Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Pyh. Er ved at prøve at lære E at sove lur i tremmesengen. Det er altså lidt op ad bakke :o

Hvad med at putte i barnevognskassen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at putte i barnevognskassen?

Naeh, jeg skal bruge det som en vedvarende løsning i hverdagen herhjemme, så det bliver for bøvlet (og grimt :badgirl) at hefle barnevognskassen op og ned fra 3. sal :chin:

Det er fordi, jeg kun har plads til at to børn kan sove på altanen, så når jeg starter dp på mandag, må E sove luren indenfor :)

I øvrigt lykkedes det :) Så vi skal bare øve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt!

Siden søndag, har Luna og Liff sovet på samme værelse ifb. Med at Vi er i sommerhus.

Putningen er stadig en lille udfordring, MEN der er ingen gråd ifb. Med putning OG Vi hører ikke et kvæk fra de falder i søvn, til næste dag kl. 6, hvor Liff vågner og Luna bobler videre.

Mega fedt :yay

Vi har nu bestemt at det skal afprøves hjemme også. Så på søndag når Vi kommer hjem, skal Vi ha flyttet rundt på pigernes værelser, så de kan sove sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt!

Siden søndag, har Luna og Liff sovet på samme værelse ifb. Med at Vi er i sommerhus.

Putningen er stadig en lille udfordring, MEN der er ingen gråd ifb. Med putning OG Vi hører ikke et kvæk fra de falder i søvn, til næste dag kl. 6, hvor Liff vågner og Luna bobler videre.

Mega fedt :yay

Vi har nu bestemt at det skal afprøves hjemme også. Så på søndag når Vi kommer hjem, skal Vi ha flyttet rundt på pigernes værelser, så de kan sove sammen :)

Sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe kan øjenbetændelse vare (før man bør kontakte lægen selvom øjet ikke er rødt og hun ikke som sådan er generet)? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe kan øjenbetændelse vare (før man bør kontakte lægen selvom øjet ikke er rødt og hun ikke som sådan er generet)? :chin:

Længe! Vihar før været igennem to behandlinger før det har hjulpet og er forsvundet helt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Længe! Vihar før været igennem to behandlinger før det har hjulpet og er forsvundet helt.

Hun får ikke behandling nu, så jeg tænkte mere hvornår man bør kontakte lægen i første omgang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får ikke behandling nu, så jeg tænkte mere hvornår man bør kontakte lægen i første omgang?

Hvor længe har hun haft puds i øjnene?

Tænker at jeg ville kontakte læge efter en uges tid, hvis saltvand ikke har hjulpet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe har hun haft puds i øjnene?

Tænker at jeg ville kontakte læge efter en uges tid, hvis saltvand ikke har hjulpet.

Siden i lørdags. Må overveje om det bliver i dag eller mandag vi prøver at ringe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden i lørdags. Må overveje om det bliver i dag eller mandag vi prøver at ringe.

Jeg ville ringe idag så i kan behandle over weekenden....

Hos os går det væk så snart vi har behandlet så vi ser aldrig an mere end en dags tid eller to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede ikke man behandlede hvis øjet ikke var rødt? Det hænger der opslag om i vs og derfor har vi afventet.

*****

Mere positivt så kan Leonora sige "Hej skat" - lyder virkelig kært :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ved ikke hvor grænsen går med hvornår man behandler...men de gange vi har haft det har drengene bare pludselig vågnet op med meget snask i øjnene og lidt røde...har endnu aldrig prøvet et tilfælde hvor vi har været i tvivl :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede ikke man behandlede hvis øjet ikke var rødt? Det hænger der opslag om i vs og derfor har vi afventet.

*****

Mere positivt så kan Leonora sige "Hej skat" - lyder virkelig kært :kuller

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyyyyyyder at have min datter hjemme igen efter hun har været en uge i sommerhus med sin far. Heldigvis er det gået godt i sommerhuset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er vist nået til håbløs-søvn-ved-18-20-måneders perioden. Hun nægter lur i bv og til aften har far brugt 2 timer på putning <_<

Det er sørme dejligt hun kan læse håndbøgerne om "how to be a toddler" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun 10 dage til jeg hører til her, så nu tyvstarter vi lige ;)

Er der nogen der kan anbefale et godt cykelsæde til bagpå cyklen? Og gerne til max en 500kr seddel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun 10 dage til jeg hører til her, så nu tyvstarter vi lige ;)

Er der nogen der kan anbefale et godt cykelsæde til bagpå cyklen? Og gerne til max en 500kr seddel :)

Vi har er yepp og er vildt glade for det, fordi det er højt i ryggen. Jeg tror dog, det koster lidt mere. 600 måske? :chin:

Edit: ok, det koster over 800 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er vist nået til håbløs-søvn-ved-18-20-måneders perioden. Hun nægter lur i bv og til aften har far brugt 2 timer på putning <_<

Det er sørme dejligt hun kan læse håndbøgerne om "how to be a toddler" :rolleyes

:rolleyes dyyyyyyygtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har er yepp og er vildt glade for det, fordi det er højt i ryggen. Jeg tror dog, det koster lidt mere. 600 måske? :chin:

Edit: ok, det koster over 800 :D

Vi er også fint tilfredse med yepp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er vist nået til håbløs-søvn-ved-18-20-måneders perioden. Hun nægter lur i bv og til aften har far brugt 2 timer på putning <_<

Det er sørme dejligt hun kan læse håndbøgerne om "how to be a toddler" :rolleyes

Jeg synes virkelig, det er sejt, hun kan læse. Måske hun kan læse nogle af de der mange søvn-bøger også? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun 10 dage til jeg hører til her, så nu tyvstarter vi lige ;)

Er der nogen der kan anbefale et godt cykelsæde til bagpå cyklen? Og gerne til max en 500kr seddel :)

Jeg er så glad for denne og den koster 400

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes dyyyyyyygtig...

Nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig, det er sejt, hun kan læse. Måske hun kan læse nogle af de der mange søvn-bøger også? :lol

:lol

Sådan en får hun i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Sådan en får hun i morgen :D

God ide! Det burde du have tænkt på noget før :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også fint tilfredse med yepp.

Vi er også glade for yepp. Har dog lige købt en brugt bobike, som også plejer at klare sig pænt, til at tage med i sommerhus. 100 kr - lidt ramponeret men ikke i stykker. (Håber så bare vi kan finde ud af at sætte det på....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER