Morpige

Hvis I giver mors dag gave, hvad har I så købt?

56 indlæg i dette emne

Jeg har købt en yogamåtte til min mor. Den er billigere i Tyskland. Men stadig en lidt fin gave. Egentlig plejede jeg ikke at give mors dags gaver, men jeg kan mærke at efter min mormor døde og min mor altid gav til hende, der vil min mor frygtelig gerne at jeg viser det samme som hun gjorde overfor hendes mor. Og hvis det glæder hende, så er det jo guld værd :)

Hvad giver I ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sammen med mine 3 brødre købt to billetter til Linje 3 showet, når de rammer her i nærheden... Så håber hun bliver glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sammen med mine 3 brødre købt to billetter til Linje 3 showet, når de rammer her i nærheden... Så håber hun bliver glad!

ja det er også en god ting og det har vi lige givet min svigerfar i gave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min kære moder får nogle sommerblomster til hendes udendørs potter. Dem har hun nemlig ikke fået plantet til endnu, da de er på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er ved at få kuller når vi unger snakker om Jeff Dunham .. Ham bugtaleren med dukker.. Hun har endnu ikke set nogen af hans shows, så derfor får hun 2 shows i morsdagsgave (Det bliver dog allerede lørdag aften) :)

Vi har så arrangeret at lave mad og at vi sætter dvd'erne på så vi alle ser dem - og griner - sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er ved at få kuller når vi unger snakker om Jeff Dunham .. Ham bugtaleren med dukker.. Hun har endnu ikke set nogen af hans shows, så derfor får hun 2 shows i morsdagsgave (Det bliver dog allerede lørdag aften) :)

Vi har så arrangeret at lave mad og at vi sætter dvd'erne på så vi alle ser dem - og griner - sammen :)

Hvor er I søde. Det lyder da vildt hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min kære moder får nogle sommerblomster til hendes udendørs potter. Dem har hun nemlig ikke fået plantet til endnu, da de er på ferie.

Det er sødt af dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får en lille æske bogø chokolade, da hun er kvinden "der har alt i det små". Havde jeg haft pengene til det, havde jeg købt hende en ny bil :P haha..

Ej, men hun er typen der bliver glad for selv den mindste ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får en lille æske bogø chokolade, da hun er kvinden "der har alt i det små". Havde jeg haft pengene til det, havde jeg købt hende en ny bil :P haha..

Ej, men hun er typen der bliver glad for selv den mindste ting :)

Ja det er også en god gave, som jeg gerne selv ville have. Min mor sender dog straks "øjne" om "vægt", så jeg tør ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at kunne finde noget fint undertøj til min mor. Det kan måske godt lyde lidt spøjst at give sin mor flot undertøj, men hun HADER at købe undertøj, men vil jo gerne føle sig fin inderst inde alligevel. :) Så det vil jeg forsøge på... Lykkes det ikke, så får hun nok "bare" en buket blomster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at kunne finde noget fint undertøj til min mor. Det kan måske godt lyde lidt spøjst at give sin mor flot undertøj, men hun HADER at købe undertøj, men vil jo gerne føle sig fin inderst inde alligevel. :) Så det vil jeg forsøge på... Lykkes det ikke, så får hun nok "bare" en buket blomster :)

Jeg synes det lyder som en god idé. Jeg overvejede det samme til min mor. Men så kom jeg lige i tanke om at hun vist nok manglede en yogamåtte og det får hun med garanti aldrig købt selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har valgt den kedelige løsning, nemlig blomster fra interflora. Jeg har bestilt en mindre buket til svigermor, og bonus svigermor, og en større til min egen mor, da der kun er en på min side, som skal have bliver hendes lidt større. Men jeg ved bare, hvor glade mor og svigermødrene bliver, når der står en blomsterbud ved døren med blomster til dem. Vi gjorde det samme forrig år, og havde nogle meget glade og rørte kvinder i røret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt en bogø chokolade til hende, og så skal ungerne lave et maleri med fingermaling, og måske finder jeg på mere, men nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor bestiller vi en buket blomster til.. Regner med at finde noget her på Bornholm, i morgen til min mor - da vi jo allesammen tager hjemad søndag.. Så syntes det ville være synd med en buket blomster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får sådan en olie/eddike fordeler fra OBH, og svigermor får blomster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor får sommer blomster på sin grav

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at give blomster eller en sammenplantning :)

Til gengæld har jeg lige fået at vide, at jeg i mors dags gave får en kønsscanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt bogen: Hedeturen - rejsen til et andet sted. Da hun er kommet i overgangsaleren, og havde set noget om den i fjernsynet.. Det jeg har hørt fra den har givet mig en større forståelse for hvordan hun har det, bla. Korttids hukommelse, som jeg før var bange for var begyndende demens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg går en tur i The Body shop og køber en god bodylotion eller bodyscrub til min mor... Aner ikke hvad svigermor skal have, da hun fik en masse creme og sæbe af os i fødselsdagsgave.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sammen med min søster købt et gavekort til fodbehandling.

Hun bliver så glad for flotte sandalfødder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt noget endnu, men går i matas og køber hende en parfume, som hun altid ønsker sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har slået mig sammen med min søster og købt en flot buket blomset og noget lækkert og udsøgt chokolade. Min mor er af den gammeldags type som bde forventer og eeeeeeeeeeeeeeelsker at få blomster på mors dag.

Har et billede I kan se af gaven som blev bestilt og betalt i dag og så bliver leverede på søndag.

Til sviermor sender vi nogle nye billeder af pigerne

post-1508-004150100 1304624102_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får en kærlig tanke, men da hun stadig var her fik hun oftest en stor buket blomster, det nye Ude og hjemme og en pose syrlinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror "bare" min mor får en buket blomster, har ikke rigtig overskud til at finde noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor elsker gaver så hun får hver år :)

i år får hun et hjertefad sæt fra lene bjerre hun har kigget på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER