebanken og begynder at svede helt vildt og forestiller mig alt muligt med min egen familie...

Jeg glemmer aldrig da vi for nogle år siden skulle se Saw1 med et vennepar.. Jeg blev rigtig dårligt og måtte gå på toilettet et par gange, da jeg bare blev fysisk dårlig...Tror ikke de opdagede noget, men sagde ingenting, ville ikke tabe ansigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyder klam! :D

Den skal jeg have set, har lige googlet lidt billeder.

Originalen er sikkert rigtig creepy! Den hedder "Ju On" har jeg læst mig frem til.

Fed tråd! :cheerleader

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo så ikke :D Men min søster og min nevø har set Paranormal Activity og de synes begge den er alt for opreklameret og slet ikke uhyggelig, men det skal nok også siges, at jeg endnu ikke er stødt ind i en gyser min søster ikke turde se :P

Hehe, hun er simpelt hen hard core gyser-fan så. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyder klam! :D

Den skal jeg have set, har lige googlet lidt billeder.

Originalen er sikkert rigtig creepy! Den hedder "Ju On" har jeg læst mig frem til.

Fed tråd! :cheerleader

He he, ja der må ligge nogle klip fra den :)

Kan huske den blev omtalt lidt i samme familie som The Ring ( Som jeg også har set og synes er pisse klam ) :rolleyes :rolleyes Toeren er forøvrigt også meget god...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hun er simpelt hen hard core gyser-fan så. :)

Ja det er helt vildt, det kan næsten ikke blive uhyggeligt nok..

Hun var også med inde og se Saw7 og håber 8éren får lov at komme i de danske biografer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set nogle af dem. Er ikke sikker på, at det er noget for mig, men vildt at der er lavet 8. film i en serie!

Håber da at der kommer flere film på banen i denne tråd.

:)

Så ved du jo så, hvad du IKKE skal se. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg syntes at selv Harry Potter er fgor uhyggelig, så jeg er nok ikke rigtig så bevendt? :whistling

Har aldrig nogensinde set et gyserfilm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, jeg eeelsker gysere :)

Her er nogle af de bedre:

Den sjette sans

Hide and seek

Af de mere ulækre af slagsen:

Den første Saw

Den første Hostel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg syntes at selv Harry Potter er fgor uhyggelig, så jeg er nok ikke rigtig så bevendt? :whistling

Har aldrig nogensinde set et gyserfilm..

Okay- der blev jeg alligevel slået :D

Jeg kan nu godt lokkes til at se en Harry Potter film :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, jeg eeelsker gysere :)

Her er nogle af de bedre:

Den sjette sans

Hide and seek

Af de mere ulækre af slagsen:

Den første Saw

Den første Hostel

Hide and seek er bare SÅ klam :blink Så den bag en pude :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En film, jeg helt har glemt, er den danske gyser; "Sidste Time".

Den har jeg set et par gange, men den er simpelt hen for uhyggelig til, at jeg tør se den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay- der blev jeg alligevel slået :D

Jeg kan nu godt lokkes til at se en Harry Potter film :P

Haha.. Jeg er bare mest til romantiske kærlighedsfilm uden det store drama.

Altså jeg kan godt se Harry Potter, men spoler altid forbi det uhyggelige.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay- der blev jeg alligevel slået :D

Jeg kan nu godt lokkes til at se en Harry Potter film :P

Ok, jeg troede heller ikke det var muligt at finde min overmand ( kvinde ), men tør nu godt se Harry Potter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må helt klart være IT (på dansk "det onde") jeg så den engang jeg var barn og jeg har aldrig glemt den. jeg turde ikke gå alene på toilet eller lægge mig til at sove alene i flere uger efter, og den dag idag kan jeg stadig synes det er MEGET ubehageligt når jeg kan høre regnen løbe ned i kloakkerne. kan bare stadig se den skide klovn for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER