Morpige

Hvis I giver mors dag gave, hvad har I så købt?

56 indlæg i dette emne

Jeg bager en kage til min mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu rundet matas og det blev en ny parfume og så har jeg købt en stor æske carletti skumbananer, som hun elsker :P :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været kreativ i år...

Jeg har taget en blomsterskjuler og kommet sand i, så har jeg bundet et lyserødt bånd omkring og hængt en lille engel på.

Derudover har jeg købt 5 poser bomsterfrø som jeg har pakket om, altså lavet nye poser af brunt papir og kommet bånd og fine billeder på.

Til sidst har jeg lavet et skilt hvor der står : Du får mig til at blomstre"

post-725-025172700 1304664704_thumb.jpg

post-725-018257900 1304664715_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får en kærlig tanke, men da hun stadig var her fik hun oftest en stor buket blomster, det nye Ude og hjemme og en pose syrlinger :)

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde ved jeres mødre :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået sammen med den ene af mine søstre og har købt en gaveæske fra The bodyshop med Moringa duft... Pakken indeholder: bodylotion, bodyscrub, bodysæbe, håndsæbe og en badesvamp til kroppen.

post-260-048996400 1304668628_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor får chokolade..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

:kram tak søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får en top/bluse som hun har ledt længe efter, så håber det er den helt rigtige :)

Svigermor får et gavekort til Matas, som hun har ønsket sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mor og stedmor (som også har været en mor for mig siden jeg var 5) får en sød tunika jeg faldt over.

Min svigermor får en lækker håndcreme og en dessertbog fra det søde liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år får min mor en hyggetur på babymessen på lørdag sammen med mig: jeg giver indgang og noget frokost (det skulle jo arrangeres, så hun ved det godt).

Svigermor får (eller fik i går) en del af en billet til "More Jacks"-showet i Glassalen i Tivoli - vi gav svigerfar billetter i fødselsdagsgave, hvor svigermor ville betale en del af sin selv - men det fik hun så ikke lov til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min familie har vi aldrig gået så meget op i Mors dag. Min mor har en gang sagt, at det er dejligt med en Mors dag hilsen, men at hun lige så gerne vil have blomster eller lign. en dag, hvor hun slet ikke forventer det. Det kan jeg godt følge hende i. :) Plejer at give hende blomster eller at bage en kage. Bare det at vi er omkring hende nyder hun. I år får hun dog en ekstra gave, da hun får at vide, at hun skal være mormor! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min familie har vi aldrig gået så meget op i Mors dag. Min mor har en gang sagt, at det er dejligt med en Mors dag hilsen, men at hun lige så gerne vil have blomster eller lign. en dag, hvor hun slet ikke forventer det. Det kan jeg godt følge hende i. :) Plejer at give hende blomster eller at bage en kage. Bare det at vi er omkring hende nyder hun. I år får hun dog en ekstra gave, da hun får at vide, at hun skal være mormor! :glad

Hvor fint! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver både min mor og svigermor lidt forskelligt fra matas :kram: og skriver en sød tekst. Min mor bliver altid mest glad for de søde ting jeg skriver i kortet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit bryllup tog vi også nogen søstrebilleder og snakkede om, at det nok nærmest var de eneste vi havde af os alle 4 sammen og der var vi jo ikke helt lige stillet, da jeg stod i brudekjole. Så nu har jeg vundet et photoshoot til min storesøster som hun valgte at bruge på søstre-billeder, og vi bruger dem som Mors dag gave sammen med en stor buket blomster. Hun får et stort fællesbillede og et lille solo-billede af os hver. I får lige det fællesbillede hun får og et solobillede af mig :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit bryllup tog vi også nogen søstrebilleder og snakkede om, at det nok nærmest var de eneste vi havde af os alle 4 sammen og der var vi jo ikke helt lige stillet, da jeg stod i brudekjole. Så nu har jeg vundet et photoshoot til min storesøster som hun valgte at bruge på søstre-billeder, og vi bruger dem som Mors dag gave sammen med en stor buket blomster. Hun får et stort fællesbillede og et lille solo-billede af os hver. I får lige det fællesbillede hun får og et solobillede af mig :)

Hvor er det en god idé - og hvor er det nogle gode billeder! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en slags ykelkurv til min mor. Den har hun ønsker sig (håber det er den rigtige)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke fået købt noget til min mor, da Annika har været syg hele dag i dag ;) Og min svigermor sidder i campingvogn nede ved Rom, så hun får heller ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smil... det endte med svigermor også fik en buket med posten (imorgen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit bryllup tog vi også nogen søstrebilleder og snakkede om, at det nok nærmest var de eneste vi havde af os alle 4 sammen og der var vi jo ikke helt lige stillet, da jeg stod i brudekjole. Så nu har jeg vundet et photoshoot til min storesøster som hun valgte at bruge på søstre-billeder, og vi bruger dem som Mors dag gave sammen med en stor buket blomster. Hun får et stort fællesbillede og et lille solo-billede af os hver. I får lige det fællesbillede hun får og et solobillede af mig :)

Sikke nogle gode billeder Susanne, det skal da nok falde i god jord :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit bryllup tog vi også nogen søstrebilleder og snakkede om, at det nok nærmest var de eneste vi havde af os alle 4 sammen og der var vi jo ikke helt lige stillet, da jeg stod i brudekjole. Så nu har jeg vundet et photoshoot til min storesøster som hun valgte at bruge på søstre-billeder, og vi bruger dem som Mors dag gave sammen med en stor buket blomster. Hun får et stort fællesbillede og et lille solo-billede af os hver. I får lige det fællesbillede hun får og et solobillede af mig :)

sikke nogle kønne piger I er. Det bliver hun da vildt glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle vildt gode billeder Susanne! :)

Min mor fik en orkidé og en brødkurv jeg havde syet. Hun fik det igår da vi skal til konfirmation i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor får caroline fleming parfume.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gode billeder Susanne, det skal da nok falde i god jord :loveshower :loveshower

sikke nogle kønne piger I er. Det bliver hun da vildt glad for :)

Sikke nogle vildt gode billeder Susanne! :)

Min mor fik en orkidé og en brødkurv jeg havde syet. Hun fik det igår da vi skal til konfirmation i dag :)

Tak, søde piger! :kram2 Jeg er også spændt på hendes reaktion når hun får billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor fik en buket lyserøde blomster på sin grav

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER